Vážně se vám nová Kawasaki Z650RS líbí, nebo máte nějaké výhrady?
Mně se líbí málo.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z650RS - jaká je
- classic look
- osvědčený motor převzatý ze Z650, takže se nebude žádné překvápko ohledně spolehlivosti nebo ceny
- tím, že to vlastně seskládali ze seriově vyráběných dílů, neměla by cena proti Z650 povyskočit tak výrazně, jako se to povedlo u Z900RS.
(aktuálně v zelené barvě Z650 180kKč, Z650RS 210kKč, Z900 247kKč, Z900RS 310kKč, http://cenik.kawasaki.cz/ )
Ale fakt je 30 tisíc navrch příplatkem za lepší techniku, nebo jenom za pozlátko?
- ten twin není ničím vyjímečný. Útok na nízkou cenu se jeho použitím sice podařil, ale bude cena to jediné, proč to budou lidi kupovat? Nezaujal by víc čtyřválec původem ze ZX6? (to samé by se dalo říct o dvouválcové Ninje - kdo to může chtít?)
- výfuk
- Pérování, kde jde nastavit jenom předpětí na zadku, když se počítá s tím, že si to bude pořizovat klientela s váhovým rozpětím 60-100kg+. Zvlášť zadní kyvná vidlice měla být klasičtější rovná a ne ten hnusný prohnutý banán s prolisama (to prohnutí souvisí s výfukem)
Kohlstein píše: (...) Zvlášť zadní kyvná vidlice měla být klasičtější rovná a ne ten hnusný prohnutý banán s prolisama (to prohnutí souvisí s výfukem)
Asi prvýkrát vidím, že niekto hodnotí nápaditejšie prevedenie ramena zadnej vidlice nižšie než obyčajný kus obdĺžnikového profilu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
Kohlstein píše: (...) Mně se líbí málo.
Kohlstein píše: (...) Jak už jsem napsal pod článek tady na m.cz, nehezká, nevyvážené proporce, odpudivé detaily - výfuk, světla, vysoký motor. Chybí mi rám pod motorem, i kdyby měl být jen šroubovaný. Proti Z900RS vzhledově bída. Ten borec na ní vypadá nějak divně, ale to může být i tím borcem. (...)
Čiže aj na toho neboráka fešáka, modela na fotke, a na motorku ešte viac ráz na ďalších miestach.
Snažím sa len to pochopiť - máš nejaký podiel u predajcu Yamahy a existenčne ťa ohrozí pokles predaja XSR 700 alebo čo?
Veď sa mi nejaká motorka nepozdáva, tak sa nad tým neodbavujem, ale si nájdem takú čo mi lahodí a teším sa z nej.
To bol BTW taký návod na šťastný život v mieri
E-preklep
Naposledy editováno 06.12.2021 17:43:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
Měl jsem očekávání, ty se nesplnily. Je snad zakázané napsat, jak já to vidím? Měl jsem očekávání i u Versyse, tak mi taky můžeš naklikat do profilu 1 bod s komentářem, že nemůže být pravda, co jsem si o něm vymyslel za lži.
Ale třeba XSR 700 je tak odporná motorka, že ta mi nestojí ani za to, abych o její existenci potřeboval vědět víc, než že je.
https://www.visordow...sted-roads-marseille
Naposledy editováno 11.12.2021 09:58:43
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z650RS - jaká je
Kohlstein, je na tej motorke vôbec nejaká časť alebo vlastnosť, ktorá sa ti neprotiví? Veď už sme to všetci iste viac ako dostatočne pochopili: nepočítaš sa medzi nádejných kandidátov na vlastníka Z 650 RS. Nevidím pádny dôvod aby si týmto smerom ďalej plytval svojou energiou a talentom (to už asi 2 strany dozadu), ale ty stále asi áno
Kdo má prašule na novou, koupí Z900RS nebo nějaký Triumph. Kdo má míň a chce fakt klasiku, ne zeda s kulatou nádrží, zvolí ... Enfield Continental? A kdo nemá prašule, pro toho je Zephyrů a podobných v nabídce dost. Ale třeba se mýlím, vždyť lidi kupují i Scramblery od Ducati.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z650RS - jaká je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
marna... píše: Pozri sa o koľko vyššie by musela byť pravá zadná stupačka. Jedna z výhod týchto súčasných výfukov popri nižšom ťažisku, možno nižšej hmotnosti keď sú tam kde sú, je že neprekážajú spolujazdcovi. Ich obdivovateľom samozrejme nie som ...
Možná to bude znít někomu divně, ale je prokázáno, že přidáním další hmoty pod motor se zhoršuje agilita, že ve slalomu mezi kuželama bude motorka s takovýmto výfukem pomalejší, než kdyby bylo potrubí klasicky za motorem zvednuté a ten těžký tlumič někde v úrovni osy kola. To proto, že se počítá moment setrvačnosti od těžiště. Těžiště téhle 200kg Z650RS je odhadem 55cm od země, 100kg jezdec má těžiště někde mezi pupkem a kyčlemi 100cm od země a výsledné těžiště je ve výšce 70cm. Takto umístěný výfuk je 50cm od těžiště a to není dobře.
Naposledy editováno 20.12.2021 19:20:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
navigace turn-by-turn Kawasaki Z650RS | jk73 | 6 | 27.7.2022 v 12:49 MAJK_TORTELINA |
cafe racer [1, 2] Kawasaki Z650RS | Sisounek | 40 | 2.12.2021 v 19:18 marna |