kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: zmulin> Takze V8 skrtame
Najdi mi nějakou použitelnou v rozmezí 100-150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: FiZzeR> Tak si kup benzin s naftovym projevem
To byl bráchancův pincek v létě. Vyškubul jsi fajku a stejně běžel dál.
Od koncernovejch TSI mě všichni zrazujou ještě víc než od žabožroutskejch dehtů
zmulin píše: No vony se dneska ty projevy už docela překrejvaj.Fízr jen chce aby to málo žralo
Jako, jezdit po městě za čtyři půl je poměrně příjemný, nepopírám Ale moderní ekozkurvený dehty žerou tak nějak stejně jako moderní ekozkurvený benzíny, řekl bych.
Naposledy editováno 21.09.2021 17:25:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: FiZzeR> Nejakej dvacetiletej cherokee
Loni jsem si z rozežranosti nechal utéct moc pěknou E34 540i v manuálu, ani nepotřebovala svářečku. Nelíbila se mi barva
(Ale rozum ji stejně nechtěl, chci něco z A do B, mít ve městě bez garáže na daily pěkný auto je spíš utrpení.)
Naposledy editováno 21.09.2021 17:40:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ozzy_> ojety bych si to nekoupil a na novy nemam... kdyz jsem si zkousel sprintera naklikat v konfiguratoru skoncil jsem na 100k E a to byla hola skrin
Uuuuf, to vyrobeny combi vany ve fordu l3 h2 jsou pod 900 papouchu, takze nejak verim ze se vsim co sem si vymyslel se musim vejit do mega a pul. Spis min. 100kE je krapet moc ne?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
...a to jsme se jeste nedostali k tomu, ze prej ta mercedesacka ctyrkolka stoji za hovno... takze lidi co stavi expedicni auto se zamerem podivat se mimo asfalt koupi obyc predokolku - protoze se z toho napravy komplet vytrhaj a nechaj si tam 4kolku napachat od Iglhaut kde to na 50k zacina - myslim ta prestavba.
ja jsem se smiril s tim, ze mi vlaste vyhovuje to co mam a jsem v klidu
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kubák píše: FiZzeR> S 1.8tsi se otec natrapil a skoncilo to vymenou 3/4 motoru pri 100tkm.2.0 v RS do 60tkm nevykazovalo nic..
Brachanec stejne tak(tez cca 1/3, skodovce se do toho moc nechtelo, cca ve 130 tkm., ale nakonec to zaplatili)...1.8 tsi tim byly zname(cdaa)...poddimenzovany rozvody a tzv. dozivotni vydrz...taky celkem papal olej, za me ty novy uz jsou cajk...i 1.4 tsi apod., tedy cajk, jako vsechno jine...posrat se muze cokoliv kdykoliv...:)
Jinak já skáču více méně po Praze 1,9 tdi, 10k ročně a ťuk ťuk ťuk, celkem drží. Loni spojka, tomu se nevyhneš, něco na podvozku, tomu taky asi ne...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1.5 a 2.0dci od rencku jsou snad nejspolehlivější sazomety.Za nima Hdi a pak Tdi dle mě
Naposledy editováno 21.09.2021 18:55:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: kdyz to tak ctu tak dnes z novejsich aut je jedno co koupis,bud mas pech a sere se to nebo stesti a litas v pohode,je pravda ze jsem se nedavno ptal kamarada jake auto koupit a odpoved byla..KUP CO SE TI LIBI STEJNE TY NOVY AUTA JSOU SRACKY,neco na tom bude,asi to chce mit stesti..
Vsechny auta co jsem mel byli bud novy, nebo jsem je od novejch znal. Byli to Fiesta (mazda 121), Mazda 323, Mazda 3, Ofce 3 scout, Transit Custom .... a v tech novejch mam vzdycky pocit pokroku (lepsi podvozky, lepsi motory atd). Nic me nikdy nikde nenechalo. A vsechno najezdilo mraky kilaku. Vsechno si dost maklo (Mazda 3 i 323 tahali jednokonovozejk, ofce a trandak tahaj dvojkonovozejk, atd).
### Fiesta (Mazda 121) prodavana se 134 kkm, vim ze jezdila min dalsich 10 let.
Krom spotrebaku (oleje, filtry, brzdovy desky a kotouce) se menili zadni tlumice v 60kkm, kabely a jedna civka kdyz to zaclo jit na 3 valce ve 102 tisicich, a zlobila druha lambda ... ale na to sem se vysral. Kazdopadne by tam sla dat nova za ~2000.
### Mazda 323 prodavana s najezdem 316kkm, dalsi osud neznam.
v 90kkm tlumice na predek, 165kkm spojka a tycky stabilizatoru na predku, 180kkm rozvody a loziska v prednich kolech, 220kkm lozisko zadnich kol, a gumy ulozeni stabilizatoru, 244kkm zadni brzdice nove, 255kkm zadni tlumice a rozvody, 270kkm novy altik, 300km spojka
### Mazda 3 prodavana s najezdem 161 kkm
Mel sem ji od 57kkm do tech 161, krom spotrebaku nula servisnich ukonu.
### Ofce 3 ma zatim jen 60 kkm
Krom oleje a filtru po 15kkm nic.
### Trandak custom ma 266 kkm
153k jsem menil termostat za 700 (zustal otevrenej). Thats all. Jinak kazdejch 15 tisic olej/filtry, 3x predni a 2x zadni brzdy, jezdim druhou sadu letnich i zimnich gum, a 2x sem vymenil naftovej filtr. V mraze hur startuje takze to bude chtit kouknout na zhavici svice. A zdechla jedna baterka ze dvou.
