https://www.motorkar...p;pgr=2#goto10352040
Takže až někdy příště uslyšíte, že po novu chtějí zakázat např. sběr hub. v lese, tak se k tomu nestavte tak, že je vám to jedno, protože houby nezerete, následně se totiž bude projednávat zákaz provozu motorek nad 500ccm, protože max. dovolená rychlost je přece 130, tak k čemu stroj co letí i 300...
Naposledy editováno 18.12.2021 19:55:19
1 reakcí na tento příspěvek Konec Alpských šotolin
2 reakcí na tento příspěvek Konec Alpských šotolin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Alpských šotolin

1 reakcí na tento příspěvek Konec Alpských šotolin
Nakonec je třeba zopakovat, že všechny Regiony jednomyslně schválily vyhlášku a pokyny, dobře si vědomy svých vlastních pravomocí a důsledků řízení.
Edit - to je poslední věta z tvého odkazu, po přeložení.
Že se to bude místně projednávat jsem pochopil odsud:
https://www.motocicl...cose-da-sapere-79911
Naposledy editováno 19.12.2021 09:50:01


Naposledy editováno 19.12.2021 11:40:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Alpských šotolin
RaYama píše: Mám tak namířeno v létě. Uvidime, jak se to vyvrbi. Kdyztak to jistí Albánie.
Někde jsem četl, že už zákazy připravují Rumuni a Albánie to taky nebude dlouho trvat.
1 reakcí na tento příspěvek Konec Alpských šotolin
Taky jsem na to před pár dny čučel, protože s tím přišly všechny italské moto-weby.
Moc jsem ale nerozumněl, co všechno je zakázáno, protože psali, že končí fuoristrada (off-road), ale žádná zmínka o šotolinových cestách (strade bianche).
Zkusil jsem ten italský zákon hodit do překladače, ten právnický jazyk moc nedávám, a toto jsem z toho extrahoval:
- Všechny cesty v lese a na pastviskách (La viabilitá forestale e silvo-pastorale), bez ohledu na jejich vlastnictví, spadají pod tento zákon (k tomu bla bla voda, krajina, ekologie)
- lokální vládcové budou upravovat způsob povolování vjezdu
- na všech cestách podle následující klasifikace není dovolená doprava (transito ordinario)
Jsou tři kategorie cest - hlavní, vedlejší, dočasné
Hlavní cesta je do 6m šířky, zpevněné, převážně nedlážděné nebo neasfaltované, vybavené kanály, příkopy, propustky. Jsou dvě úrovně, od 3,5 do 6m šířky a 2,5 - 3,5m šířky.
Vedlejší cesta má přírodní povrch, vyspravená je jen místy, ve stoupáních může být zpevněná.
Dočasná cesta je jenom vyjetá, vytvořená bez rýpání do země.
Pak jsou vyjmenovaná nějaká pravidla pro vyměřování a povolování cest a jejich konstrukci.
Hoax to není, spíš souhra okolností, vykonávání dobra za jakoukoliv cenu. Ony ty lesní cesty nepodléhaly silničnímu zákonu (cituji: le vie forestali non sono piú considerate soggette al Codice della Strada) a teď tam nějakým sráčům na ministerstvu zemědělství stačilo sepsat vyhlášku a dát ji do věstníku. Šest týdnů (po podepsání, ale tiskem od 1.prosince) trvalo, než si někdo všimnul následků a už je pozdě. Od zítřka nemůžou přes les a do hor ani kola.

To první slovo na obrázku znamená zákaz, to poslední šílenství! Uvidíme, jak se italskému lidu zadaří v boji s dobrosráčem.
Update. Italské ministerstvo zemědělství tvrdí, že nic nezakázalo, že rozhodovat budou Regiony (wikipedia) a že fuoristrada bude, když Regiony nebudou proti. Tomu ale nikdo moc nevěří, protože melouni v regionech zakazují rádi.
Update. Šotoliny (Strade bianche) zůstávají průjezdné. Stejně tak "passo carraio", tedy cesty k usedlostem, ubytování, apod. Jednotlivé regiony to budou muset projednat na svých zasedáních TAR, což je vlastně soud s předsedou a o pěti úřednících, un tribunale amministrativo regionale, za přítomnosti občanů.
Důležité bude zasedání TAR pro Lazio v Římě, protože tam budou moct intervenovat zástupci celostátních motoristických organizací:

