Chci si koupit na vánoce Pirelli Angle GT.
Jaký je rozdíl mezi GT I a GT 2 ?
Co znamena oznacení TL , A , nebo bez označení?
Nějak nemužu dohledat na netu nějaké přehledné informace, tak třeba budete vědět vy.
Diky moc ! :)
A - zesílená kostra
Teď mám obutou druhou sadu GT1 a spokojenost
Edit:Pneumatika Pirelli Angel GT patří do skupiny levnějších, ale přesto kvalitních letních pneumatik, kde ekonomika provozu hraje významnou roli. Výrobce Pirelli tak vychází vstříc majitelům vozů nižších tříd, kteří využívají svůj vůz pro běžné ježdění. I přesto jsou zachovány všechny nároky na bezpečnost provozu.
Ideální pneumatika pro cestovatele. Výborný pomocník na dlouhé výlety, s plně naloženým motocyklem. Nabízí velké bezpečí na mokré silnici, stabilitu a velký počet komfortně najetých kilometrů. Sportovně cestovní obutí od firmy Pirelli pro všechny majitele sportovně-cestovních motocyklů. Maximální přilnavost na mokrém povrchu či při nízkých teplotách bez kompromisu vůči použití na suchém povrchu. Evoluce pneu Angel ST, které rozšiřují svůj rozsah použití od sportovně cestovní až po cestování ve dvou při plné zátěži.speciální verze A = dvojitá zesílená kostra pro zlepšení stability
Naposledy editováno 11.10.2021 18:26:14
Jak vybrat pneu pro motocykl?
a GT 1 vs GT 2 review
V podstate to same, jen 2 ma navic ty drazky uprostred pro lepsi chovani na mokru, lepsi prilnavost a zvysenou stabilitu.
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 - Pirelli Angle GT
kokoška. píše: Já měl třeba na R1 obuto Dunlop Sportmax Roadsmart III a hoooodně dobrý. Ty Pirelli Angle GT, nejsou to spíš cestovní gumy?
Je taková sportovně cestovní ale nejni vůbec špatná, mám jí teď na duke690 protože jsem chtěl jen něco abych zprovoznil moto po nehodě. Rozhodně lepší svezení než nějaká stará s projetym středem, pro většinu jezdců naprosto dostačující. Předtim jsem měl několik sad Michelin pilot road 2 a s těma jsem byl zatim nejspokojenější ale zase mizí před očima.
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 - Pirelli Angle GT
Co do gripu, tak bych to ale trochu rozdělil. Zadní, ač to zjevně není materiál na okruhy, na okresce udržela bez zaváhání všechno, čeho je tahle motorka schopná + moje řidičský chyby. A po celou dobu její životnosti; i poslední jízdu jsem za to mohl tahat jak smyslu zbavenej a stejně neuhla. Přední je však trošku jiná pohádka; bohužel se mi párkrát stalo, že při prudším dobrždování jsem na ní z ničeho nic ztratil trakci a klouzla si. Nevím jestli to nebyla spíš řidičská chyba či špatně nastavený podvozek, nicméně na Rosso 3 se mi to předtím nikdy nestalo.
Za mě bych to shrnul takto: U zadní není co řešit. Zkoušel jsem všechno od Supercorsa až po tohle, a na silnici je to jasná volba. Pokud s tím neplánuješ jezdit úplnou hranu a navíc tvoje motorka má ABS, nebál bych se celé sady. V opačném případě bych dal místo toho na předek Rosso IV, avšak pak zas nebude možné počítat s tak perfektním chováním na mokru.
edit: Rozdíl mezi Angel GT a Angel GT 2 je prý především v profilu (2 je sportovnější) a v chování na mokru. 2 je prý výrazně lepší. Nicméně nezkoušel jsem, přešel jsem na ně z Rosso 3.
Naposledy editováno 12.10.2021 23:53:36
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 - Pirelli Angle GT
Zdar Borci
Chci si koupit na vánoce Pirelli Angle GT.
Jaký je rozdíl mezi GT I a GT 2 ?
Co znamena oznacení TL , A , nebo bez označení?
Nějak nemužu dohledat na netu nějaké přehledné informace, tak třeba budete vědět vy.
Diky moc ! :)
Zdar borče,
hned v uvodu se nabizi otazka, proc chces R1 RN12 (r.v. 04-06) prznit touhle sadu?
Angle GT je na motorky typu FJR1300, at zustaneme u yamahy, ale rozhodne ne na 180K superbike, ktery ma porad jeste jedny z nejlepsich brzd, vlastne lepsi je jen RCS19.
Gumy jsou to placate s konstrukci pro tezke cestaky a směsí na najezd nesmysl km. Uz z logiky veci tahle guma nemuze na r1 fungovat, ale pokud na tom taky jen jezdis na zmrzku na Jedovnice a pro par ig fotek, pak ti bude sada angle gt vyhovovat. V opacnem pripade vol pirelli SC, SC SP nebo maximalne diablo rosso 3, ale ani ty rosso nemaji tak supr profil do zatacek, natoz guma GT.
