QUICK SHIFTER DUAL CONTACT SENSOR) https://www.dynojet...dual-contact-sensor/ .Je to tento v odkaze řazení nahoru dolů bez spojky.***** Plus potřebují vědět jak se jmenuje komponent co mi bude mechanický ovládat klapku....Nejak bych si nerad objednal špatně.Diky za radu
Naposledy editováno 17.02.2022 12:28:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek Obousměrný quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
...jinak ten popis s vrknutim plynem mi zrovna na okruhovy jezdeni moc nesedi ?? tam je snad (z hldiska dosazenyho casu) cilem tahat dokud to jde a dokud motorka akceleruje, a pred zatackou zas co nejpohotovejs dobrzdit,.. nejaka plynulost a plynuly podrazovani tyhle strategii moc neodpovida a zpomaluje (uz ciste z pohledu fyziky) ..tzn tohle je spis do provozu, a tam je zase dost casu to udelat rukama/nohama.. dle myho je tenhle system razeni dolu jen zbytecna elektronicka komplikace na vic, neusetri to ani ten cas (narozdil od QS, protoze nahoru to rukama tak rychle jako elektronika fakt neda nikdo), akorat maskuje neumeni pilota..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
kerut píše: assassin> no nevim, ono asi jak kde, ..kdyz vidim motoGP pred svoncovkou jet po prednim se zadnim 5cm ve vzduchu, tak treba tam je to celekm uplne jedno..
...jinak ten popis s vrknutim plynem mi zrovna na okruhovy jezdeni moc nesedi ?? tam je snad (z hldiska dosazenyho casu) cilem tahat dokud to jde a dokud motorka akceleruje, a pred zatackou zas co nejpohotovejs dobrzdit,.. nejaka plynulost a plynuly podrazovani tyhle strategii moc neodpovida a zpomaluje (uz ciste z pohledu fyziky) ..tzn tohle je spis do provozu, a tam je zase dost casu to udelat rukama/nohama.. dle myho je tenhle system razeni dolu jen zbytecna elektronicka komplikace na vic, neusetri to ani ten cas (narozdil od QS, protoze nahoru to rukama tak rychle jako elektronika fakt neda nikdo), akorat maskuje neumeni pilota..
Když na okruhu před zatáčkou tvrdě brzdíš, tak je docela příjemný, že tou pravou rukou nemusíš ještě sázet meziplyny při podřazování.
Na 1299 Panigale jsem u toho stejně mačkal spojku, protože bylo fajn mít pod kontrolou nástup brzdný síly motoru toho velkýho dvouválce ve chvíli kdy je hodně odlehčený zadní kolo a jdeš třeba o 3 kvalty dolů, a stejně, když jsem šel třeba o 1 kvalt tak jsem ten meziplyn dal, protože to podřazení bylo přijatelnější.
U V4 bych řekl že je ten down schifter vyladěný o dost lépe , kvalty tam zapadají s větší přesností .
Vyladit ten systém který chce zakladatel vlákna bude velké laborování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
2 reakcí na tento příspěvek Obousměrný quickshifter
kerut píše: maco> ze bys najednou nevedel ? to bych se divil,.. vis jak bych se divil ? divil bych se tak, ze vic uz bych se ani divit nemohl jo, leda ze by assassin nevedel, to bych se divil jeste vic
Kdybych měl vědět všechno tak bych musel být něco jako kybernet ale na rozdíl od zde divícího se kolegy myslím že bezpečně rozpoznám motorku od skůtra což se mu někdy až tak nepovedlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
Úplně stejne zbytečnej je i antihop - to co dela tohle zařízení jde zvladnout pomoci spojky. Stejne dobre, stejne rychle…
Naposledy editováno 19.02.2022 17:38:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
kerut píše: assassin>
Tys uz na tom svym Vfr vyjel?. Ja myslel, ze je to nekonecna stavba..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
assassin píše: se-se> Ten tvuj text nechapu, ale smysl to ma, je to udelatko pro rychlou jizdu, obvykle na okruhu. Pri podrazovani musis udelat nekolik ukonu, zmacknout spojku, preradit, vrknout plynem, pustit spojku… tohle zarizeni tohle vse zjednodussi na to, ze jen zmacknes na radicku a vse ostatni to udela samo. Ty mas pak cas a moznost se lepe soustredit na brzdeni a vyber stopy = moznost zajet lepsi cas
