raceczech_listopad




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.11.2021 v 19:29 | Nahoru | #134371
kokonhead> to prave kamarad taky rikal kdyz sem na ne nadaval, ze conti sou uplne super gumy a jedny z nejlepsich, taxem rikal ze jedine bridgestone a von zas kroutil hlavou ze to jsou nejvetsi mrdky (je teda fakt ze na maly vefero se toho stejne moc jinyho nez batalaxy 090 s tim zadnim 150/60R18 sehnat neda.. mozna jeste neco malorazkovyho sportovne-nehomo..)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 06:57 | Nahoru | #134372
kerut>... twl, to jsou zase úvahy... napsat 'značku' a pak psát jestli jsou to mrdky, nebo nejlepší gumy
Pokud ve stejný kategorii vezmeš produkční řadu gum, většina lidí tady nepozná kromě vnějšího profilu vůbec nic jinýho. Včetně mě... a dohady o ' lepivkách' co kdo hrozně potřebuje oproti sport touring 'pukům' ...tak nad těmi se už usmívám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 07:16 | Nahoru | #134373
t_freedom> Je to hodně pocitový,to jo.Takový ty zásadnější rozdíly asi poznáš,ale kdyby se mi zázrakem za krasnyho počasí během jízdy prosazovaly gumy,tak vím asi kulový..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 07:57 | Nahoru | #134374

No nic,jdu delat pudu..

Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 08:10 | Nahoru | #134375
DRČ

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 08:24 | Nahoru | #134376
zmulin> ... v zásadě jde o to, že většina z nás ty gumy normální jízdou nedostane skoro ani na hranu jejich schopností. Poznat nějakej náznak, nebo "chování" mimo situaci když už to uklouzne.
Pak hodně lidí soudí z toho uklouznutí, ale to jak dobře víme, může bejt klidně kapka oleje, lístek, nebo slimák, že...a s gumou jako takovou to nemusí ještě zdaleka mít nic společnýho. Nadosmrti bude tvrdit, že to bylo tou gumou a protože si koupil potom jinou značku, kde na slimáka nenajel (ono se to stává dost zřídka) tak ta bude nejlepší. Osobně si myslím, že by o gumách mohl něco říkat ten, co například pozná, že má gumu podhuštěnou v řádu několika desetin baru. Pak už asi vnímá co se dole děje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 09:01 | Nahoru | #134377

Kubák píše:
No nic,jdu delat pudu..



jj,snaž se

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 09:03 | Nahoru | #134378
zmulin> ... ta hudba se mi v týhle části filmu vždycky strašně líbila...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 09:32 | Nahoru | #134380
strakon> na jare bude na inzerci jako nikdy nehavarovana.....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 09:42 | Nahoru | #134381
oioi01> jen kosmetika...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 09:54 | Nahoru | #134382

strakon píše: Nechce někdo na dlouhé zimní večery? www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/moto-na-dily/kompletni-moto-na-dily/prodam-havarovanou-brutale-910r-1708141.html



Zimní... a letní... a zimní... a letní... a zimní... Jestli dobře vidim, dokázal ohnout 50mm vidle, to asi Tempo nespraví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 10:08 | Nahoru | #134383
FiZzeR> nic, co by tebe mohlo rozházet a ty vidle mi zrovna ohnutý nepřijdou z těch fotek

Naposledy editováno 08.11.2021 10:14:16

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 10:43 | Nahoru | #134384
strakon> Mně jo. I s brejlema. Čili rám bude natuty off. Což vysvětluje tu cenu.



Mě toho letos nerozházelo dost a teď těch nákupů lituju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 11:12 | Nahoru | #134385

t_freedom píše: kerut>... twl, to jsou zase úvahy... napsat 'značku' a pak psát jestli jsou to mrdky, nebo nejlepší gumy
Pokud ve stejný kategorii vezmeš produkční řadu gum, většina lidí tady nepozná kromě vnějšího profilu vůbec nic jinýho. Včetně mě... a dohady o ' lepivkách' co kdo hrozně potřebuje oproti sport touring 'pukům' ...tak nad těmi se už usmívám.



az na to ze se bavime o necem uplne jinem, mlho.. diskutujeme nesrovnavatelnost gum na auto s gumama na moto podle znacek.. E: jo, ted koukam ze to z umisteni toho posledniho prispevku na novou stranku neni patrny, chapu.. (ten kamarad z toho prispevku mluvil o auto pneu a ja o moto pneu, na vysvetlenou..)

Naposledy editováno 08.11.2021 11:16:49

Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 11:22 | Nahoru | #134386
Taky bych řekl, že na tu Agustu není žádný zimní večer dost dlouhej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 11:27 | Nahoru | #134387
kerut> nevim co chces srovnavat na gumach moto vs auto? rict ze jedny jsou dobry a jedny spatny? asi tezko... ja jsem treba s letnima premium contactama spokojenej nebyl, se zimakama TS850p spokojenej jsem. To same na moto, ty jezdis naky praskacky na kolobezky a chces na zaklade toho soudit celou produkci...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 11:46 | Nahoru | #134388
... napadá někoho, jak zjistit vůli mezi pístem a ventilem, aniž bych musel sundavat hlavu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 11:50 | Nahoru | #134389
FiZzeR> Osobně u někoho kdo má stejný motor na ND.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 11:50 | Nahoru | #134390
FiZzeR> Potresem

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 11:52 | Nahoru | #134391

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 11:53 | Nahoru | #134392
assassin> ?? prave ze vubec nic, je to asi stejny jako kdybych srovnaval digitalni piana od yamahy s rolandem podle vysledku yamahy v motogp, a to je na tom to vtipny

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 11:59 | Nahoru | #134393
kerut> no jo, ale s tim, ze continentaly na motorku jsou na prd jsi sem prisel ty.... ja tim rikam, ze to je kravina, hodnotit takhle znacku... a ty mi na to pises, ze to je kravina takhle hodnotit znacku.. tak ja nevim...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 11:59 | Nahoru | #134394

Ivos píše: FiZzeR> Osobně u někoho kdo má stejný motor na ND.



To je geniální nápad, leč nahovno, nejsi ty politik či ajťák?

Někdo takovej se totiž bude shánět dost blbě, jde o dva roky starej stroj a ještě k tomu dost exot (MV).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 12:14 | Nahoru | #134395
FiZzeR> Na co to potřebuješ? Nestačila by prostá kontrola časování?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 12:17 | Nahoru | #134396
FiZzeR> Suvenýr viď!!!!To jsi nepsal,ale dopsal!!!

Kdyby šlo teda o starý (tvůj) stroj, našel někoho blízko,nechal by tě do něho kouknout,tak by to bylo lepší než se mrdat ve svém motoru.A myslel jsem to takhle a v dobrém.Nasrat ti příště

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 12:29 | Nahoru | #134397

honzabiker píše: FiZzeR> Na co to potřebuješ? Nestačila by prostá kontrola časování?



Jde o ten Euro4 motor co jsem si nadělil pro strejčka příhodu. Ital je svině ulhaná a mlžil o číslech, "přechod na euro 4 bez ztráty jediného koně" kterám se mlátí do prsou na youtůbu = fskutečnosťy -15 HP.

Tak si říkám, že bych si ho ve volných chvilkách přeskládal na Euro 3. E4 vačky měly oproti E3 mít menší zdvih o 0,3mm a delší otevření (duration), fskutečnosťy o 3,5mm menší zdvih a ty palce jsou od pohledu tak poloviční (čili podstatně kratší duration).

E4 má jiný písty, který se dají retrofitnout do starších motorů (starší typ pístu už se neprodává), čili PTV vůle by měly být cajk i s e3 vačkama. Jenže jsem trochu přehlídl, že tenhle jeden jedinej motor má jiný písty než zbytek tříválců - tam jsou písty plochý, tyhle mají nějakej náznak deflektoru. Jakej je tam rozdíl v PTV netuším. Euro 4 má taky kompresi 12.2 místo 13.3 u Euro 3, čili jelikož vše ostatní - klika, ojnice, válce, blok, hlava s ventilama atd jsou stejný napříč celou produktovou řadou, čekal bych že ta nižší komprese bude nižšíma pístama (resp. větším vnitřním objemem dna pístu), ale ten rozdíl ve zdvihu ventilů je fakt hodně, tak se mi nechce tam naslepo nasrat Euro 3 vačky jestli se to kopne nebo ne.

Jako nejjednodušší možnost se mi jeví tu makovici prostě sundat a obětovat litr nebo kolik za těsnění pod hlavu, ale jsem vrozený kolenovrt a občas tu z vás vypadne moudro na který bych sám nepřišel

Naposledy editováno 08.11.2021 12:33:00

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 13:00 | Nahoru | #134398
Já bych ten motor prodal. Jako dekorace drahý a do tvojí motorky taky nahovno.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 13:19 | Nahoru | #134399
Koudy01> To je ve hře taky, ale má to svoje ALE.
Když se mi podaří sehnat euro 3 motor, bude v píči nebo v lepším případě teprv olizovat pysky. Kromě toho že to není reálný, protože ty motory prostě padaj jak švestky, můžu dost dobře flikovat ten svůj.
Ten co jsem koupil má najeto asi 3t km (reálně) a kromě toho už má všechny ty důležitý upgrady, tzn vodítka ventilů, šály, ozubení na klice a primáru, olejový čerpadlo atd., s kterýma může být násobně spolehlivější než ten starší typ.
Pokud by stačilo jen přehodit vačky, nebylo by vůbec o čem. Čímž se vracíme sem.

e.: to už mi přijde výhodnější prostě koupit e4 brutalku s padlým motorem. Tu bych si nechal místo skůtra na běžný courání a na té své bych se dál honil s litrama

Naposledy editováno 08.11.2021 13:25:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.11.2021 v 13:20 | Nahoru | #134400
FiZzeR> Jo takhle...Teď čistě fantazíruju, ale když bys vyhodil vačkový hřídele a pružiny na ventilech (stačí na jednom válci), s pístem v HÚ, hodinkama by si změřil kolik je vůle mezi pístem a ventilem v zavřeným stavu. Pak to zase smontuješ a budeš při otáčení klikovkou měřit zdvih ventilu. Uděláš si krásnou křivku zdvih ventilu vs. úhel na klice. Pak si uděláš druhou křivku - vzdálenost pístu od HÚ vs. úhel na klice. Pak je od sebe odečteš a máš vůli. Nezapoměň uvažovat úhel osy ventilu od osy válce.
Hotovo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist