kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: Tpč, už aby fakt začala sezóna, když tak na to koukám tady
Nesmíš bejt takovej cimprlich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tu tečku z druhé strany přítlačného talíře máš dobře???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Klidně můžou mít o pár desetin větší skladbu lamel a i ten přítlačák může tomu odpovídat. Prostě " performance" spojka na obrovitánský výkony co teb widowmaker má
původní pružiny budou už unavený...mmch.
Naposledy editováno 01.02.2022 06:20:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: drippera> A co brzdovka v nádobce???
Tu tečku z druhé strany přítlačného talíře máš dobře???
Jasně že mám. Je na to prořezaném zubu. Jak jinak..
Brzdovka je měněná, na to to asi vliv nemá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: drippera> hele, ono to prostě jako originální nebude. Nedávno jsem tu psal, že muj 48zub co jsem tak dal(sic vystavuje bez odporu) má zase zvláštní chování při řazení a nějak si na to nemůžu zvyknout...
Klidně můžou mít o pár desetin větší skladbu lamel a i ten přítlačák může tomu odpovídat. Prostě " performance" spojka na obrovitánský výkony co teb widowmaker má
původní pružiny budou už unavený...mmch.
Možný to je. Jsou nepatrně vymačkanější, je fakt, že jsem ještě nezkoušel kombinaci nového přítlačáku a starých pružin. Hlavně motorka má najeto 7500km, ale při stáří 12ti let, že..
Tož nevim, no. Je fakt, že když tu novou sestavu o krapet povolím (všech šesti šroubů cca o 2ot.) tak je odpor totožný s původním originálem. Měkoučký chod.
Napadlo mě pod misky přidal 1mm podložku, ale nevím, jestli by pak pružinky nechytaly o kryt. No asi ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A myslím, že po pár měsících je budeš moc vyndat, až si pružiny trochu "zvyknou"
Zásadní je, jak ti to bude vystavovat za chodu... jestli je ten posledný tvrdej úsek chodu páčky vůbec potřeba - resp jen na jedničku a rozjezd
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: drippera> to není špatný nápad... ale ser na klasický podložky, nech si to vysekat z nějaký kalený planžety 0,5 .
A myslím, že po pár měsících je budeš moc vyndat, až si pružiny trochu "zvyknou"
Zásadní je, jak ti to bude vystavovat za chodu... jestli je ten posledný tvrdej úsek chodu páčky vůbec potřeba - resp jen na jedničku a rozjezd
Jo. Taky si myslím.