Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.
Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.
No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.
Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.
Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…
Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.
Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.
Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .
Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch
Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.
Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Hančaa píše: Málo sem držela! Hanba mi
Tak aspoň dobrou cestu dom...
Alespoň víme Kdo za to može že Hančááááá
3 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Report Španělsko
Moc krásný čtení ten první odstavec je paráda.
Přeji ať ti to jezdí a zrychluješ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
CBRdrahos píše: doucha> tak už jsem se taky dočkal a vyzvedl si Ducati panigale v4 . Sice jsem na to najel zatím jen asi 100km , ale je to přesně jak říkáš . Na 1199 jsem dal v Brně 7x25 min a ty poslední 2 stinty už byli totálně bez sil . Na V4 to tak nějak dělá všechno samo , jede to plynule od 10 tis to teda jede jako fakt hodně , ale člověka to nechce zahodit a sedřít z kůže jako paniV2 . Jinak máš to fakt hezký
Jj myslím že budeš spokojenej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kdo jiný by mohl něco říct než střelci co jezdí agentůry Doucha, Ozzy, CBRdrahoš, Kamikadze-Ace, Kubík19, Ppepek a samo i další co lítají na okruzích a mají zkušenosti s gumama a mají k tomu co říct. Díky moc Lajwec
LAJWEC píše: Zdarec borci,chtěl bych Vás poprosit o zkušenosti-názor (jakýkoliv) na pryž Continentál Race Attack Rain.
Kdo jiný by mohl něco říct než střelci co jezdí agentůry Doucha, Ozzy, CBRdrahoš, Kamikadze-Ace, Kubík19, Ppepek a samo i další co lítají na okruzích a mají zkušenosti s gumama a mají k tomu co říct. Díky moc Lajwec
Čau já ti moc neporadím protože jsem jezdil jen Purelli Diablo Rain...
Cena těch continentalu je ovšem proti Pirelli nebo Metzeleru velmi lákavá na sadě mokrých je to 90€ .... bráno z cen gp503.de ( Conti vs Metzelerky KR1)
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
tak jsem měl možnost vyzkoušet nový stroj na takřka domácí dráze - Slovakiaringu. Mimochodem s novou slovenskou agenturou "Okruhári.sk"
Hodně pohodová agentura , jezdí nás dohromady 60 ve třech grupách, takže jak kdybychom si pronajali okruh . Za celý den 8 dvacetiminutovek .
Zítra nás tu má být jen 40 tak se budou jezdit 2 grupy po 30 min
Dokonce se musím pochlubit, že jsem si oproti dvouválci nadělil 3 s. Takže nový osobáček 2:18,668. Bohužel to není o mém umění je to motorkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Blahopřání k posunu času
doucha píše: Čau závodníci !
tak jsem měl možnost vyzkoušet nový stroj na takřka domácí dráze - Slovakiaringu. Mimochodem s novou slovenskou agenturou "Okruhári.sk"
Hodně pohodová agentura , jezdí nás dohromady 60 ve třech grupách, takže jak kdybychom si pronajali okruh . Za celý den 8 dvacetiminutovek .
Zítra nás tu má být jen 40 tak se budou jezdit 2 grupy po 30 min
Dokonce se musím pochlubit, že jsem si oproti dvouválci nadělil 3 s. Takže nový osobáček 2:18,668. Bohužel to není o mém umění je to motorkou
Gratulace k osobaciku. Sup s nim do databaze. A na litru se na Slovac obvzlaste tesim, protoze tam by to mohlo byt znat uplne ze vsech okruhu nejvic. I v HU@HU.HU aka Hungaroringiu kterej je dost technickej bylo videt jak jsou ze me sestky zoufaly
Bohužel musím oživit tohle vlákno, protože se mi podařilo to v Brně zahodit . A to tak, že docela dost.
Takže mi začíná okruhová stavba Vol.2 . Jde mi o to, že některé věci bych teď po zkušenosti z pádu řešil jinak, proto se podělím o zkušenost.
