Dily na batbike




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda Shadow Spirit VT750
 

Vše o tomto motocyklu - o čopru Honda VT750 Shadow Spirit i o cruiseru Honda VT750 Shadow;

zkušenosti, údržba, úpravy a doplňky, manuály, užitečné odkazy, fotky a videa, zážitky z cestování


Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

27.4.2018 v 01:07 | Nahoru | #181
Dovi> ...je to divné, ale já mám rv 2009, 53ku na valci motoru, pravý brzd. kotouč i nove vidlice.......ale i SYTIČ a KARBEC ....ten bych při vstřicívh mít neměl, ne?

(reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

27.4.2018 v 07:13 | Nahoru | #182
wattsound>

Sytič a karbec bys teda fakt při vstřicích mít neměl

A karburátor u Shadowky r.v. 2009... (?)
Neevropská (např. indická) verze?

Honda Shadow Spirit VT750

27.4.2018 v 22:27 | Nahoru | #183
ahoj a díky za rychlou reakci
správně tipuješ....koupil jsem ji před měsícem tady v Dominikánské republice
je mi divné, že má všechno jak popisuješ ale má karbec a sytič



Tvůj názor??......je to divné, co?.....proč by tuhle vyjimku dělali?

Honda Shadow Spirit VT750

28.4.2018 v 09:26 | Nahoru | #184
Ahoj,
divné to není - myšleno ve smyslu, že není třeba se nějak znepokojovat.
Je to holt neevropská verze a ta skládačka do sebe dobře zapadá.

Když si rozebereš VIN "JH2RC530X9K200559" Tvé Shadowky, tak
- JH2 je motocykl Honda vyrobený přímo v Japonsku
- RC53 je Shadowka daného typu
- 0 (na 8. pozici) je ta stěžejní informace o verzi - vrátíme se k tomu dál
- X je znak kontrolního součtu (obecně to může být znak z množiny 1-9 a X)
- 9 (na 10. pozici) je rok výroby, v tomto případě 2009
- K znamená, že to bylo vyrobeno v japonském Kumamotu
- 200559 je sériové číslo

Když se podíváš na předchozí stranu diskuse a porovnáš si to s VIN Spiritky se vstřikama z roku 2008, tak je mezi nimi rozdíl právě v té verzi na 8. pozici. Moje Spiritka model RC53 (VIN JH2RC53A18K...) se vstřikem má označení verze A, zatímco ta Tvoje Shadowka (VIN JH2RC530X9K...) s karbecem má označení verze 0 (nula).

Podobně se právě tou verzí liší i moje předchozí Shadowka (tentokrát cruiser, ne chopper) s karbecem z roku 2006 oproti Shadowce kolegy PetrXIX se vstřikem z roku 2008. Můj model RC50 (VIN JH2RC50AX6...) ještě s karburátorem je verze A, zatímco kolegův model RC50 (VIN JH2RC50B68K...) už se vstřikem je verze B.

Uff, co to dalo práce, přitom (dle citátu z filmu) taková blbost, co
Ale snad Ti to trochu pomohlo, a měj se.

1 reakcí na tento příspěvek Honda Shadow Spirit VT750

29.4.2018 v 03:04 | Nahoru | #185
..,.díky za vyčerpávající odpověď. Musel jsem přečíst 3x abych vůbec pochopil vocogo
Mě na tom přišlo právě zvláštní to, že na první straně tohoto vlákna jsem se dočetl, že všechny poznávací znaky jsou "vstřikové"
a domníval jsem se též, že ta 53-ka na bloku znamená i jisté změny v konstrukci ( minimálně válců, co se vstřiků týká) oproti karbecu
Proto jsem si kladl otázku, co vedlo ( moje první domněnka) původního majitele k výměně vstřiků za karbec. Jistě by to s sebou neslo další technické záludnosti v konstrukci motoru. Ale je fakt, že jsem po této problematice nepátral.
Fakt jsem si v první chvíli myslel že jsem si naběhnul. Ale řekněme, že jsi mi to i logicky vysvětlil a já teď mohu klidněji spát.
Ale do hlavy ( minimálně technicky mi to neleze.....fakt ne ---- co vedlo výrobce k tomu, že zachoval karburátor, když vše ostatní je vyšší verze???
Ještě jednou díky za odpovědi a fundovaný výklad. Petr

(reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

29.4.2018 v 07:51 | Nahoru | #186

wattsound píše: ...do hlavy (minimálně technicky) mi to neleze.....fakt ne ---- co vedlo výrobce k tomu, že zachoval karburátor, když vše ostatní je vyšší verze???


