kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
letos uz jsem jel na moto 2x jednou do prace 17km tam a 17zpet a jednou jsem asi na 1-2mth na MX
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Na ducati jsem minuly tyden otrel prach
No vidíš, už k sobě nacházíte cestu...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Ozzy_> tak jak to jezdí po Mostě?
Pecka, Zuzanka funguje
Ted jsem podotahoval par sroubeckou, a jdu to zkusit jeste jednou Pak uz se na to vyflaknu, aby mi zustala alespon jedna motorka cela do Madarska
Naposledy editováno 28.04.2022 12:20:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Koudy01> na pouzdru je nějaká evoluce To se to bude štartovat
Krytka servisniho konektoru bez sroubu. To je naprani od Tiface, nestihal jsem pri konstrukci te jeho velke baterky, tak jsem sroubky osidil zacvakavacim vikem a ono to nahodou funguje docela OK - takze si vyzadal tu samou upravu i na male baterce a na tomhle kousku jsem to otestoval.
Takze timto davam info pro Tifone, ze viko je ready, jen domluvime kdy a kde to prehodime…
Oioi: pocitam s tim, jak reknes tak posilam
Naposledy editováno 28.04.2022 13:39:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: No vidíš, už k sobě nacházíte cestu...
Ale jo uz jsem si zvykl. byl to muj sen a na designu toho stroje se tim, ze to moc nefunguje nic nezmenilo
Uz mam i nahradni jednotku a pokud se do ni podari naklonovat ta puvodni tak uz tam nebude ani zadna "ve vyrobe neplanovana" chyba
Videl jsem jak ta jednotka (pouzitach v zavodacich typu fiat punto, fiat panda a lancia Y) vypada uvnitr a je docela s podivem, ze nefunguje jen jeden vetrak
Naposledy editováno 28.04.2022 13:43:25
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: Určitě měl Ondra z toho neseseru ohromnou radost
Naposledy editováno 28.04.2022 15:23:46
assassin píše: Krytka servisniho konektoru bez sroubu. To je naprani od Tiface, nestihal jsem pri konstrukci te jeho velke baterky, tak jsem sroubky osidil zacvakavacim vikem a ono to nahodou funguje docela OK - takze si vyzadal tu samou upravu i na male baterce a na tomhle kousku jsem to otestoval.
Takze timto davam info pro Tifone, ze viko je ready, jen domluvime kdy a kde to prehodime…
Oioi: pocitam s tim, jak reknes tak posilam
Super vychytávka