Pád byl, jak jsem popisoval v Ozzyho vlákně v Brně při sjezdu z kopce dolů na "Céčko" v první pravé na předek, do teď pořádně nevím proč, žádná brzda, ani jsem netlačil,bylo to v prvním kole, jak kdyby byla zmrzlá guma... Nicméně protože to bylo na začátku zatáčky, když jsem začínal sklápět, bylo to ještě v rychlosti a tak motorka letěla tak, že přelítla bariery a skončila až na obslužce za svodidlama.
Utrhnul se podsedlák i s nádrží, chladič, nádrž tekla, takže hasiči....Jediné pozitivum bylo že celé to divadlo se dělo na obslužce a tak jsem kolegům ani nepřerušil trénink
Takže 1. věc kterou udělám jinak - UPmap a kabeláž která vedla pod sedlo do krovky musím dát někam k motoru, protože se zbytečně utrhaly konektory.
Když jsem je chtěl u dealera objednat, nabízí bohužel pouze celý kabelový svazek za 30t . No nic, naštěstí propojení Ducati s koncernem VW je evidentní a tak jsem je objednal na netu za 22Kč kus
Kryt nádrže byla rozhodně dobrá investice, protože zachránil nádrž, která stojí podržte se 80t. Nádrž měla po dopadu akorát prasklý svár ze spodní strany a to jsme zavařili.
Další problém je vodní chladič .... to co jsme tu řešili ve vlákně, když jsem ho dával na motorku, že ty boční křidélka chladiče jsou příliš na ráně se potvrdilo. Chladič prasknul u úchytu - to by nebylo až tak zásadní, ale druhá prasklina byla jak dostal ránu z boku a to křidélko se ohlo a prasklo to ve sváru
Musím pochválit komunikaci s H2O Performance, protože byli velice vstřícní, Giovanni chtěl nejdříve poslat detailní fotky , že by se pokusili chladič opravit, ale zjistili, že to není možné, a dodají mi nový kus. Obával jsem se, že budu muset koupit celou sestavu, podle vzoru "Chceš konektor,kup si celej svazek elektriky", ale pošlou pouze vodní chladič bez příslušenství za fajn cenu . Olejový chladič a další věci jsou bez vady.
V tomto ohledu je Febur asi lépe vymyšlený, protože ta boční křidélka nemá a je víc chráněný.
Jinak na to jak to vypadalo katastrofálně, tak rám, kyvka motor OK, vše pobraly kryty, přední vidle - nevím jak je to možné, ale nejsou ani poťukaný od kačeru, plyn, elektrika na řidítkách, budíky, vše v pořádku. Pumpa přední brzdy dobrá, jen se ulomila páka, spodní brejle ulámaný dorazy, přepáčko, stupačky zůstaly
Takže novej podsedlák, lešení , kapoty, chladič brejle stříknout posekaný ráfky, pár konektorůa mělo by to vrčet
Takže pokračování až se trochu pohnu dál. Teď přes léto se dodací lhůty zvlášť z Itálie ještě víc prodlužují, tak doufám, že aspoň ty zásadní věci pořeším do konce sezony ...
At´vám lepí gumy a užijte si sezonu
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Jindřej píše: Dneska jsem byl v Ducati pro novej senzor qs a jsi tam už známá firma Doufam, ze se mi tohle vyhne a byl jsem tam idelane naposled
Rozhodne ti nepreju nic spatnyho, ale u tebe tomu moc neverim
Doucha: ta nadrz je alu? Aspon to vypada z fotky… tak ta asi drazsi nez obyc ocel bude, 80k je ale krasna cena
Taky asi trochu zalezi kdo je do PD prihlasenej, me to ukazuje 11,7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Jindřej píše: Dneska jsem byl v Ducati pro novej senzor qs a jsi tam už známá firma Doufam, ze se mi tohle vyhne a byl jsem tam idelane naposled
Jakej je termín dodání ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: Hele uprimne ono tyhle orig veci jsou peklo u kteryhokoli vyrobce. Treba origo sensor rychlorazeni na gsx-r 1000 je za krasnych 27k
Da se nahradit vyrazne levnejsim.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1, 2, 3, 4] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... | TomasRA | 101 | Včera v 14:29 TomasRA |
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 | Richard_899 | 4 | 22.9.2024 v 19:04 Martin_V4S |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 | Richard_899 | 0 | 14.7.2024 v 20:57 Richard_899 |