1 reakcí na tento příspěvek Brzdy Goldwing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy Goldwing
Rick_James píše: Povedz žene,že musí schudnúť,ináč si rozbijete niekde hubu...
Ale ak pisu na forach,ze to je vlasnost tych motoriek,tak si na to zrejme musis len zvyknut...
Ja mam stareho Harleya a tiez ked na neho sadnem z kawasaki w,tak aj to je tiez dokonca poznat.....
Svojim sposobom to tu tvoju motorku robi vynimocnou...
Proste treba vediet na nej jazdit...Dnes su vsade super brzdy,super vykon,taky system,onaky system,ale toto je este stary svet,kedy to bolo proste o zvyku...
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy Goldwing
Taky si dej velký pozor na odvzdušnění, je potřeba dostat všechem vzduch z rozdělovače, co je pod světlem a taky z tlakového spínače, který ja na něm namontovaný.
pavelgl1 píše: Jaký máš třmen? Jednopístek jako na GL 1000 nebo už dvoupístek? Já mám na GL1000 jednopístek. Originální pumpa má celkem velkou plochu pístku. Pokusně sem ji vyměnil za pumpu z jawy 350 a výsledek je mnohem lepší. Záludnost spočívá v tom, jak moc máš vychozené vodící osy po kterých se třmen pohybuje. Vymezení této vůle při stisku páčky totiž spotřebuje nějaký objem, takže páčka jde k řídítku nějakou dobu volně. Mě u pumpy z jawy brzda začne zabírat asi v půlce chodu páčky k řídítku. Zároveň se ale páčka řídítka nedotkne ať je síla sebevětší.
Taky si dej velký pozor na odvzdušnění, je potřeba dostat všechem vzduch z rozdělovače, co je pod světlem a taky z tlakového spínače, který ja na něm namontovaný.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy Goldwing
Ozzy_ píše: Desky brembo SA (nebo SC, ale ty uz fakt mizej) A dost pomoct muze jina brzdova pumpa, ale je to investice.
čau Ozzy. Dík za tip. Máš s těna deskama osobní zkušenost? Kluci před tebou mi dávali taky tip na desky. Klidně bych tam dal ty SC i za cenu že budou mizet před očima. Jak jsem psal, jezdíme s tím jen svátečně. Vloni jsme nenatočili ani 1000 Km. Ta pumpa chodí skvěle, myslim, že tam problém nebude.2 reakcí na tento příspěvek Brzdy Goldwing
OT: Já to kdysi řešil na jiné, měnil jsem pancéřky, desky atd. Hned po výměně pocit (možná jen lhaní do kapsy) že je to lepší, ale pořád prostě takové gumové, nijaké., brzdilo to, ale nešel cítit takový ten "zákus". Skončilo to tak, že jsem koupil jinou pumpu a jiné brzdiče a pak to bylo teprve znát.
Naposledy editováno 06.01.2022 12:44:21
mmks píše:
OT: Já to kdysi řešil na jiné, měnil jsem pancéřky, desky atd. Hned po výměně pocit (možná jen lhaní do kapsy) že je to lepší, ale pořád prostě takové gumové, nijaké., brzdilo to, ale nešel cítit takový ten "zákus". Skončilo to tak, že jsem koupil jinou pumpu a jiné brzdiče a pak to bylo teprve znát.
Taky si myslim ze pokud spolu dobre nefunguje sestava "brzdic", "pumpa", tak jen desky to nezachrani. Pravdou je, ze na RC390ce udelala blba vymena desek z puvodnich organickejch na sintrovany strasne moc, pocitove to brzdilo "2x tolik". Na nic jinyho sem nesahnul.
Naposledy editováno 06.01.2022 13:20:06
mmks píše: sry, neznám GW. Ale když ti ostatní píšou, že je to prostě vlastnost a že i ostatní brzdí na houby, tak bych nějakou extra změnu nečekal. Určitě vše z toho pomůže, ale prostě je to velká těžká motorka a asi ani ta konstrukce brzd nebyla top. Nebýt to "leštěnka" tak by stálo za pokus vyměnit brzdiče z něčeho, co víš že brzdí a klidně i jinou pumpu, jenže to by tam asi vypadalo jak pěst na oko.
OT: Já to kdysi řešil na jiné, měnil jsem pancéřky, desky atd. Hned po výměně pocit (možná jen lhaní do kapsy) že je to lepší, ale pořád prostě takové gumové, nijaké., brzdilo to, ale nešel cítit takový ten "zákus". Skončilo to tak, že jsem koupil jinou pumpu a jiné brzdiče a pak to bylo teprve znát.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy Goldwing
Opl píše: eda>asi Ti moc nepomůžu,ale nějak to neřeš .Je to holt motorka odpovídající době.Mám dvě podobné,tak vím o čem mluvím .Na obou jsem dal do předních vidlí progresivní pružiny,červený Dexron,stabilizer a jiné pneu.Samozřejmě také měkčí destičky.Jízdní vlastnosti se podstatně změnily,ale pořád jsou to sedmdesátky.Mou výhodou asi je,že dětství a mládí jsem strávil na Jawách a tak nemám problém se přizpůsobit.Svého času jsem dal moderní BMW s duálem a ABS staršímu synovi a jezdím jen na svých mastodontech s různými jízdními vlastnostmi.Třeba s GL 1000 jsem byl v Alpách,Dolomitech,v Monacu,Slovinsku a jinde.Užívej si ji jaká je... .
. Nazdar. Už to taky tak vidím, že to je vlastnost a že to tak musím brát. Jak jsem psal výše, mám ji vypiplanou opravdu jen na to sváteční ježdění. Máš pravdu, asi jsem nějak rychle zapomněl na dobu, co jsme brázdili cesty na Jawkách a před tím dva roky na pinckách (ty blaho - rok 1982). Měj se?Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
Honda goldwing 1200 nebo 1100 Honda GL1200 GoldWing, Honda GL1100 GoldWing | Princezna_s_moto | 2 | 27.3.2024 v 07:32 LuckyLoser |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Oprava karburátoru Honda GL1100 GoldWing | Pepakn | 19 | 9.8.2023 v 16:40 Pedl |
Katalog výrobce ojničních ložisek p... Honda GL1100 GoldWing | Mamlak | 0 | 22.7.2020 v 14:29 Mamlak |