A že když už chce někdo projíždět Itálii skrz krajinou, měl by se stejně jako doteď informovat, kam se může, kam se nesmí a kde se ježdění netoleruje.
https://mowmag.com/m...no-nuove-possibilita
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Alpských šotolin
Kohlstein píše: - na všech cestách podle následující klasifikace není dovolená doprava (transito ordinario)
Jsou tři kategorie cest - hlavní, vedlejší, dočasné
Hlavní cesta je do 6m šířky, zpevněné, převážně nedlážděné nebo neasfaltované, vybavené kanály, příkopy, propustky. Jsou dvě úrovně, od 3,5 do 6m šířky a 2,5 - 3,5m šířky.
Vedlejší cesta má přírodní povrch, vyspravená je jen místy, ve stoupáních může být zpevněná.
Dočasná cesta je jenom vyjetá, vytvořená bez rýpání do země.
Ďaľšia vec je, či a v akej forme to vydrží, myslím, že cyklisti si tiež vedia niečo vydupať a tento zákaz sa im určite páčiť nebude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Alpských šotolin
https://www.moto-adv...da-viaggio.php?id=38
Massakra píše: Tak mně to nevadí já jezdím pouze silnici.
Že by pohyb po silnicích byl v itálii úplně v poho mi nepřijde. Na spoustě passů mají radady a dost omezenou rychlost a na pár pasech si zkoušejí uzávěru pro motorky kvůli hluku.

1 reakcí na tento příspěvek Konec Alpských šotolin
bojite se do italie pokracujte v jezdeni offu v cr ne? jo aha, tady se to nesmi uz spoustu let, ale italove jsou svine a zeleny mozky :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Alpských šotolin
Eso_Rimmer píše: husq701> nechapu tvuj negativismus v tolika prispevcich. v zemich jako je Italie a pod., jsou tyhle cesty v mnoha pripadech jedinou spojnici napr. mezi vesnicemi, stavenimi a pod., kdyz clovek nechce abslovovat hodinove a mnohakilometrove objizdky. vseho z rozumem, dalo by se rict.
no dyt, normalni clovek tam projede, ale cesi ne, ty budou prekladat italsky vyhlasky a nadavat u netu

negativismus :D dobrej termit :D to jsem celej ja

1 reakcí na tento příspěvek Konec Alpských šotolin
1. místo měření označené a
2. radar viditelný, nebo na označené fízlkáře, nebo jim musí na civilním autě blikat maják.
Z překladače:
https://www-moto-it....t&_x_tr_pto=wapp
Ariete píše: Novinka z Itálie - skryté měření se nepočítá. Podle soudu musí být:
1. místo měření označené a
2. radar viditelný, nebo na označené fízlkáře, nebo jim musí na civilním autě blikat maják.
Z překladače:
https://www-moto-it...._tr_pto=wapp [/quote]
Tak to je velmi pozitivní. Popravdě mi ten styl radarů, jako mají třeba ve francii, kde napíšou, na příštích 20km bude radar, moc nevadí. Prostě si 20km dávám pozor, vždy jdou vidět předem a navigace často varuje, když to není zcela bez varování, tak není problém. Označená benga si pohlídám a že nesmí ani neoznačení je už naprostý luxus. Ale předpokládám, že za pitomosti jako předjíždění na plné, jízda po zebře, jízda na červenou a podobné, pořád kasírovat můžou i bez varování?
1 reakcí na tento příspěvek Konec Alpských šotolin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Alpských šotolin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Alpských šotolin
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1090 Adventure R - Zadni nadoba... KTM 1090 Adventure R | Tomas9010 | 5 | 3.7.2024 v 20:32 Koudy01 |
Zkušenosti s KTM 1090 Adventure R [1, 2] KTM 1090 Adventure R | Mates008 | 59 | 31.5.2024 v 12:46 Edy1 |
Jaký (nad) litrový zábavný enduro [1 ... 20, 21] Yamaha XT1200Z Super Tenere, KTM 1190 Adventure R, H... | KubaLC8 | 611 | 12.9.2023 v 14:57 KubaLC8 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Odvzdušnění zadní brzdy KTM 1090 Adventure R | PavelSkuhrovec | 5 | 13.5.2023 v 21:41 PavelSkuhrovec |