samozřejmě neposuzuji okruhové ježdění ale osobně jsem si ověřil, že zavření plynu naprosto stačí a není potřeba spojka. Od QS se to nijak nelišilo. Jsem přesvědčen že drtivé většině běžných lidí QS dolů nic nepřinese. Pokud se totiž podřadí s ubráním plynu tak QS nemá jak zafungovat prostě z principu. Jasně, je to styl jízdy ale moje ježdění a drtivé většiny ostatních nemá se závodním stylem nic společného. Vážně si nepamatuji situaci, že bych podřadil bez ubrání plynu ne kvůli tomu řazení ale naopak že musím ubrat a proto řadím. Já ten QS dolů zkusil, u Gordony je to jen volba tlačítkem ale zjistil jsem, že minimálně pro mě to je na nic a tak jsem na tu úpravu na přání už netlačil.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
kerut píše: DrDNA01> jo jel, paradoxne hlavne ty roky pred prihlasenim,.. ne daleko, jen projet, otestit (bez znacky to ani nebylo moc chytry tahat moc daleko), ale prubezne to pojizdny normalne +- je... akorat teda neni kde to efektne garazovat, takze s tim hranim si zatim zas tak nespecham, a posledni dva roky na to hrani si uprime neni ani kde brat, tak to cely stoji.. veskery uspory sem (musel) nasypat do toho pitbiku... no a ten za odmenu stoji na desti chudak..
Tak to jo. Ja uz se tesil na fotky a zazitky z hotovyho.
je potreba aby pres prevodovku pri tom prerazeni proste nesel zadnej moment , nebo v nejhorsim jen co nejmensi.. takze elektronika behem toho samotneho prerazeni plynem srovna/zvysi otacky motoru k otackam zadniho kola tak, aby to ve chvili zacvaknuti toho nizsiho stupne tak tak presne akorat sedelo...
..no a to co sem namital ja, ze na to zvyseni ma sice takhle bez spojky jen tak kratkej cas, nez se presunou vidlicky z jedne pozice do druhe, coz clovek rukama nestihne uplne stejne jako pri razeni nahoru,.. JENZE s tim rozdilem ze pri razeni nahoru je zatizeny zadni kolo a jakakoliv prodleva v razeni se projevi fakt maximalne, ..zatim co pri podrazovani uz clovek stejne brzdi brzdama (troufam si tvrdit ze vic nez motorem), vaha je na prednim kole, takze to tak uplne zasadni vliv na deceleraci mit nebude (pokud pilot nebrzdi motorem tak zadnej).. tzn ten nejvetsi vliv to bude mit v tom ze pilotovy odpadne par ukonu navic jaxe ovsem viz nahore oba shodnem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
assassin píše: se-se> Porad nechapu. Podrazeni s ubranim plynu je nesmysl - ten blipper funguje tak, ze ty slapnes na páku a ono to prida. Aby došlo k plynulému přeřazení, potrebujes aby motor zrychlil, protoze s nižší rychlosti je potreba aby mel motor vyssi otacky. Presne naopak nez je to u klasického QS - tam vypnes zapalovani aby zmizel tah a navic aby klesly otacky…
klasicky QS nahrazuje spojku "škytnutím" motoru, nic jiného nedělá, tedy řadí v tahu, to všichni víme. Tedy dolů standardní QS řadit nemůže. Dolů bez spojky může řadit něco, co pracuje jinak a ovládá programově otáčky, tedy nikoli klasický QS. A o tom zde píšu a o tom, jak jsem pochopil, byla od počátku řeč, tedy o tom, jestli lze klasický QS zobousměrnit. No a já tvrdím, že to nemá smysl. O zařízení s jinou, v tomto případě specielní, funkcí nebyla z mé strany pražádná řeč.
Naposledy editováno 19.02.2022 20:47:53
+ snad jen drobna poznamka k tomu "v tahu", ze prave tim skytnutim, v okamziku skytnuti, neni v tahu (vime jax to myslel, jen nesikovne napsano)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter
assassin píše: se-se> No jenze to jsem psal uz v mem prvním příspěvku. Sorry, ale ja jsem prvni QS montoval v dobe kdy ty jsi ani netusil, ze budes nekdy ridit tu svoji vesmírnou lod, nemusis mi vysvetlovat jak QS funguje
jj v té době jsem ještě řídil teprve své specielní horské kolo, řekněme že Lunochod i když už to dcera pokřtila na Enterprise