Na to by mohl nejlíp odpovědět právě ten výrobce, ale jedním z možných důvodů bude nejspíš i to, jak se mění (zpřísňují) předpisy jednotlivých států - např USA (a zvláštní kapitolou je tam přelidněná a přemotorizovaná Kalifornie) a taky zdejší EU.

Tlak na snižování emisí vede mj. i k plošnému zavádění řízeného vstřikování a k opouštění svým způsobem primitivních a jen evolučně vylepšovaných zplynovačů (karburátorů) s více než staletou tradicí.
A tento proces probíhá v různých částech světa s různou intenzitou...

Honda Shadow Spirit VT750

30.4.2018 v 23:38 | Nahoru | #187
Ahojda.....takže "nové" info. Pustil jsem se do "kuchání" a ejhle.....nemám DUAL, ale SINGLE karburátor. Takže odpadá synchronizace ( nikde není ani šroubek k tomuto úkonu) . Do karbecu je přivedena voda z chladiče, takže tipuji že je to předehřev paliva = plno různejch hadic a propojek = teď jsem našel na jůtůbu radu, jak se tohoto "smetí" zbavit ....... vzhledem k tomu, že budu shadowku provozovat v Dominikánské.
...pokud by měl někdo s tímto systémem nějaké zkušenosti či nápady nebo rady, písněte....rád se přiučím

1 reakcí na tento příspěvek Honda Shadow Spirit VT750

31.7.2018 v 10:09 | Nahoru | #188
Ahojte,
tak jsem se rozhodl k vážnému kroku a na svá stará kolena si pořídím taky jednu Šedivku. Dovi klobouk dolů a děkuji za tohle vlákno. Některým tématům jako grafy a schémata zatím nerozumím (protože ještě nemám na čem to zkoumat), ale celý jsem ho přečetl jedním dechem a dal mi cenné rady a informace. Motorku znám bohužel jenom z mnoha fotek a videí, protože doposud byly jiné priority, ale brzy se chytám navštívit nějaký motobazar a osedlat si nějakou "na zkoušku". Potřebuju hlavně vědět jestli se na ni při svým skoro dvou metrech vlezu
Taky ještě nemám velký papíry, zatím jen ty malý. Každopádně Šedivka je láska na první pohled a po přečtení tvých článků jsem se utvrdil, že jdu správným směrem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

31.7.2018 v 13:12 | Nahoru | #189

Roman_z_Véšek píše: Ahojte,
tak jsem se rozhodl k vážnému kroku a na svá stará kolena si pořídím taky jednu Šedivku. Dovi klobouk dolů a děkuji za tohle vlákno. Některým tématům jako grafy a schémata zatím nerozumím (protože ještě nemám na čem to zkoumat), ale celý jsem ho přečetl jedním dechem a dal mi cenné rady a informace. Motorku znám bohužel jenom z mnoha fotek a videí, protože doposud byly jiné priority, ale brzy se chytám navštívit nějaký motobazar a osedlat si nějakou "na zkoušku". Potřebuju hlavně vědět jestli se na ni při svým skoro dvou metrech vlezu
Taky ještě nemám velký papíry, zatím jen ty malý. Každopádně Šedivka je láska na první pohled a po přečtení tvých článků jsem se utvrdil, že jdu správným směrem


Při tělesných parametrech, které uvádíš.....malá a tím pádem nepohodlná. Pokud trváš na VT 750 Shadow, volil bych raději Honda VT 750C Shadow. Ale ty si zvolíš zcela jistě to, co se bude tobě bude jevit jako to nej, nej., a tak to má být. Důležité je, vybírat pocitově (sednout, případně projet) a ne jen na základě doporučení někoho a už vůbec ne jenom podle načtených článků.
Tak vybírej a k tomu ti přeju hodně štěstí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

