...to, že to po jeho povolení jde lehčeji, není důvod to tak dělat!
Správně se má odsát nádobka, zatlačit pístky,vyměnit destičky, doplnit nádobka. Po našroubování a několikerém stlačení brzdy upravit hladinu kapaliny v nádobce na správnou hodnotu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy
FJRPEPA píše: Při výměně kotouče a destiček, rozhodně není potřeba to navzájem nějak zajíždět.
A to ti rikal kdo, mechanik u vas v JZD???
I pokud se dava jiny druh desticek z jineho druhu materialu nez predesle... Tak by se mel kotouc vzit lehce smirglem, aby se trochu vybrousila stara napecena smes a znovu zajet nove desticky....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy
FJRPEPA píše: Při výměně kotouče a destiček, rozhodně není potřeba to navzájem nějak zajíždět.
Na zajizdeni desek i kotoucu jsou postupy - popsane i primo u produktu napr. Zavodni rady od bremba … zalezi ale na pouziti a v jake kategorii se clovek pohybuje a co od brzd ocekava…
Oioi: presne tenhle postup byl popsanej na letaku prilozenem k deskam brembo z04 co ted jezdim na motardu…
Naposledy editováno 16.03.2022 20:56:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy
Jinak pro "zavodni" desky jsou stanovene postupy, kdy se nejakou sekvenci dostanou desky na teplotu kdy se na povrch dostane pojivo, nasledne se nechaji zchladnout a pojivo ztuhnout a dalsim zabrzdim se ztuhle pojivo "odroli" - v pripade nedodrzeni postupu se "pory" kotoucu nasyti tekutym ohratym pojivem a brzdy nemaji uplne idealni vlastnosti… ano je to vec zavodeni a nejakych minimalnich rozdilu, ale sportovni motorky maji blizko zavodeni ikdyz se pouzivaji v provozu…
Naposledy editováno 16.03.2022 21:03:44
ramlik píše: oioi01> Takhle se to dělá u vás v JZD? Kolikátku šmirgl doporučíš?
Podle toho jak si drsny motorkar, jestli hodne drsny, tak min 80ku...
Fakt nevim, sam sem to nedelal, pac mam na tunaku nove desky uz asi 7 let, protoze sem mrdal...
Nedavno sem to cetl prave od assasina..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy
oioi01 píše: A to ti rikal kdo, mechanik u vas v JZD???
I pokud se dava jiny druh desticek z jineho druhu materialu nez predesle... Tak by se mel kotouc vzit lehce smirglem, aby se trochu vybrousila stara napecena smes a znovu zajet nove desticky....
Neumíš číst, píšu když se mění kotouč s destičkama, nepíšu nic jen o samotné výměně destiček. Ještě jsem neviděl u zcela nové motorky, že by ji někdo vytáhnul z krámu a zajížděl destičky, ani v manuálu na ovládání nic takového není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy
assassin píše: Na zajizdeni desek i kotoucu jsou postupy - popsane i primo u produktu napr. Zavodni rady od bremba … zalezi ale na pouziti a v jake kategorii se clovek pohybuje a co od brzd ocekava…
Oioi: presne tenhle postup byl popsanej na letaku prilozenem k deskam brembo z04 co ted jezdim na motardu…
Chápu, že u destiček pro závodní použití, tomu tak být může nebo musí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy
Ale nejaky smysl to zajeti asi ma, kdyz to pise i prodejce brzd... Ale rozdil bude asi stejne nepoznatelny, pro obyc uzivatele...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy
FJRPEPA píše: ... Ještě jsem neviděl u zcela nové motorky, že by ji někdo vytáhnul z krámu a zajížděl destičky, ani v manuálu na ovládání nic takového není.
V každém manuálu nové motky je to popsáno, říká se tomu zajíždění nového stroje, pokud se nemýlím.
FJRPEPA píše: Chápu, že u destiček pro závodní použití, tomu tak být může nebo musí.
Napriklad EBC ma takovou zajizdeci proceduru predepsanou i pro silnicni automobilni rady desek (urcite od Red a Yellow stuff vyse). Ta tmave cervena povrchova zajizdeci vrstva EBC desek ma ostatne na povrchu brusna zrna.
Naposledy editováno 17.03.2022 18:43:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy
ramlik píše: V každém manuálu nové motky je to popsáno, říká se tomu zajíždění nového stroje, pokud se nemýlím.
Motorky zcela nové jsem měl tři a nikdy jsem toto v návodu o brzdách nečetl, ale hlavně nikdy jsem je nezajížděl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy
Věta z uživatelského manuálu FZS6.
Ale ty si o tom určitě myslíš a víš svoje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy
ramlik píše: FJRPEPA> Jelikož je motocykl nový, nesmí být během prvních 1000km příliš zatěžován.
Věta z uživatelského manuálu FZS6.
Ale ty si o tom určitě myslíš a víš svoje.
Když se ještě vrátíme k výměně, tak správně by se po výměně měl zajíždět i řetěz. A dělá to někdo ?
Naposledy editováno 18.03.2022 14:20:48