
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

Edit:mělo to být kuwa do jiného vlakna, tam kde MedWed přiznal dezertaci

Naposledy editováno 22.09.2021 23:30:25
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
Jediný, co by tě mohlo v mých očích ještě obhájit, kdyby to byla XRV750

Naposledy editováno 23.09.2021 06:58:45
foxdive píše: Hoši o víkendu jestli nebude chcat tak budu sedlat Afriku su zvědavý jestli si ty pocity pamatuju dobře ,ale věřím že to bude dobrý svezení
Edit:mělo to být kuwa do jiného vlakna, tam kde MedWed přiznal dezertaci
...jako že jsem si v práci upekl dezert?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021


Naposledy editováno 23.09.2021 12:20:29
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021


1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

Každopádně jsem rozhodnutý pro SA, ale teď jen otázka zda nové nebo míně použité a starší model.
V konfiguraci co chci to přijde na 526tis, to je aspoň o 140tis proti té jeté....Kadžopádně láká mě na tom, že je nižší + snad 11 druhů sedadel, včetně sníženého a vyhřívaného :) do jara času dost, ale proč zatím něco nezjistit, pořád tady je ALE, pokud neprodám Duka co mám doma tak není kam nový SA zaparkovat

Teď na advíku co mám doma mam taky Pirelli Scorpion Trail2 a musím, že ty gumy jsou pecka, ta motorka jede jak po kolejích a krom toho, že bliká trakce tak se ani nehnou :) jo ty mitasky mi taky přijdou na takovou motorku za takové prachy jakože bída, ale když to bude stát za prd, tak půjdou do popelnice

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

Nový modely sas bude mít lip rozloženou hmotu zkrz tu nádrž, elektronika bude lepší zase o něco, je těžší a euro 5 ,hlinikove kolečka v převodovce-zvláštní pocin, sedis v motorce jak psal vlk a to já moc nemusím,v tvém případě bych šel asi do nové když nevlastnís starší model, nova je nová, ja měnit nebudu-neni tam nic v čem bych si polepšil tak zásadního, navíc starší model je pro mě peknejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
S převodovkou ti ja neporadím, nový model sem nejel, u starého nemám s tím problém žádný,občas se mě blbě hledá neutrál jinak asi ok nic nepozoruju, občas falešný neutrál ale to je tím že prostě nedoradim a kopnu to tam úplně ležérňe, chce si to nastavit aj radicku na boty
Edit:qs používám jenom nahoru, dolů klasicky
Naposledy editováno 29.09.2021 12:21:52
Geometrie nového modelu 21 mě pobízela pořádně "tahat", asi ještě více než na modelu 19-20.
Na BMW GS nebo RT jsem takovou touhu "tahat" vůbec neměl a velký Tiger 1200, tak to je opravdu velký gentleman.
Vibrací řidítek se neboj, nechal jsem převážit přední kolo a vibrace byly pryč, hodně dělá zadní kufr, předcházející Tracer 900 GT vibroval ještě více a to jsem měl nového.
Převodovka na mém je dobrá - mrkni na můj deník a teď ve 23K km je možná lepší než na modelu 21 (ale těžko srovnávat, byl to nový kus s malým nájezdem) a Quickshifter je teď dokonce možná lepší než na Triumphu Tiger 1200, což byl nejlépe fungující QS, který jsem měl možnost jet. QS používám nahoru i dolů.
Ale hodnocení kvality převodovky a to jak hladce funguje QS je subjektivní, na objektivní jsem jel na modelu 21 velmi krátce a nejsem si jistý, že bych to dokázal poznat, snad jen že je převodovka trochu jinak zpřevodovaná, nejsem sledovač otáček, ale měl jsem pocit, že na modelu 21 je něco trochu jinak ale to je jen pocit, na netu jsem to neověřoval anebo to dělala ta E5, opravdu nevím???
foxdive> já tu svou obludu / KTMku nenechávám ještě více chlastat a alkohol už vůbec ne, protože si myslí, že 6l/100km je až až

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
1. - 12:35
2. - 15:32
3. - 18:30
4. - 20:27
5. - 24:27
6. - 35:32
Musíš to zvládnout bez fotky, prostě jsem to vopsal

