Nějaký testy, buzerace, nebo jenom formalita. Občas by se mi to hodilo, tak sonduji zda do toho jít.
Dík za informace
2 reakcí na tento příspěvek É-čko k B-éčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) É-čko k B-éčku
HAD: delal jsem cca 2 mozna uz 3 roky zpet, jizdy v autoskole, jizdy s komisarem ... test na urade. celkem v poho, pri jizdach je potreba si hlidat zlozvyky - obe ruce na volantu, nevyrazovat a nedojizdet na krizovatku bez kvaltu atd.
testy jsem dal v poho, ale mam tuhle chvilkovou pamet pomerne ok, jeden den jsem si precetl otazky a druhej plnej pocet bodu za 10min hotovo...
jinak je udajne lepsi delat E nez B96 ... tam nejsou testy, proto si na to komisar dava pozor a pta se te na znacky apod behem jizdy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) É-čko k B-éčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) É-čko k B-éčku
S.h.I.t. píše: Neudelas testy, prijdes do jejich udelani o papiry...
To jsou informace z doby krále klacka, o žádný papíry se automaticky nepřichází, dovzdělat se můžeš zde .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) É-čko k B-éčku
2 reakcí na tento příspěvek É-čko k B-éčku
Tedy pokud se bavime o nejakem tom metracku navic. Ne tune.
Naposledy editováno 22.09.2021 16:41:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) É-čko k B-éčku
Nestojí to moc, nezabere to moc času, skoro není důvod B+E nemít.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) É-čko k B-éčku
karavanista píše: V_i_c_i> proč? Není ve vyhlášce pojem-okamžitá hmotnost?? 90% vleků O1 je celk. 750 kg. A kolik dnešních aut má zapsáno nebrzdenych 750? Myslím běžné, ne velká a suv... I jedničkova ovce má tuším 600kg,Felicie měla 400..na berlingo mám 550...
Řidičský průkaz se vztahuje na nejvyšší povolenou rychlost, technické podmínky pro zapojování vozidel do jízdních souprav vztahující se k tažnému vozidlu určená výrobcem řeší okamžitou hmotnost přívěsu. Jinak Třeba Master má cca brzděný 2500kg a nebrzděný 750kg, H1 má 2200/700, Trafic 2000/700, NV200 má 1100/640. Ty hmotnosti nebzděných přívěsů moc vysoko nejdou, ale u brzděných to stoupá naopak rychle.
3 reakcí na tento příspěvek É-čko k B-éčku
Čau, Tom
TomElefant750 píše: Jen tak se slzou v oku vzpomínám na to jak jsem získal Ečko v devadesátejch letech - sice to bylo k Céčku, ale stačil papír že pan Elefant IČO xxxxx potvrzuje panu Elefantovi rodné číslo zzzzz potvrzuje praxi v řízení vozidla nad 3,5t v trvání minimálně jeden rok, no a asi stovka kolek Krátkej závan svobody a klidu od ouřadů.
Čau, Tom
Mr.Dreamer píše: ... Jinak Třeba Master má cca brzděný 2500kg a nebrzděný 750kg, H1 má 2200/700, Trafic 2000/700, NV200 má 1100/640. Ty hmotnosti nebzděných přívěsů moc vysoko nejdou, ale u brzděných to stoupá naopak rychle.
To je divné, že obyčejné osobáky BMW 5 mají 750kg nebržděný všechny. Já mám třeba 1800/750/90. Jinak 750kg je maximum pro kategorii O1 = nebržděný přívěs. Těžší spadá do O2 a brzdy musí mít vždy.
1 reakcí na tento příspěvek É-čko k B-éčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) É-čko k B-éčku
mito7 píše: E-čko mně orazil technik roty na vojně a bylo to. Dodatečně jsem zjistil, že to poslal i na dopravák se vším, co k tomu má být. Takže díky Vlado.
V 15-ti jsem dělal papíry na fichtla a v 18-ti jsem si zařídil, že mi papíry na B+C+T zaplatila vojenská správa za příslib, že kdyžtak nastoupím na vojně jako řidič. Takže moje první jízda s jakýmkoliv autem byla s V3S! Na vojně jsem prošel řidičským kurzem, i když jsem nakonec řidič nebyl, ale dostal jsem É-čko, zapsali mi to do růžovýho řidičáku, protože už jsem měl víc jak dva roky Céčko. Asi 20 let jsem příležitostně jezdil i s kamionem, růžovej řidičák mi jednou zatopila v zaparkovaným autě povodeň a on se dílem rozpil, dílem zplesnivěl a celkově rozpad. Asi po dvou letech při kontrole na to přišli až orgáni - prej jestli si z nich dělám srandu - jediný, co v něm bylo k poznání, byla moje fotka - ovšem stará cca 25 let, když jsem dělal v těch patnácti ty noty na fichtla... No nic - došel jsem na DI, že chci vyměnit řidičák - a tam se zjistilo, že v kartě to É-čko zapsaný nemám! Takže jsem 20 let jezdil s Éčkem jen orazítkovaným v řidičáku, x-krát mě stavěli i třeba s plně naloženou soupravou a přitom jsem ho vlastně neměl...
Tak jsem vyrazil do autoškoly. Měl jsem mít první jízdu, šli jsme k nějaký 12-ti tuně s tandemákem, zaparkovanou v koutě čumákem ke zdi. Zeptal jsem se, jestli fakt mám řídit tenhle kinder-truck, pak jsem na první dobrou vycouval s přívěsem ze dvora, dojel natankovat na pumpu a vrátil se. S učitelem jsem cestou pokecal, proč si ty papíry vlastně dělám a ten rovnou řek, že další jízdy jsou fakt zbytečný. Když došlo na zkušební jízdu, tak učitel vysvětlil komisaři vocogou a že by to byl se mnou jen ztracený čas. Tak jsme si radši všichni tři dali cígo a tim to bylo vyřízený...
1 reakcí na tento příspěvek É-čko k B-éčku
TomElefant750 píše: Jen tak se slzou v oku vzpomínám na to jak jsem získal Ečko v devadesátejch letech - sice to bylo k Céčku, ale stačil papír že pan Elefant IČO xxxxx potvrzuje panu Elefantovi rodné číslo zzzzz potvrzuje praxi v řízení vozidla nad 3,5t v trvání minimálně jeden rok, no a asi stovka kolek Krátkej závan svobody a klidu od ouřadů.
Čau, Tom
pamatuji, jak všichni koncem 2000 nebo začátkem 2001 "éčkovali" zdarma, jen já dělal teprve céčko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) É-čko k B-éčku
assassin píše: Tak to ja si to zas radeji zaplatim
Přesně tak!
I tu kosu a náboje jsem si s radostí koupil za své, než kvůli tomu být rok na vojně.
Někteří kamarádi tam byli. Jejich hodnocení: Rok ztracenýho života, buzerace a pakárna pod vedením kokotů s IQ 70. Děkuji, nechci.