31.7.2018 v 15:09 | Nahoru | #190
dědoušek>

Nejvíc se mi líbí C4... líbí se mi ty blatníky, které tu kdosi haněl No a co se týče doporučení jiných, tak já nejsem žádný motorkář ani nepatřím do žádného gangu, jak by řekl jistý Tydýt, a když už někoho s motorkou znám, tak jezdí silničky. Takže mi to nemá ani kdo rozmlouvat. Snad jen jeden můj bývalý kolega záklaďák z vojny mi teď na srazu po X letech tvrdil, že 750 je líná , že musím do kopců řadit. ať si prý koupím aspoň jedenáctistovku, kde dám za 5 a jedu kopec nekopec.
Jenže já se chci kochat a cítit bublání pod nohama a k tomu patří i to řazení... nechci na tom usnout nudou a nebo lítat na motorové pile

Naposledy editováno 31.07.2018 15:40:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

31.7.2018 v 21:04 | Nahoru | #191

Roman_z_Véšek píše: dědoušek>

Nejvíc se mi líbí C4... líbí se mi ty blatníky, které tu kdosi haněl No a co se týče doporučení jiných, tak já nejsem žádný motorkář ani nepatřím do žádného gangu, jak by řekl jistý Tydýt, a když už někoho s motorkou znám, tak jezdí silničky. Takže mi to nemá ani kdo rozmlouvat. Snad jen jeden můj bývalý kolega záklaďák z vojny mi teď na srazu po X letech tvrdil, že 750 je líná , že musím do kopců řadit. ať si prý koupím aspoň jedenáctistovku, kde dám za 5 a jedu kopec nekopec.
Jenže já se chci kochat a cítit bublání pod nohama a k tomu patří i to řazení... nechci na tom usnout nudou a nebo lítat na motorové pile


A má pravdu, kolega z vojny.

(reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

1.8.2018 v 06:32 | Nahoru | #192
dědoušek>

Tak uvidíme jak dlouho mi to bude stačit Taky jsi začínal na šestikilu ... přeci nebudu ze svého 80ccm skůtru přesedlávat hned na jedenáctikilo

Honda Shadow Spirit VT750

19.10.2018 v 20:26 | Nahoru | #193
prosím vás nevíte,kde se štelujou otáčky u vt 750c shadow stříkačky 2009?nějak to nemůžu najít,zdá se mi to od výroby nějáké zrychlené,chtěl jsem tomu zkusit ubrat,díky

Honda Shadow Spirit VT750

28.10.2018 v 22:21 | Nahoru | #194
U stříkačky asi nikde. To dělá řídící jednotka

Honda Shadow Spirit VT750

4.11.2018 v 15:35 | Nahoru | #195
Vazne?.bracha ma taky strikacku ale jiny typ moto a kolecko tam ma a bezproblemu si to poladi.

(reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

21.4.2019 v 08:14 | Nahoru | #196
dědoušek>
Tak jsem nakonec vyzkoušel posed na té 750 a protože jsem se cítil veliký na malinkou motorku, tak jsem nakonec přeci jen koupil to jedenáctikilo... viz můj profil

1 reakcí na tento příspěvek Honda Shadow Spirit VT750

22.4.2019 v 13:14 | Nahoru | #197
Ahoj borci
Loni jsem si udělal radost a koupil Hondu vt 750 c (rc 50) r.v. 2008 . První věc co jsem udělal byla výměna oleje jak v motoru tak v kardanu, samozřejmě i olejový a vzduchový filtr, nové svíčky. Když jsem ji kupoval, měla najeto poctivých 19000 . Od minulého roku jsem najel nějakých 3000 km . Chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte servisní limity na tento model, jde mi hlavně zatím o kontrolu ventilů , psal jsem do hondy brno ,ale je to asi strašně tajné takže jsem se nic nedozvěděl. Případně poraďte i další věci na které bych měl mrkout . Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

23.4.2019 v 07:25 | Nahoru | #198
 

Pedro111 píše: Chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte servisní limity na tento model, jde mi hlavně zatím o kontrolu ventilů , psal jsem do hondy brno ,ale je to asi strašně tajné takže jsem se nic nedozvěděl.



Ahoj,
máš to na předchozí straně, poslední 3 příspěvky:

https://www.motorkar...mp;pgr=6#goto9501988

Ta kontrola a event. vymezení ventilových vůlí je u "nových" 750 ccm Shadowek (motory RC50, RC53 apod.) předepsáno po 24 tisících km. Čili jestli máš teď natočeno 19 + 3 = 22 tkm, zkontroloval bych to. Je možný, že to bude po prvotním nastavení z výroby ještě stále v pořádku, případně některá z vůlí bude jen mírně mimo toleranci. Uvidíš taky tu tendenci, kam to směřuje...

