1 reakcí na tento příspěvek GS vs Africa
2 reakcí na tento příspěvek GS vs Africa
Obávám se, že tady odpověď nenajdeš. Existuje bájný kult (společenství) dvou písmen G a S, který bude za každou cenu hájit své... No a potom jsou ti ostatní, kteří jezdí vše ostatní a zase nemají to dlouhodobé porovnání.
Mě osobně se AT velmi líbí a také bych si ji jednou rád pořídil. K BMW, co mě osobně velmi baví, tak je ten podvozek systému telelever a paralever (či jak se to píše).Když jezdím brachove GS, tak si vždy říkám, že je to super, že se předek pdi brzdění diky tomu nepotápí, což jiná motorka než BMW neumí.
Hele....za mě to chce zkusit a následně si vyber srdcem,která tě více okouzlí.
3 reakcí na tento příspěvek GS vs Africa
Na GS je lepší podvozok, komfort, výkon...
Afrika sa dá porovnať s 1150 GS alebo vzduchovou jednovačkou 1200 GS, pričom podvozkovo je beztak na tom lepšie aj tá stará 1150 práve vďaka patentom...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS vs Africa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS vs Africa
Ale nakonec si urcite vyberes to co se ti bude libit nejvic . At to jezdi !
Destroyer píše: Afrika nieje pre GS konkurent. Bez šancí. Jedine že by si chcel ťahať štvrťtonového mastodonta do terénu, tam má Afrika trochu navrch.
Na GS je lepší podvozok, komfort, výkon...
Afrika sa dá porovnať s 1150 GS alebo vzduchovou jednovačkou 1200 GS, pričom podvozkovo je beztak na tom lepšie aj tá stará 1150 práve vďaka patentom...
To jsem si teda nemyslel, že Afrika bude takovej jeb jako je R1150GS. To přece ani není možný ...
1 reakcí na tento příspěvek GS vs Africa
Pro dva a pro dvoumetrovýho +120 kg chlapa bych volil GS (o to víc, pokud neplánuješ jezdit terén). Ta váha, kterou na motorku naložíš je méně cítit na GSu.
Mezi výhody i nevýhody GS patří podvozek a kardan. - podvozek se možná někomu líbí, já mu za rok ještě nepřišel na chuť, řízení je jakoby tupé, bez zpětné vazby od předního kola. Na silnici ještě ok, ale ať mi nikdo netvrdí, že tento typ podvozku je v terénu výhodou - ne není, právě naopak. Prostě nevíš co se pod tebou děje. Kardan - ok, ale zapomeň, že se o něj nemusíš starat, přečti diskuze na baworak forum. Musíš ho jednou za rok rozložit a promazat, pak možná ano, ale zase se buduje modla, že je bezúdržbový - což je hovadina. Výhoda řetězu je nesporně v tom, že se kouknu a vidím na čem jsem, do kardanu nevidíš.
Troufnu si tvrdit, že větší zábava je s Afrikou, má větší fun factor, daný jiným podvozkem a dobrým motorem. GS je taková volba z rozumu, příliš nenadchne, neurazí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS vs Africa
Edit: A ne, ne a ne. Taky jsem si nezvykl. Nevíš, co přední kolo dělá. 1150 prostě nejede, sportovních vloh nula, pokus o zábavné svezení se prostě nekoná, emocí to má asi jako rychlovarná konvice nebo toaster. Naprosto sterilní věc, dostat se z bodu A do bodu B. Auto mám mnohem zábavnější. Nepopírám to, že to funguje. Ano. Je to funkční věc, ovšem prostá čekhokoliv jinýho. A rozhodně to, co od motorky chceš, tyhle boxery s teleleverem prostě nemají.
Naposledy editováno 24.11.2021 09:44:07
1 reakcí na tento příspěvek GS vs Africa
Nepíšeš roky, takže to budu brát podle rozpočtu cca 300-400 a porovnávat teda Afriku a GS v týhle ceně.
Za ty prachy můžeš mít novou Afriku. Nová je nová, to je velkej argument. Na druhé straně GS stojí jako nové víc z objektivních důvodů, je prostě "lepší".
