Chci se zeptat nedávno jsem si koupil pionýra s motorem z mustanga předělaného na krosku, u majitele jsem si ji vyzkoušel a jede, tak jsem si ji koupil, a doma když jsem se chtěl jít projet tak nešla nastartovat přes startovací páku pouze když jsem ji roztlačil ale ne vždy chytla. Nevím čím to je.
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
2 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
z tvojho popisu je dosť ťažké určiť príčinu bez vešteckej gule
- procedúra štartovania: s plynom či bez?
- sanie: čo je pred karburátorom?
- karburátor: hladina, vypínanie ihly...
- zapaľovanie: predstih, sviečka, káble...
- spojka: pri vytočenom volante?
... zabudol som na niečo? iste ma niekto doplní
Naposledy editováno 08.12.2021 09:07:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
Pokud je to tedy spojkou. Může být taky malá komprese.
Naposledy editováno 08.12.2021 13:08:31
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
Když tak mě někdo opravte.
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
JPechy píše: Maxipes_Fík> Dobrře beru. Je tam blbost v jednotkách. Takže 8-10 baru a ideál je 9,5 baru. Stačí??
To by mělo stačit bohatě, ale je potřeba to měřit s ne úplně studeným válcem, studenej olej M2T je dost hustej a pěkně to utěsní píst s kroužkama ve válci a naměřená hodnota kompresního tlaku je o hodně optimističtější, než je potom ve skutečnosti za vyšší teploty.
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
JPechy píše: Hlavně ses musel pořád hrabat v zapalování. Dnes už máš VAPE. tak to je v poho.
Asi jak kdo, najezdil jsem zamlada na pařezu a na Mustangu dohromady 90000 km a věř nebo ne, ale v zapalování jsem se hrabal málokdy, akorát ten pařez měl nějak blbě tvarovanou vačku, tak občas (asi po pěti až sedmi tisících km) prasklo kladívko (pohyblivý kontakt). Mnohem častěji jsem musel posunout osu zadního kola dozadu, aby nehrozilo spadnutí řetězu, nevím z čeho to tehdy soudruzi vyráběli, ale takovou sračku by snad dnes ani číňani nedokázali vyrobit. Motor měl ukrutný krouťák řádově v jednotkách Nm a ten řetěz byl během pár tisíc km vytahaný jak šráky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Koupím tp jawa 23 Jawa 50/23 Mustang | Komoj | 17 | 2.9.2024 v 10:19 FJRPEPA |
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 12 | 17.8.2024 v 12:46 pitbikeros |
Jawa 50 prokluzuje spojka Jawa 50/23 Mustang | simnem | 7 | 16.8.2024 v 12:15 simnem |