kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: oioi01> Eh?
To neznáš celé?
Z hovna bič neupletes. A kdyz upletes, tak nezapraskas....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jde o to jak se to měří, určitě by bylo dobrý to změřit na tom samým dynu před a po...ale i tak si myslím že na necelýho litra to má až až...
Tys tam dával jen PC, nebo komplet jednotku... příjde mi, že ty otáčky max výkonu nejsou úplně nic vysokýho a dalo by se to ještě asi kroutit
Naposledy editováno 05.01.2022 08:45:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: t_freedom> je to výkon na zadním kole. Teď zpětně vidím chybu, že jsem to neodmeril hned jak jsem to koupil. To jsem ale zase nevěděl, že brzdu máme za rohem a slušného typka k tomu. Já to vidím jako úspěch. Ale co já vím, se v tom nevyznám
Kde jsi teda byl???Stibor???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: O dvacet koní máš víc Ale NM jen o dva Než moje Miluška
No na starém hpm bylo po úpravách určitě dost přes 100nm a výkon cca 100k. Ale ten průběh byl úplně jiný. Kolem 7500 to umřelo a konec. Tady to kolem 7tis chytne dech a do 10 slušně valí. Spíš jako v4 nebo možná r4. Není to úplně typicky v2, ikdyz střed je hutný. Pociťovat to jede víc jak SF 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: Já jdu dnes jinou cestou snižování váhy..daruji krev a hned je trocha dole a můžu si dát pivko
jak kdybych to dnes už jednou slyšel .... že by DEŽO VÍ ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: jak kdybych to dnes už jednou slyšel .... že by DEŽO VÍ ?
ne psaní na telefonu a odpálil jsem to znovuDoktorARO píše: No na starém hpm bylo po úpravách určitě dost přes 100nm a výkon cca 100k. Ale ten průběh byl úplně jiný. Kolem 7500 to umřelo a konec. Tady to kolem 7tis chytne dech a do 10 slušně valí. Spíš jako v4 nebo možná r4. Není to úplně typicky v2, ikdyz střed je hutný. Pociťovat to jede víc jak SF 848
myslím že to "pociotově" je daný spíš převodem
DoktorARO píše: No na starém hpm bylo po úpravách určitě dost přes 100nm a výkon cca 100k. Ale ten průběh byl úplně jiný. Kolem 7500 to umřelo a konec. Tady to kolem 7tis chytne dech a do 10 slušně valí. Spíš jako v4 nebo možná r4. Není to úplně typicky v2, ikdyz střed je hutný. Pociťovat to jede víc jak SF 848
Tak to je mazec-u toho starého HM