paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 06:54 | Nahoru | #93601
PetrL3> Mě se celkem líbí Kawasaki W800
a až nevylezu na V-Stroma, možná to bude jeden z adeptů na náhradu.

Je to taková klasika, která jede a moc se nesype a přitom pořád nevypadá jak nějaký moderní "Transformer".

Edit: obr


Naposledy editováno 22.11.2021 06:56:15

Jawablázni

22.11.2021 v 07:25 | Nahoru | #93602
Zdravím. Když je řeč o devadesátce,tak kdyby měl někdo na prodej pravé víko motoru,vlevo víčko kladívka,koleno sání od karbenátku a nádrž,tak bych měl zájem. Díky

(reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 08:26 | Nahoru | #93603
Verdom> Jo, w800 to je klasika, ale to je normálně použitelná kochací spolehlivá motorka, kterou si můžeš kdykoliv koupit, nestojí to nesmysl ( i když není úplně levná, na to, co to je..). Žádnej dětskej sen, co se nedá moc sehnat.

Naposledy editováno 22.11.2021 08:27:21

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.11.2021 v 09:28 | Nahoru | #93604
Verdom - no, to vypadá opravdu jako motorka a ne jako Ufo to se mně líbí. Laufy rovný a dva, sedlo víceméně rovné, kulatý světlo, kola se špicema.

(reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 12:03 | Nahoru | #93605

Vlasťák1973 píše: Milane do perdele kde bereš to sluníčko,já ho hu nás neviděl dobrejch 14 dní. Piňdour dobrej,ale mně by už neuvez a vždy se mi víc líbil Mustang,a spojením Mustanga a motoru ze Simsona by byla teprv supr strojovna,to byla za komanču a mého mládí mašina


Sluníčko už není nikde. Dnes od rána silně mrholí, neboli slabě prší. Furt...už bych ani toho pionýra ven nevyhnal.
A to mi volali z motoelektriky, že mám opravené Adenium. Vše prý funguje jak má. Abych si přijel. Když bude sucho, tak tam během týdne dojedu. Domů chci jet na motorce, ne ji vézt na vozíku za autem. Mráz by tolik nevadil, jako mokro a klouzavo.
Mně pionýry vyhovují, neb těch mých 45 kilo uvezou lehce, od školy vážím pořád stejně. Pravdou je, že na Mustangu se mi sedí hůř, než na 21, ta mi vyhovuje co do pohodlí nejvíc. Na Simsonu jsem nikdy nejel, měl jsem chut' si ho pořídit, ale slyšel jsem o komplikované elektrice , jíž spáchali soudruzi v NDR, tak jsem si to rychle rozmyslel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 12:10 | Nahoru | #93606

Bimbam píše: Verdom - no, to vypadá opravdu jako motorka a ne jako Ufo to se mně líbí. Laufy rovný a dva, sedlo víceméně rovné, kulatý světlo, kola se špicema.



...ale ojetá stojí kolem 180

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 12:26 | Nahoru | #93607
PetrL3> Nedávno byly v akci za 199 nový. Nevím, jestli to ještě platí.

(reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 13:12 | Nahoru | #93608
PetrL3> Cena šla nahoru u všeho, ale myslím i jetá se za ty peníze vyplatí a to možná více než některé nové z Indie.
U nás jich moc není, ale kluci je tahali z Německa a kolem 20tis. nájezdu se dá pořídit i pod 150 tisíc ,
což už se dá, pokud by někdo na novotu neměl a chtěl malinko silnějšího scramblera.
A provedením je to opravdu dobrý stroj. Taková klasika.

Jawablázni

22.11.2021 v 13:40 | Nahoru | #93609
Na sraz do Hovězího na tom párkrát přiletěl Petr Hoštˇálek. Bylo to nějak po povodních-pražských. Dal jsem s ním tenkrát řeč o tom jak to jede a že měl v TV pěkný záběr jak pomáhal na Zbraslavy při povodních.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.11.2021 v 13:54 | Nahoru | #93610
Chlapi, mám otázku. Teče levá vidlice na yamaze. Do jara to chci mít všechno v topu, tak si říkám, že ty drobnosti spravím a rovnou vyměním kapaliny.
No k jádru pudla, musím vyklepnout celou trubku vidlice z brýlí nebo to lze udělat "na stojanu".
A mění se to jako na jawce, tedy jen sundání kluzáku?
Protože jsem se díval do servisní příručky a tam není napsaný přesný postup výměny gufer. Jen rozebrání tlumiče a následné složení. Nerad bych sundal kluzák a něco z něho vypadlo a pak abych to tam hledal.
Chci si to zjednodušit. Vypustit olej, sundat kluzák, vyměnit gufero a hodit všechno zpět (jako na jawce).
Je to tak možné?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.11.2021 v 13:57 | Nahoru | #93611
A ještě druhý dotaz.
Budu měnit chladící kapalinu, mohu použít obyč g11? V příručce se píše, že má být na hliníkový blok a hliníkovou hlavu.
G11, G12, g13+..., Čert aby se v tom vyznal.
Motul chladící kapalinu za ty prachy kašlu.

(reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 14:04 | Nahoru | #93612
SkotyCZ> nevim, jak je to na jawe, ale pujde to vymenit i na motorce, jen k tomu nevidim moc duvod. vse se bude delat hur, nez kdyz mas ty vidlice venku.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.11.2021 v 15:19 | Nahoru | #93613
Taky bych doporučil, když už to budeš dělat pořádně vyndat vidle, kompletně rozebrat, propláchnout, vyčistit, dát obě nový gufera a nový olej a máš na pár let pokoj.
Je to práce max. na jeden den.

(reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 16:02 | Nahoru | #93614
SkotyCZ> Můžeš G11, je chcemicky shodná G48. G48 je pro motorky, liší se pouze zaručenou viskozitou

Jawablázni

22.11.2021 v 16:51 | Nahoru | #93615
Na olítané FZ bych vyměnil i slajdry (metal slide 7,27) .Je to pořád lepší než vydřít vidle a měnit tlum. oil i s pilinama. Teflon je u letitých strojků většinou už K.O.
https://www.partsdep.../1990/FZ+750/351048/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 16:54 | Nahoru | #93616
P911> Za tři hodˇky s prstem v nose je hotovo. FZ má ještě jednopouzdové vidle u FZR už je to složitější (o fous).

Naposledy editováno 22.11.2021 16:56:55

Jawablázni

22.11.2021 v 16:55 | Nahoru | #93617
Ja kdyz uz bych to mel na stole tak bych objednal catridge fork emulator - bud drazsi od racetech nebo levnejsi od yss zajimal by me rozdil pred a po. Jen teda to bys nezjistil, protoze na tom nejspis nemas nic najeto…

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 16:56 | Nahoru | #93618
Jirka4137> Koudy to bude delat poprve a je otazka jake ma vybaveni - treba ten sroub dole co drzi "piston rod" umi docela potrapit

Kdyz budeme zavodit tak to nejspis komplet do hodiny dam

Naposledy editováno 22.11.2021 16:58:20

(reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 16:59 | Nahoru | #93619
assassin> JJ to máš pravdu. Nemá na to ty správné přípravky. No ale na rozdíl od Fazera má uvnitř schovaný protikus se šestihranem -několikahranem. Svářečka šroub a tyčka a je hotovo.
Důležité je aby to s ním zatáčelo jestli teda něco váží tak asi jo. U mojí první VF byl problém ji dát i na stojan s 60 kg.

Naposledy editováno 22.11.2021 17:03:59

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.11.2021 v 17:14 | Nahoru | #93620
Dobře, podívám se na to. Jen mám ještě trauma z vyndávání vidlí z brýlí na 350. To nešlo dolů ani zpět. Dělat to sám bylo za trest.
Snad to na té fzete nebude takový pojeb.
Dobře, tak koupím olej, gufera, metal slides, basu piv a může se na to. Rovnou u toho udělám i ty kapaliny.
Ještě jak by jste podložili motorku? Napadá mně ji vzít zespodu popruhy a zapřít za strop. Pak to ještě nějak podložit, ať to nespadne.
A ještě dotaz, ze spodu kluzáku je šroub- imbus. Z vnitřní strany trubky by se měl ten šroub speciálním přípravkem chytit, ať se neprotaci. No, slo by to jako u 350 vyřešit tim, že bych ten imbus povolil i se stlačenou pružinou -tj. ještě nerozebrany tlumič.
Nerad bych s tím zůstal trčet, protože se protáčí šroub.
A ještě bych zkontroloval krk řízení. Snad je OK.

(reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 17:15 | Nahoru | #93621
assassin> Fazer má štelunk předpětí. Myslíš že ty cartridge něco můžou zlepšit ???

(reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 17:19 | Nahoru | #93622
Takle a takle nesla košík.SkotyCZ> Na to je právě ten ta tyčka svářečka a šroub. Brýle se jen povolí obj. příp. se dá do těch pružných mezer naklepnout šroubovák. Yamaha má nejlepší servisní podmínky. Vše jde samo. Někdy se stává u jedné vidle že jde povolit bez protikusu. Ideální na to povolování je pořídit si 4 ruce.
Pod motor jde dát panenka nebo starý hever z prvních 89 favoritů. Předp. že máš hlavní stojan. Pojistit to kurtnou za nějaký nosník na stropu není ke škodě.