Obecne na supersport/suprbajk jedine sportovni, sisata lepidla, stlačenou tmu do placky nebrat. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1 - Pirelli Angle GT
e: ale nic to nemeni na tom, ze gt gumy na sporta nepatri, tvl.... :)
Naposledy editováno 13.10.2021 15:03:03
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 - Pirelli Angle GT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1 - Pirelli Angle GT
SLEEPER píše: Zdar borče,
hned v uvodu se nabizi otazka, proc chces R1 RN12 (r.v. 04-06) prznit touhle sadu?
Angle GT je na motorky typu FJR1300, at zustaneme u yamahy, ale rozhodne ne na 180K superbike, ktery ma porad jeste jedny z nejlepsich brzd, vlastne lepsi je jen RCS19.
Gumy jsou to placate s konstrukci pro tezke cestaky a směsí na najezd nesmysl km. Uz z logiky veci tahle guma nemuze na r1 fungovat, ale pokud na tom taky jen jezdis na zmrzku na Jedovnice a pro par ig fotek, pak ti bude sada angle gt vyhovovat. V opacnem pripade vol pirelli SC, SC SP nebo maximalne diablo rosso 3, ale ani ty rosso nemaji tak supr profil do zatacek, natoz guma GT.
Obecne na supersport/suprbajk jedine sportovni, sisata lepidla, stlačenou tmu do placky nebrat. :)
dewwil píše: Souhlasím, to je jako mít doma nádhernou ženskou a oblíknout jí starý károvaný trenky a volezlý vytahaný triko o tři čísla větší...
Když jí nepícháš je to uplně jedno. Většinou na tom sedí polonahej pokérovanej týpek, kterej se těší až zpomalíš ve vesnici aby mohl předjet a za vsí zase překáží. Já sám mám na Hondě Battlax R11 ale je to tak trochu házení perel sviním. Přijde mi že v provozu je to čím dál víc o hubu.
Nehygienix1 píše: Angel GT 2 mám druhou sezónu na Monster S4R. Skvělá univerzální guma, která má zábavný profil, lehce padá do zatáček, má skvělou výdrž (zadní dala přes 13 000 km, než jsem ji sjel na ukazatele) a naprosto perfektní chování za mokra. Tak dobrý, že jsem je začal nazývat "pneumatiky na vodní skůtr". Člověk se fakt u těchto gum musí trochu přeprogramovat, protože tyhle na vodě fungují prostě bezkonkurenčně. Jejich hranici jsem na vodě nenašel, vždycky jsem vyměkl dřív.
Co do gripu, tak bych to ale trochu rozdělil. Zadní, ač to zjevně není materiál na okruhy, na okresce udržela bez zaváhání všechno, čeho je tahle motorka schopná + moje řidičský chyby. A po celou dobu její životnosti; i poslední jízdu jsem za to mohl tahat jak smyslu zbavenej a stejně neuhla. Přední je však trošku jiná pohádka; bohužel se mi párkrát stalo, že při prudším dobrždování jsem na ní z ničeho nic ztratil trakci a klouzla si. Nevím jestli to nebyla spíš řidičská chyba či špatně nastavený podvozek, nicméně na Rosso 3 se mi to předtím nikdy nestalo.
Za mě bych to shrnul takto: U zadní není co řešit. Zkoušel jsem všechno od Supercorsa až po tohle, a na silnici je to jasná volba. Pokud s tím neplánuješ jezdit úplnou hranu a navíc tvoje motorka má ABS, nebál bych se celé sady. V opačném případě bych dal místo toho na předek Rosso IV, avšak pak zas nebude možné počítat s tak perfektním chováním na mokru.
edit: Rozdíl mezi Angel GT a Angel GT 2 je prý především v profilu (2 je sportovnější) a v chování na mokru. 2 je prý výrazně lepší. Nicméně nezkoušel jsem, přešel jsem na ně z Rosso 3.
dekuji za recenzi. I ze mas 130 konoveho 2 valce jak ja. Planuji koupit angel gt 2 na zadni kolo Rsv mille 2003. Vydrz sportovnich gum je zalostna. Dvouvalec zere gumu i pri ubrani plynu. Ja mam navic na rozete 3z vic. Ted mam vzadu conti road attack 3 a i v naklonech a vyjezdech supeer na beznou silnic. Lip je zahreji nez sport pneu. Ale conti je z sportcestovnich pneu asi nejmekci a moc asi nevydrzi. Ta angel gt 2 kdyby me vydrzela na zadnim kole 6 tis budu rad. Jen s tim klouznutim predku si me znervoznel. Ja prave vubec nejezdim za mokra a kdyz, tak jak snek nez se schvovam. Takze by me na predni kolo nevadila rosso IV. Ale zda to nerozhodi chovani pneu sady.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | Dnes v 11:18 xb |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37039 | Včera v 08:10 Kubik19 |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |