kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifone> Teď už jo,každopádně ten foukanej litr pojede beztak minimálně stejně jako atmosférická 1.4-1.6 co se do takovejchhle aut dávala.
jj,ale co do životnosti to ai rozebírat nebudem ,že
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.09.2021 12:37:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: jj,ale co do životnosti to ai rozebírat nebudem ,že
Životnost uplně stejná,jako u ostatních oturbenejch motorů.1.0 -100Ps,nebo 1.4 - 170Ps.Ta Alfa po mě už má cca 200kkm a vesele jezdí okolo Nymburka.Nejhorší je ty motory podtáčet s pocitem,že ho šetřim a to by stračena měl vědět..
Koudy: Teď mam ještě 2014ku kombika pro ty,co všechno vzdali s 200kkm a stačí jen vyčistit a vypadá to jako nový a při posledních emisích sem si nechal projet i DPFko a je prej jak miminko a takovejch aut je...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Co co, už tady někdo přišel na to, co chci za auto?
Na co cheš auto? Máš tam metro, tramvaje, trolejbusy, busy, kola, elektrokola, elektrokoloběžky. Na co auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Životnost uplně stejná,jako u ostatních oturbenejch motorů.1.0 -100Ps,nebo 1.4 - 170Ps.Ta Alfa po mě už má cca 200kkm a vesele jezdí okolo Nymburka.Nejhorší je ty motory podtáčet s pocitem,že ho šetřim a to by stračena měl vědět..
.
S tím co píšeš nesouhlasím,ale nechci se hádat
Naposledy editováno 20.09.2021 14:40:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: S tím co píšeš nesouhlasím,ale nechci se hádat
Záleží s čím nesouhlasíš.Každopádně jezdíš v podstatě v tom samym.Cca 200Ps z 2.0
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Co co, už tady někdo přišel na to, co chci za auto?
Jasně,nezničitelný,děsně chytrý,levný a aby do toho bábovky skákaly samy,mělo hezkej zvuk a málo žralo......tak takový neznam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Záleží s čím nesouhlasíš.Každopádně jezdíš v podstatě v tom samym.Cca 200Ps z 2.0
Právě si jsi odpověděl. Při zachování stejného jízdního projevu/stylu, protože předpokládám, že tak jak někdo jezdí ,jezdí s jakýmkoliv autem - osobním, tak ten dvoulitr u taháš později než litr
Naposledy editováno 20.09.2021 15:10:46
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Jasně,nezničitelný,děsně chytrý,levný a aby do toho bábovky skákaly samy,mělo hezkej zvuk a málo žralo......tak takový neznam
Abych se v něm nemusel hrabat, aby to nebyla shnilá paštika, aby bylo pohodlný, taky by nemuselo nějak extrémně žrát (ale u rčoního nájezdu do 10k to není úplně stěžejní) a rád bych se pohyboval kolem kila, stopade strop.
Furt špekuluju nad tím golfistou (6 - ten ale dost hnije) nebo C4 (2010+). Obojí asi nějakej malej dehet, ten je mi jízdně nejsympatičtější. U koncernu tuším, ale u toho frantíka prej nic moc ta 1.6 HDi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Právě si jsi odpověděl. Při zachování stejného jízdního projevu/stylu, protože předpokládám, že tak jak někdo jezdí ,jezdí s jakýmkoliv autem - osobním, tak ten dvoulitr u taháš později než litr
Což je v podstatě blbost,páč je to uplně jedno,jestli trápim litr,nebo dvoulitr.Prostě ho trápim.Rozdíl je jen v rychlosti přesunu.
Každopádně tady mluvíme o autě pro relativně normálního motoristu (až na to,že pije Budwar...) a ten asi bude vědět jak s kterym autem zacházet.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Díky za podrobné a vyčerpávající informace.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Díky za podrobné a vyčerpávající informace.
Vlastní zkušenost... Problémy s EGR ventilem - karbonizace motoru, netopí to, na popojíždění po městě absolutně nevhodné, elektrika celkové na piču, nedostatečné mazání turba atd. Měl jsem C5ku a byl jsem rád, že jsem se jí zbavil. Tolik problémů jsem zatím neměl s žádným autem a žádný auto mě tolikrát nenechalo někde stát. Když už, starší, tak možná ten dvoulitr (což říkají i mechanici). Není zač.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
(Bráchanec má C5 s dvoulitrem, nemůže si ho vynachválit. Jinak bych o francouzovi ani neuvažoval.)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: FiZzeR> V70 D nebo T5 ... do 2005 ... neserou se...
Moc jich neni, je to starý a bude se blbě hledat zdravej kus. Krom toho to taky neni uplně hezký
To se bojim že si můžu nechat tu ofci... ta se taky v podstatě "nesere"