Naposledy editováno 22.11.2021 17:44:25

Jawablázni

22.11.2021 v 17:29 | Nahoru | #93623
Kdyz delas predek a sundas i zadni kolo, jde motorka vic nahnout na zadek. A vidle ven, dela se to lip. U neceho to ani jinak nejde. Chce to az "outlocitnou" cistotu. Aby se tam pri skladani nedostal bordel. Sichruju to za haky ve stropu pomoci popruhů.

(reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 17:36 | Nahoru | #93624
SkotyCZ> Pokud to neni po rane - jakoze to nevypada - tak jdou vidlice do bryli zlehka, zadne nasili.
Ad ten pripravek - o kus vyse ti kolega radi, ze je tam vnitrni sestihran… tzn privarit sestihran sprsvne velikosti na tycku a hotovo. Obcas to jde povolit jak rikas ty, ale neni to pravidlo… vetsinou to jde razovym povolovakem.

Jirka4137: ja jsem na svoji motorce nemel moznost to vyzkouset, mam vsude kartridze. Co mam za sebou nejaky skoleni pres odpruzeni tak vsichni rikali, ze je to docela velkej skok k lepsimu.

Predpeti je vec pruziny, ten emulator je vec tlumeni - nevim, jestli nebudu ucit orla litat, tak to dyztak neber osobne - ale co se tyka tlumicu, tak ty levne proste jen pumpuji olej skrz skrceni - dirku v plasti valce. Tohle tlumi dobre v pripade, ze tlacim otvorem nejake primerene mnozstvi oleje - pokud najedu na ostrou nerovnost (treba obrubnik) pusobi na kolo velka sila = velke zrychleni = velky tlak v oleji - to ale tim otvorem nedokaze projit a vidlice se chova jako zamknuta - kope do rukou. Konstrukcne se to resi tak, ze se velikosti toho otvoru nastavi nejakej kompromis. Na "pomale" nerovnosti to tlumi malo a na velke to tolik "nekope"

Drazsi tlumice maji krome te dirky jeste velke diry ktere jsou prekryte planzetama a pokud v oleji naroste tlak, planzety se ohnou a dovoli oleji projit bez razu do rukou. To je pak ta velka veda - kolik planzet a jak je naskladat. Tyhle emulatory jsou udelatka co z te stare vidlice udelaji neco na pul cesty k tem kartridzovym - na vrsek komory s pistem pridaji planzetu s pruzinkou, kterou se nastavi tuhost tohoto "hi-speed" tlumeni. Bohuzel interne, pro nasteaveni je potreba vzdy vyndat zatky vidlice a pruziny.

Kdyby Te to zajimalo, hod mi info co je to za motorku a ja overim dostupnost a cenu od racetech/yss … (racetech je drazsi, maji mosazny pistek, yss ma duralovej a tolik nevydrzi)

Edit: samo, je to uprava ktera se tyka tlumeni pri stlaceni, kartridzove vidlice maji planzety i pro tlumeni pri roztazeni, to ten emulator neumi.

Naposledy editováno 22.11.2021 17:52:36

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.11.2021 v 17:43 | Nahoru | #93625
Letos sem to musel dělat hned na 2 strojích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 17:46 | Nahoru | #93626
PetrL3> Jé ty máš tank . Pěkně.

Jawablázni

22.11.2021 v 17:53 | Nahoru | #93627
Díky za pomoc a rady. Ještě se podívám na ND a příručku. Je to zajímavé čtení. Příští týden se na to vrhnu, tak se pokusím poslat nějaké ty fotky

Naposledy editováno 22.11.2021 17:54:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 17:57 | Nahoru | #93628
Jirka4137> jojo, už je nastříkenej do pouště. To je ten samej co sem tu už ukazoval, když ještě nebyl nabarvenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 18:16 | Nahoru | #93629
PetrL3> Super. Co to umí ? Jezdí nebo jen model ? Svítí tak asi jo.

Naposledy editováno 22.11.2021 18:16:53

(reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 18:25 | Nahoru | #93630
Jirka4137>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka vasik006 3 24.9.2024 v 19:52 vasik006
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka Gallos 4 4.9.2024 v 20:38 ja1
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka blazajan87 3 21.8.2024 v 22:19 Drak1
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... Lithwick 4 8.8.2024 v 14:07 Radek2107
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka Japonica666 27 2.8.2024 v 10:14 Deadman


TOPlist