P.S.
Vymezení vůlí máš stavěcími šroubky, takže bez dalších materiálových nákladů. Když tak odkazy na servisní (dílenské) manuály jsou tuším i tady ve vlákně, případně nahoře v menu (MOTOKATALOG --> Honda --> příslušný typ)

Naposledy editováno 23.04.2019 20:02:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

28.4.2019 v 18:58 | Nahoru | #199
Dovi> Ahoj .
Děkuji Ti za odpověď , sám si ale na to netroufnu ještě jsem to nikdy nedělal a moje předchozí moto Jawa 350/640 ventily neměla , nemáš zkušenosti s nějakým dobrým servisem , brno - město nebo brno venkov. Já vim jen o té hondě v řečkovicích a pak má být ještě něco ve šlapanicích a to nevím jak se jmenuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

30.4.2019 v 08:59 | Nahoru | #200

Pedro111 píše: Sám si ale na to netroufnu, ještě jsem to nikdy nedělal. Nemáš zkušenosti s nějakým dobrým servisem, Brno město nebo Brno venkov?


S těma servisama je problém v tom, komu věřit, že to seřízení neodflákne, popř. že ty vůle vůbec zkontroluje - že mašinu odstrojí, sundá obě víka, bude pootáčet navícekrát klikou a měřit vůle spárovejma měrkama.

Jestli, jak píšeš, to sám nezvládneš a nemáš ani zaručené reference na spolehlivý servis, tak bych asi zkusil se nejdříve domluvit v brněnské Hondě v Řečkách, jestli bys mohl být při tom. Syn tam před lety mohl být při opravě staršího Civica a já mám zase dobrou zkušenost s p. Bláhou - není to sice přímo servisák, je to vedoucí prodeje nahoře v prvním patře, ale před čtyřmi lety, když jsem u něho objednával funglovku NC 750 S, domluvili jsme se, že mi dá vědět, jakmile přijde z Vídně kontejner s mašinou a že budu moci být při tom, a tak tomu taky bylo. Tak by třeba i za Tebe mohl ztratit slovo a domluvil to dole na dílně s mechanikama. Za zeptání nic nedáš.

A ještě mám dobrou zkušenost s břeclavskou Hondou MOTOMO, konkrétně s panem Herzánem, který mi před lety ochotně a zcela nezištně pomohl. Pokud bych neuspěl v Řečkovicích, zeptal bych se tedy ještě v Břeclavi, to nemáš zas tak daleko a můžeš to pojmout jako kratší výlet.

Viz téma: Honda a Motomo Břeclav - díky
https://www.motorkari.cz/tema/?t=107386

Ono sice asi skoro nikdo nemá rád, když mu někdo druhý kouká přes rameno, a taky v té dílně je nutno dodržovat bezpečnostní předpisy, aby ses (navíc jako nepovolaná osoba) nezranil nebo neušpinil apod., a aby z toho pak třeba ještě neměla firma oplétačky (za dobrotu na žebrotu), ale všechno je o lidech a o domluvě.

Jinak ještě počítej s tím, že kontrolu a vymezení ventilových vůlí je nutno dělat na vychladlém motoru (ideálně vytemperováno na cca 20 st. C), takže po příjezdu by zvláště v horkém létě bylo nutno počkat několik hodin,

(reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

1.5.2019 v 18:07 | Nahoru | #201
Dovi> Děkuji Ti za odpověď, zkusím asi tu Hondu v Brně , švagr má upravený vozík na moto za auto tak bych ani nemusel čekat než vychladne motor a krásná projížďka by byla až po servisu. Ještě jednou děkuji. Pak napíšu jak jsem dopadl . Ahoj Pedro

Honda Shadow Spirit VT750

2.11.2019 v 11:37 | Nahoru | #202
Zdravim Vas vospolok....som cerstvym majitelom tejto motorky honda shadow spirit 750 RC53 modelovy rok 2007 rok vyroby 2008........potrebujem si niekde stiahnut servisny manual...Aj som si stiahol ....pre rok vyroby 2007 az 2009 ale mimoeuropsku verziu z karburatorom...ja potrebujem manual na RC53 striecacku..... vie mi niekto poradit nejaky link?

Vopred dakujem

V.