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
Celková šíře je 102cm, což je tak nějak standartní i když každý by byl rád za 95 :) Cena samozřejmě napálená. Na plastové kufry je vnitřní prostor dost velký, kufry jsou hezky zpracované. Jedná se, pokud si dobře vzpomínám, o 32 a 38 litrů. Při montáži jsem narazil na menší problém "s díly navíc", kdy v rozpisu dílů ani v návodu nebyla uvedena pouzdra, která ovšem naprosto jasně pasovala do pouzder předního uchycení kufrů. Bez nich by tam byla na šroubech nelogická vůle. Jaké bylo překvapení, když jsem zjistil, že při obrábění to kucí rakouský neprojeli až nakonec, takže tam vzniklo odsazení, přes které to nešlo napasovat do sebe. Půlkulatej minipilníček a DODO (dodělej doma). Co bys chtěl za ty prachy, že jo ...
Nasazování chce trochu cviku a péče, ale ten systém se zdá být dobrej a část váhy na sebe berou stupačky spolujezdce. Bez kufrů motorku nic nehyzdí. Což spolu s plovoucím systémem byl důvod, proč jsem jim dal přednost před hliníkáči (rámy dělá Marselus, kufry pak dle výběru každého soudruha). Přece jenom 1290S je pro mě supersport s vyššíma zdvihama než motorka do bahna a marastu. Otevírání parádní, zavírání taktéž. To rozhodně není maličkost, kdo někdy zavíral různé Givi, tak ví. Vnitřní síťky potěší, nicméně tašky by byly lepší. Ovšem kus za víc jak 2litry je trošku úlet.
Jediný problém je vnější materiál. Jedná se o plast s povrchovou úpravou, kdy se na kufr blbě podíváte a je na něm škrábanec. Beze srandy přejetí nehtem nechá pravděpodobně trvalé následky. Nejedná se o hluboký vryp, ale změnu struktury povrchu a je to svinsky vidět. Dál bych ještě zmínil, že ke kufrům je, vcelku logicky, klasický klíč. U minulého modelu byl ještě zavírací klíček, který se dal spárovat na kufry zámků. Tady nám vzniká k totálně bezklíčkové motorce nutnost nosit klasický klíček.
Ať tu máte taky nějaké čtení

Animals21 píše: Primár 40:76
1. - 12:35
2. - 15:32
3. - 18:30
4. - 20:27
5. - 24:27
6. - 35:32
Musíš to zvládnout bez fotky, prostě jsem to vopsal
Díky, model 19-20 má úplně stejně poskládanou převodovku, takže to byl jen pocit anebo možná kvůli E5 ...
Animals21 píše: Btw. udělal jsem si prodloužený víkund se slečnou a pro tu příležitost zakoupil origo boční "plovoucí" plasťáky KTM....
Jen dotaz, nejsem úplně v obraze pokud jde o novotvary, ale neměl by se psát výkund, jelikož se jedná o složeninu dvou slov výlet a kun-a



Animals21 píše: .... zakoupil origo boční "plovoucí" plasťáky KTM.
Celková šíře je 102cm, což je tak nějak standartní i když každý by byl rád za 95 :) Cena samozřejmě napálená. Na plastové kufry je vnitřní prostor dost velký, kufry jsou hezky zpracované. Jedná se, pokud si dobře vzpomínám, o 32 a 38 litrů. Při montáži jsem narazil na menší problém "s díly navíc", kdy v rozpisu dílů ani v návodu nebyla uvedena pouzdra, která ovšem naprosto jasně pasovala do pouzder předního uchycení kufrů. Bez nich by tam byla na šroubech nelogická vůle. Jaké bylo překvapení, když jsem zjistil, že při obrábění to kucí rakouský neprojeli až nakonec, takže tam vzniklo odsazení, přes které to nešlo napasovat do sebe. Půlkulatej minipilníček a DODO (dodělej doma). Co bys chtěl za ty prachy, že jo ...
Nasazování chce trochu cviku a péče, ale ten systém se zdá být dobrej a část váhy na sebe berou stupačky spolujezdce. Bez kufrů motorku nic nehyzdí. Což spolu s plovoucím systémem byl důvod, proč jsem jim dal přednost před hliníkáči (rámy dělá Marselus, kufry pak dle výběru každého soudruha). Přece jenom 1290S je pro mě supersport s vyššíma zdvihama než motorka do bahna a marastu. Otevírání parádní, zavírání taktéž. To rozhodně není maličkost, kdo někdy zavíral různé Givi, tak ví. Vnitřní síťky potěší, nicméně tašky by byly lepší. Ovšem kus za víc jak 2litry je trošku úlet....
Originální kufry KTM jsem měl objednané s motorkou, ale zrušil jsem je a koupil hliníkové BUMOTy a důvod byl jediný, pevnost kufrů, protože jsem se bál, že plastové rozbiju ..., ale motorka bez nosičů hliníkových kufrů vypadá výrazně lépe.

Co se kufrů týče, uvažoval jsem stejně a dlouho jsem byl nerozhodnutý, jestli vůbec kufry potřebuju nebo ne. Nakonec jsem si řekl, že u téhle moto tam rámy mít nechci. Např. u GS bych naopak rámy bral jako plus, ta motorka je celá taková industriální a víc se to k ní hodí. Naštěstí máme všichni na výběr ;o)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TMPS KTM - GS KTM 1290 Super Adventure | Suzu70 | 10 | Dnes v 06:48 dakarista |
Tool box Ktm 1290 super adventure KTM 1290 Super Adventure | jirkabouda | 13 | 11.2.2025 v 19:25 vysla |
KTM voucher [1, 2] KTM 1290 Super Adventure | karl100 | 45 | 2.12.2024 v 19:04 FILODENDRON |
KTM SAR 1290 r (2018) - KOLA KTM 1290 Super Adventure R | vDeviant | 13 | 19.11.2024 v 14:49 Ozzy_ |
KTM SAR 1290 r (2018) KTM 1290 Super Adventure R | vDeviant | 23 | 1.11.2024 v 15:14 vDeviant |