Ja si nemuzu pomoct, ale ja kdyz se kouknu do svejch zaznamu, tak me prijde ze ty auta jsou spis cim dal lepsi, a vydrzej uplnej nesmyslnej nesmysl s naprosto minimalni udrzbou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: GeorgePanek> nezbejvá nám, než ti závidět
Si chuj???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Vsechny auta co jsem mel byli bud novy, nebo jsem je od novejch znal. Byli to Fiesta (mazda 121), Mazda 323, Mazda 3, Ofce 3 scout, Transit Custom .... a v tech novejch mam vzdycky pocit pokroku (lepsi podvozky, lepsi motory atd). Nic me nikdy nikde nenechalo. A vsechno najezdilo mraky kilaku. Vsechno si dost maklo (Mazda 3 i 323 tahali jednokonovozejk, ofce a trandak tahaj dvojkonovozejk, atd).
### Fiesta (Mazda 121) prodavana se 134 kkm, vim ze jezdila min dalsich 10 let.
Krom spotrebaku (oleje, filtry, brzdovy desky a kotouce) se menili zadni tlumice v 60kkm, kabely a jedna civka kdyz to zaclo jit na 3 valce ve 102 tisicich, a zlobila druha lambda ... ale na to sem se vysral. Kazdopadne by tam sla dat nova za ~2000.
### Mazda 323 prodavana s najezdem 316kkm, dalsi osud neznam.
v 90kkm tlumice na predek, 165kkm spojka a tycky stabilizatoru na predku, 180kkm rozvody a loziska v prednich kolech, 220kkm lozisko zadnich kol, a gumy ulozeni stabilizatoru, 244kkm zadni brzdice nove, 255kkm zadni tlumice a rozvody, 270kkm novy altik, 300km spojka
### Mazda 3 prodavana s najezdem 161 kkm
Mel sem ji od 57kkm do tech 161, krom spotrebaku nula servisnich ukonu.
### Ofce 3 ma zatim jen 60 kkm
Krom oleje a filtru po 15kkm nic.
### Trandak custom ma 266 kkm
153k jsem menil termostat za 700 (zustal otevrenej). Thats all. Jinak kazdejch 15 tisic olej/filtry, 3x predni a 2x zadni brzdy, jezdim druhou sadu letnich i zimnich gum, a 2x sem vymenil naftovej filtr. V mraze hur startuje takze to bude chtit kouknout na zhavici svice. A zdechla jedna baterka ze dvou.
Ja si nemuzu pomoct, ale ja kdyz se kouknu do svejch zaznamu, tak me prijde ze ty auta jsou spis cim dal lepsi, a vydrzej uplnej nesmyslnej nesmysl s naprosto minimalni udrzbou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Si chuj???
ja ne,ty jo1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: tak nove auto by asi melo chvilku vydrzet,ja si veci nechavam dlouho tak me pak zajima co treba za osm,deset let..
Tak Fiesta prodavana 9leta, 323ka 14leta, Trojka 10leta, a Transita custom mam 7 rok. Vzhledem k tomu ze jsem na aute zavislej, tak treba tu 323 uz jsem prodaval proto ze mi prislo ze se to zacina pomalu srat starim (altik, zadni brzdy atd) a ja na vesnici bez auta bejt nemuzu. Fiestu sem prodaval proto ze byla v rodina k mani za pusu skoro nejeta Mazda3, a tu jsem pak prodaval proto ze jsem dostal sluzebaka kteryho sem vrazil zene a sam si koupil dodafku
Takze vlastne jediny co jsem "uz raci dal pryc" byla ta 14 let stara 323ka s najezdem pres 300kkm. O fieste vim ze pak dal jezdila dalsich 10 let bez zasadnich investic, 323ka i 3ka sla uplne mimo, o tech nevim nic. A jak trandak dalsi roky dam vedet
Naposledy editováno 21.09.2021 19:43:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Ivos> Copak https://www.motorka...ezu-psi-1695004.html ? Budeš kupovat modro-šedivý kompletek ?
Možná ano Pokud se tato komba stihne prodat (zatím teda nemám přesné datum) tak nee.Můžu mít od kolegy Rukku ale to bych musel poslat dál tuto kůži.
Ta Ruka je v takových ,, nepěkných" barvách,tak by to bylo cajk.Pokud se to nestihne,tak budou tyto barvy Ale takové,aby taky trochu pasovaly k Milušce!!!
Teď jsem v sobotu jezdil,malinko zmoknul,ale celou dobu mi byla zima a fučelo za krkem až na prdel Prostě ten posed je na Bawsonu jiný.A kdysi jsem textil měl,tak chci znova
A pokud se kůže neprodá,tak vemu toto:
https://www.dirtbike...storm-grey-d9922.htm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: spíš myslím že něco s tím správným nápisem
Piču
Ale chci jezdit letos-dlouho a příští rok-brzo chápeš???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Tifone> No dyť ten jsem myslel https://www.motorka...1691747.html [/quote]
Hele.Koukal jsem, barevně by to šlo,ale-nechci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: ja ne,ty jo
Ale to bylo Srakoňa
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Hele.Koukal jsem, barevně by to šlo,ale-nechci.
Já to myslel jen z legrace - takový jen popíchnutí . Jasně, že bys v tom potom nemohl na Milušku...
E: Rukka gut
Naposledy editováno 21.09.2021 20:07:54