kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.10.2021 13:16:15
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Nemyslím, oba jste tam kde jste. Akorát by to bylo horší, z mnohem vyšší rychlosti
Toť můj pohled.
U mě neslo o rychlost,ale nepozornost a i když sem u toho byl,tak nemůžu na 100% říct,ze by to nehodu vyloucilo,ale mám pocit,ze by mě to do ty situace ani nepustilo a kdyby jo,tak mi to dá trosku prostoru navíc jí vyřešit.
To co popisuješ u tebe byla plus mínus absence ABS a to jsem nikdy nehanil ani neříkal, že ho já přebrzdím.
Problém, ale jsou kontroly trakcí, aktivní podvozky a všechno ostatní co dělá (bez toho abys to vůbec tušil) práci za řidiče a jak psal Dewwil, nepouští to k tobě některý vjemy a náznaky. Ty jako řidič pak máš, dle mýho názoru neoprávněnej, pocit toho že to je easy a jde tlačit víc na pilu - což na okruhu může být super. Nemyslím si, že tomu tak je na silnici dobře. Protože a to je podle mě zásadní, letíš daleko větší rychlostí.
Řeči o tom, že honit starým křápem moderní motorky je nebezpečný stejně, nejsou tak úplně pravda. Já se svejma zkušenostma mám nějakou hranici, za kterou nejdu a nechám je ujet. Zatímco hodně "pilotů" co maj stroje s těmahle vychytávkama jezděj, aniž by o tom věděli, za svou hranicí a čekají až přejdou hranici fyziky, kterou ani elektronika nedá. A to dost možná ve větších rychlostech. Vždy jde o kombinaci umění a pilota. Já osobně jsem na Tuonu po pár desítkách, stovce km začal jezdit výrazně ostřeji a rychleji, ABS drnčelo v každý 3. zatáčce a maloval jsem čáry skoro z každý. A Z TOHO JSEM USOUDIL že to nepotřebuju... dost podobně jako Dewwil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Ono jde spis asi o to, ze clovek vyhledava urcitou davku adrenalinu. A motorka bez fíčůr ti ten adrenalin vyplaví při nižší rychlosti. Si myslím. Takze ten strom trefis treba v kilu a ne v kilu pade.
exactement... musím uznat že trefuješ hřebík na hlavičku s použitím podstatně méně slov
Koudy01 píše: P_B> Autosol Pickling agent nebo Bluing remover. Natrit, nechat pusobit 15 min a umyt. Pokud to mas hodne, tak drhnout hrubou stranou houbicky na nadobi s vyse uvedenym pripravkem...pak to muzes jeste prelestit pastou Metal polish taky od Autosolu.
Děkuji kamarád to snad ocení
Já to mám tak na flexu a až pak to co ty píšeš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: U mě neslo o rychlost,ale nepozornost a i když sem u toho byl,tak nemůžu na 100% říct,ze by to nehodu vyloucilo,ale mám pocit,ze by mě to do ty situace ani nepustilo a kdyby jo,tak mi to dá trosku prostoru navíc jí vyřešit.
twl, ale tady se nebaví kochači, nýbrž mistrové světa motoGP...ne?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.10.2021 13:34:50
assassin píše: Stev> Ja s nima zkusenost nemam, Gareth z Reactive suspension je moc nechvalil. Problem tehle levnejch kartridzi - a je to trend i u OEM podvozku je mit v kazde noze pulku tlumice. V jedne noze utlum pri stlaceni a v druhe noze utlum pri roztazeni. Je to jednodussi konstrukcne a hlavne vyrobne - levnejsi reseni. Problem je, ze tim jednim pistem provhazi pomerne velke mnozstvi oleje a je potreba ho vyrazne brzdit (stejnou tlumici silu co delaji normalne dva pisty dela jeden) a v tlumici proto casto dochazi ke kavitaci = nefunguje.
Starsi lepsi vidlice meli v obou nohach oba tlumice - tzn kompresni i rebound tlumeni. Drahe soucasne vidlice se k tomu postupne vraci, protoze zatim lepsi reseni neni.
No a kdyz uz mame sobotni technicke okenko, tak jeden odstrasujici pripad - bacha na to jake si davate na motorku padaky. Nas testovaci jezdec kokonhead vyzkousel ten nejjednodussi padak ktere se casto samodomo vyrabi a je videt, ze takovej padak napacha vic skody nez uzitku. Z fotek co daval fanda je videt, ze padak ani pri opravdu malem padu nezachranil nic - ulomena stupacka, riditko, odrene viko motoru, odrena nadrz i podsedlak… a samotnej padak zdeformoval zahloubeni v ramu a vytrh se z motoru i se zavitem
Ja jen dodam, ze tam padaky uz byly pri koupi a chystal jsem se je sundat, lec ma proslula lenost zvitezila...:)
Btw. tohle jsou nejaky r&d, ci tak nejak...
E: vlastne jsem je sundal trochu mene elegantneji...
Naposledy editováno 30.10.2021 14:04:52
t_freedom píše: twl, ale tady se nebaví kochači, nýbrž mistrové světa motoGP...ne?
Aha,tak to je jiná
Jestlis sebou praštil na přední kolo bez brzdění,tak na to asi asistent neexistuje to jo.Jinak třeba i to ABS patří přeci mezi ty picoviny co ti dodat v provozu klid na rychlost.Na kontrolu atrakce bych se taky nezlobil.Viz Kubak,co mohl bejt u nás na namku slavnej
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše:
Tady ten můj padák
To otáčení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Takhle to má být, kdyby byl v tom oku na rámu tak už by bylo pryč....
a hlavně bych byl dneska bez pravý nohy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: P_B> A propos, máš ještě ten držák na SPZ? Nebo ho použiješ?
Mám ten krátkej, co stál vagon peněz jako tuning, dokonce jsem ho i vyfotil a zabali. A pak jsem nevěděl kdo ho chtěl mám tam i takový matný plégo přes budíky.
edit2: a říkám VÁM neměňte ty nicky, já vím potom prd
Naposledy editováno 30.10.2021 14:49:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: dewwil> Takže v podstatě stejný,jako když po revoluci presedli frajeři z triapul na SB a pak lítali ze silnice,pac jim ty keply dodaly v rychlosti klid a pak už to odbrzdit proste neslo
tak nějak... Ale jsem celkem v klidu, oni ti nováčci na horší nesednou a bez asistentů už se vyrábět nebudouKoudy01 píše: Ale tak je dobry si to minimalne vyzkouset, aby clovek vedel, ze je nema honit. Ja nahanel kdysi GSa. Hlavne Nemce. Nechapal jsem, ze jsou skoro vsichni tak dobri i presto, ze si to kupuji celkem hodne lidi jako prvni motorku. Pak jsem se svezl a uz je nenahanim jen vzdycky poslusne uhnu do skarpy na mych motorkach to nema zadnej smysl. To blby GSo je uplne jinde.
Kurvaba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: tak nějak... Ale jsem celkem v klidu, oni ti nováčci na horší nesednou a bez asistentů už se vyrábět nebudou
No a ty starší a rozumní jako já budou za asistenty rádi,pac je stejně nějak extra nezrychlej bo jim to výhled a strach nedá a budou jen rádi ze se můžou v klidu kochat