Honda Shadow Spirit VT750

16.11.2019 v 17:28 | Nahoru | #203
Ahoj kamarádi
Mám k vám velkou prosbu. Potřebuji poradit jaký přesný typ spojkové soupravy mám v té mojí spiritce , kde by se dala celá souprava sehnat i s odesláním do Dominikánské.
Objednal jsem si spojku na Amazonu a přišla mi větší.
Velice děkuji za každou radu

Honda Shadow Spirit VT750

16.11.2019 v 17:49 | Nahoru | #204
Trochu jsem ji "ořezal a odlehčil" - a dostala LEDkový světla a xenon. Tady v Dominikánský je výhoda, že na takový věci nepotřebujete naprosto žádný povolení ani registraci jakýchkoli změn. Prostě si ji udělát tak, jak se vám chce a líbí.

Honda Shadow Spirit VT750

3.8.2020 v 14:06 | Nahoru | #205
Zdravím pánové,

mám asi hloupý dotaz,ale přesto jej položím.Ví někdo jaký rozdíl je v označení C1,C2,C3,C4,C5,Aero.Nevím kde to najít a jaké rozdíly to vlastně označuje.
Snad se sem ještě někdo čas od času mrkne aby mě přivedl na správnou cestu jak to rozlišit.Chtěl bych si koupit padáky a ochraný rám na přední blatník a nevím
čeho se chytit.

Předem děkuji za odpověď

1 reakcí na tento příspěvek Honda Shadow Spirit VT750

20.11.2021 v 10:09 | Nahoru | #206
Ahoj všem,
obracím se na Vás s dotazem ohledně laděného výfuku. Jsem začátečník a všechno si užívám okolo motorky a jízdy, ale mám na své mašince původní výfuk a co si budeme - chtěl bych trošku lepší zvuk.

Nemá prosím někdo radu kde a jak si pořídit laděný výfuk na Hondu Shadow r.v.2002 - mám ji v profilu. Nějak nerozumím některým požadavkům a nerad bych koupil něco za hříšný peníz aby mi to pak nesedělo. Výměnu bych si udělal v servisu.

Děkuji všem.

(reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

20.11.2021 v 13:45 | Nahoru | #207
Vojta_7979> Já si nechal dělat laďáky u jednoho machra v Hlinsku. Motorku jsem mu ráno dovezl a za 4 hodiny bylo hotovo i se seštelovanou mašinou...je to jeho vlastní výroba, má to Éčko pro STK, dá se tomu měnit zvuk podle potřeby (do rakouska můžu ztišit, u nás zase burácet)...a hlavně to uvnitř není dutý, takže policejní zkouškou na cestě to projde hravě Na mém profilu je video

(reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

16.12.2021 v 16:10 | Nahoru | #208
Dovi> Taky se nacházím ve fázi zatím platonického výběru, ale NT 700V Deauville nabízí skrčené nohy nejen spolujezdkyni, ale i pilotovi

Honda Shadow Spirit VT750

3.6.2022 v 14:10 | Nahoru | #209
Zdravím všechny

Naposledy editováno 06.06.2022 16:59:45

Honda Shadow Spirit VT750

19.5.2024 v 08:32 | Nahoru | #210
Zdarec lidi. Již delší dobu uvažuji o Shadouw 750. Líbí se mi styl motorky , zvuk atd. Četl jsme toto vlákno , abych si udělal obrázek. V minulosti jsme měl CBR600 , Srada, RF900 , DR6500 , Tuarega 600 a pak co přišli děti tak jsem skončil u Buráka 400. Teď mám druhého K7 už osmým rokem. Nevím zda jízdně bud Shadow-ka tak jízdně odlišná. Burák je taky vyklepaný na našich cestách , ale je neuvěřitelně mrštný. Dále mám trchu nedůvěru v brzdy - jeden kotouč a buben. Burák má 25kW , taky cca 240 Kg , ale tři velké kotouče. Je mi už nějaký ten pátek , tak maximální rychlost nené úplně to co hledám. Je mezi Vámi někdo kdo má zkušenost s oběma stroji , kdo by popsal rozdílnosti.
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
E 10 [1, 2] Honda VT 750 Shadow Spirit wulfi 53 6.9.2024 v 11:03 jandaxx
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm
porucha je i není Honda VT 750C Shadow Eddie555 6 2.4.2024 v 12:11 Eddie555
výfuk Honda VT 750 Shadow Spirit peko11 9 31.3.2024 v 08:38 brnzi
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow Tom73x 5 8.3.2024 v 08:24 Tom73x

TOPlist