Nicméně ty motorky jsou dost rozdílné.
Pro mě třeba zásadní věc - duše (Afra 1000) a bezduše (GS, Afra 1100).
Použití v offu - Afrika vyšší zdvihy, větší výběr off pneu, nižší váha, lepší odezva od podvozku. Víc přizpůsobená pro jízdu ve stupačkách. GS sice za podvozek všichni chválí, ale je to "cejtíš se dobře, protože nic nevíš", což má své plusy (pohodlí, sebedůvěra), ale i mínusy (nevíš, kdy jsi na hraně, co se děje). A ano, předek se u GS opravdu potápí významně míň, že u Afriky, která má vyšší zdvihy a klasický vidle.
BMW bude mít citelně větší výkon a krouťák. S tvojí váhou to může být dost poznat, tím víc, pokud pojedete dva. Na druhou stranu je výkon Afriky i tak víc než dostatečnej.
Afrika nabízí DCT, pro někoho velké plus.
Kardan vs řetěz.
GS líp chrání před prouděním vzduchu, GSA ještě o dost víc. Pro někoho plus, mě je třeba furt vedro, takže jsem rád, když fouká.
Obě motorky mají nějaké typické problémy (první Afra často rezne, často chcípá, GS ročníky 2013, 2014 problémy např. s kardanem a myslím krkem) a z mého pohledu to BMW řeší líp než Honda.
Ptáš se zhruba jako "Passat nebo Superb?". Je přece spousta dalších motorek, které dost možná budou (pro tebe) lepší. Už sis přecetl těch asi 200 témat o Afrikách a GSech? Pročetl sis popisy a deníky u majitelů těchto motorek? Je tu čtení na mnoho a mnoho dní. Přece si nemyslíš, že jsi první, kdo se na tohle ptá ............................
Chceš utratit celkem ranec, tak by ses asi měl nejdřív povozit na předváděčce, ne?
Jinak recenzí je dost...
https://www.motorkar...om-1050xt-43722.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS vs Africa
1 reakcí na tento příspěvek GS vs Africa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS vs Africa
Anti píše: ProsteOFF> Čumím. Snad první majitel GS co je schopen nejednostranně vypsat klady i zápory. Jsem zvyklej na "ódy na radost" a tohle mě fakt dostalo. Seš Frajer
První rozhodně není
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS vs Africa
Anti píše: ProsteOFF> Čumím. Snad první majitel GS co je schopen nejednostranně vypsat klady i zápory. Jsem zvyklej na "ódy na radost" a tohle mě fakt dostalo. Seš Frajer
Také jsem mnohokrát popisoval klady i zápory (u mého BMW 1200 RT). Bohužel reakce mnohých byla taková, že z mého hodnocení vytáhli jen plusy (o kterých jsem mluvil) a následně mě obvinili, že jsem stupidní vychvalovač BMW.
To člověka dost otráví a tak jsem se už přestal do těchto diskuzí zapojovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS vs Africa
Jelikož jsi chlap jak hora , tak pokud plánuješ jezdit ve dvou a s plným okufrováním, tak bych se taky klonil víc k BMW. Je to tank který moc nemění projev když na něj naložíš půl tuny....
Já jsem se RTéčka zbavil především kvůli váze. Měřím 175, vážím 70 kg a jsem dědek, co už moc nemůže na nohy
Druhá otázka je, či fakt plánuješ jazdiť 10% času v teréne a či to je aj niečo viac než šotolinová cesta.
Ešte jedna: Vyskúšal si si obe a stále si nie si istý?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 22.9.2024 v 19:00 FrancisR |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 26 | 22.9.2024 v 10:30 Ivos |
Automat v SUV motocyklu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Deadman | 17 | 20.9.2024 v 00:04 assassin |
Android Auto - padání komunikace Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Rosta75 | 6 | 19.9.2024 v 19:55 LuigiCB1300 |
Apple carplay funguje bez interkomu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | LuigiCB1300 | 14 | 13.9.2024 v 11:45 Rosta75 |