Nemáte někdo zkušenosti s rozechvěním/rozkmitáním řidítek nebo celé motorky kolem 160-170 km/h?
Už dvakrát sem pociťoval tenhle stav při dosáhnutí této rychlosti, poprvé s bočními kufry a podruhé i bez kufrů........
Na 990 sem s kuframa nic takovýho nezažil,tak mě zaráží, že by inženýři z Mattighofenu něco zanedbali na stroji o 11 let mladší než 990?!
Slyšel sem dát hustější olej do tlumiče řízení ale nemyslím si, že to bude něco platný.
Díky za rady
Venca
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
nevo7 píše: Ako z toho rakúskeho mesta nie je záruka kvality ani v dnešnej dobe. Aj na 1290tke mi kmitajú, ale 70-90km/h. Robila to od novoty. Doťahoval som aj krk riadenia, nepomohlo. Škoda, na sedemdesiatke by som jazdil na tempomat bez držania riaditok /takto môžem len cez dediny/.
dnes sem to schválně kvůli tobě zkoušel a úplně v pohodě můžu jet na tempomat od 38 do furt, na 60,65,70,75,80 atd řídítka klidnéSvětě div se ale "Lambáda" ve 170km/h zmizela a ani ve 180 jsem (skoro) nic nepociťoval.Musim taky brát v potaz obutí,na kterém jsem to přivezl z DE . Uvidíme až opraví štelování odskoku na předku jestli to bude 100%
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
V manuálu a na jiných motorkách je originál odskok na pravé šavli a já to mám na levé......
V servisu říkali, že celou vidlici přehodit z leva doprava nelze kvůli díře na ABS senzor (já to až tak neštudoval) , takže buď sou přehozené jen ty plastový štelováky nebo i vnitřky.Ale to uvidíme až bude opraveno .
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
Neměl jsem s kmitáním problém ani ve 180, ale to byl podvozek seřízený na plnou zátěž . Nechal jsem si to dát na standart ,páč se mi to zdálo na ty naše cesty tvrdé a kmitání se objevilo kolem 150 .... Ale děje se to když zrovna hodně tahám za plyn (předjíždění - prudké zrychlení) jinak při konstantní rychlosti v pohodě (až se přední kolo znovu více zatíží)
Naposledy editováno 03.05.2022 19:37:21
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
Na 690 enduro pri maximálnim zrychlení se mě to stávalo kolem 120plus, ale tam člověk musel trochu změnit posez a bylo to ok
Minulý týden dovezena moto zpět domu!!!
Po cestě že servisu sem si ničeho nevšiml,v neděli jsem byl na proletu se sousedem ( MT 09) a vlnění se dostavilo zhruba ve 180ti.I soused mi pak říkal, že si toho všiml.Dnes jízda ve dvou (vyvezl jsem matku mých dětí)..........a 170+ a nic sem necítil,tedy kromě silného klepání do nohy (měla bobky)
Takže závada asi přetrvává.......budu sondovat dál!!!
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
Prý je jedno na které šavli je to namontovaný a závada byla na ovládání toho odskoku (to červené ovládací točítko,nebo i bílé má tlačit na nějakou jakoby jehlu, která umožňuje zřejmě průtok oleje a to bylo rozpadlé -povolená zajišťovací matička.......... proto se to točilo na fleku a nic to neovládalo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké pneu na KTM 1190 Adventure R KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 27 | 22.8.2024 v 10:02 Mates008 |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 10 | 24.7.2024 v 11:48 Mates008 |
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8 |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
KTM 1190 Adventure R - prolíná spoj... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 12 | 19.3.2024 v 11:02 Mates008 |