kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tak už někdo konečně kupte agustu Cenovku jsem nasadil velmi přátelskou
kolik servisních hodin zdarma k tomu dáváš?
A proč že si vlastně sepsul tu novější co měl Fanda ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ta nová nemá koule.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 27.10.2021 09:49:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: t_freedom> Ostřejší projev a víc koní. Když jsem se začal pídit, tak ty kecy o tom jak s přechodem na E4 neztratili koně a posílili krouťák jsou pure bullshit, i papírově ta motorka má o 10 kW míň Je teda taková asi bych řekl dotaženější, záběr je plynulejší, asi to maj nějak líp odladěný, s qs nevíš že jsi zařadil (blipper mi teda na tý mojí schází míň než jsem čekal že mi bude scházet), není to taková jankovitá herka, motor je mechanicky tichej, nezní jak bedna s nářadím v míchačce, a vizuálně to narozdíl od tý starý vypadá jako prémiová motorka. Ale ten motor no. I co se ovladatelnosti týče mi to přijde takový usedlejší, míň hravý. Možná kdybych neměl přímý srovnání že jsem z jedný sedl na druhou a pak zpátky, asi bych to tak kriticky nevnímal. Nevim teda jak moc vliv maj ty úpravy co mám na té své, ale ten výkon mi tam fakt chyběl.
Ten tupej projev jsem zaznamenal i u BMW na NineT s přechodem na Euro4.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Ten tupej projev jsem zaznamenal i u BMW na NineT s přechodem na Euro4.
to jseš ale v tom porovnávání ve zcela jiným lese... bavíme-li se o "tuposti" Agusty a BMW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: to jseš ale v tom porovnávání ve zcela jiným lese... bavíme-li se o "tuposti" Agusty a BMW
Nějak nechápu. Bavím se o přechodu z E3 na E4.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Tu firmuani neznám... Jako 5 kusů limitka nebo pět různých prototypů na zkoušku, který je nej?
Edit. Tak jsem něco našel na fb. Asi to vypadá na 5 ks. To budeš mít vzácnější, než factory díly...
Cekam na potvrzeni. Dve kila dolu a o vzhledu nemluve
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: BlackSabbath> ...ale jo...jen že píšeš o "tupějším" projevu BMW ... kde beru tupost jako přednost pro své uživatele... zatímco Agusta ?
Tam nehraje ani roli to, že je to BMW. Jen jsem chtěl zdůraznit, že NineT první generace (E3) mě bavilo projevem motoru daleko více, než druhá (E4). Tady to nebylo rýpání do značky.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ty mas fakt smulu, O1 tdi jsme meli od 99 do letosniho roku, cca 400tis km a nikdy se nestalo, ze by nedojela domu (kdyz nepocitam ranu na A sloupek, kdy to auto zustalo obtizne pojizdne a jelo na odtahovce)
Naposledy editováno 27.10.2021 11:41:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: DrDNA01> Tak o pracovní dovolený mi něco povídej....
E:Víno jsem byl sbírat v pátek. Ale jen párkrát cvaknout nůžkama...
... no právě. A teď si vem, že ti vychcaní moraváci si nechaj zaplatit za to, že jim sklidíš vinohrad, podojíš kozu ve čtyři ráno nebo vykydáš hnůj. Zaslíbená země...
Tifáč by to měl zkusit u nich. Pražskej Pepík zaplatí dva litry a bude si moct zamést dílnu od špon..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: FiZzeR> nejspis v tom je fiat motor?
ty mas fakt smulu, O1 tdi jsme meli od 99 do letosniho roku, cca 400tis km a nikdy se nestalo, ze by nedojela domu (kdyz nepocitam ranu na A sloupek, kdy to auto zustalo obtizne pojizdne a jelo na odtahovce)
Tak vzali něco z italský dodávky a přizpůsobili pro limuzínu, jen konstrukční vadu ponechali, aby to úplně nesmázlo passaty a mondea
Využil sem hezkého počasí a vrhnul se na prevenci. Bylo to za 5 minut 12.
Jinak by to asi dopadlo jako cokoliv u fizzera
Naposledy editováno 27.10.2021 11:56:16