AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: Jo tak na 250tis jsem měnil tlumice i na volvu.
Vec ktera se na motorce repasuje kazdejch par km/roku a 250tis km je prd životnost :D
Na jezdeni 5km do prace nebude novej diesel top volba, mozna si s tim jeste užije
Právě že ta 1.6 na to není náchylná.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kdyby ten motor byl opravdu Honda a ne jen kopie, tak bych ji asi mel doma. To je u me takove spis psychicke blok, proc ji nekoupit. Protoze motor dneska je to nejmensi, ze. Ten umi funkcni vyrobit uz kazde. Ale i tak mi to vadi.
K tomu hnedy kozeny akoratne velky brasny po stranach - ty voe to by bylo
Naposledy editováno 09.06.2022 20:19:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Po rodinných a jiných radostech (dítě, hypotéka) bych si zase rád pořídil motorku, asi novou. Tak koukám, uvažuji... Něco mám odježděno, těch mašin jsem vystřídal snad třináct, pokud dobře počítám (Jawy, MZ, HD, MG, Hondu, atd...). Ta Jawa je fakt dobrá, ovšem konkuruje již zmíněný Brixton a CF-Moto 700 až ukáže ten svůj Adventure model. Na ten jsem taky zvědavý. Stejně jako na RE, kdyby vyrukoval s tím svým dvouválcem 650 ve verzi Himalayan. No a výš by pak byl nový Tuareg nebo MG V85TT. Plánuji výlet na říjnovou výstavu do Kolína (z Bruselu to mám ani ne dvě hodiny vlakem), všechno pěkně osedlám a prohlédnu. Akorát na tu Jawu se ještě jednou v létě podívám u nás, ta v Kolíně asi nebude.
Vladimíra prosím, ať pod tenhle příspěvek nehází linky na pětistovky od Hondy, ty mě skutečně nezajímají, jsou škaredé.
Naposledy editováno 09.06.2022 23:42:21
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
A vyvážení zkusmo Zdenálovou metodou. Budˇto jsme to obuli moc dobře -Nejlehčím bodem pláště-dvě červené tečky k ventilku ( Značeno výrobcem).
Nebo ta vyvažovačka nefunguje-se starou pneu se to ale hned šlo jednou stranou dolů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 10.06.2022 06:40:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL> Fakt se mi libi a prodat to jde vzdycky. Mensi ekvivalent k Moto Morini Super Scrambleru - taky s hnedym sedlem a bocni kozenou brasnou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Dnes přezouvačka náhradního kola na zouvačce made in doma- https://www.24mx.cz...BwE&gclsrc=aw.ds
A vyvážení zkusmo Zdenálovou metodou. Budˇto jsme to obuli moc dobře -Nejlehčím bodem pláště-dvě červené tečky k ventilku ( Značeno výrobcem).
Nebo ta vyvažovačka nefunguje-se starou pneu se to ale hned šlo jednou stranou dolů.
Se mi zdá, že visí nakřivo, takže je tam nevyváženost.
Naposledy editováno 10.06.2022 07:00:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Jirka4137> Je to náhoda, protože ty víš sice, kde je pneu nejlehčí, ale nevíš, kde je ráfek nejtěžší. Hodně lidí předpokládá, že nejtěžší je na ventilku, tak si to schválně někdy touhle metodou zkus ověřit na samotném ráfku bez gumy.
Nejtěžší na ventilku zrovna být nemusí. V ráfku je v tom místě díra, ale jsou z různých materiálů a různé síly, takže ta vystřižená díra může být lehčí než ventilek, nebo i těžší...
Před přezutím ale obuté vyvážené kolo se starou pneu šlo na jednu stranu daleko víc.
Ještě přeložím: Guma sundaná z motorky = Na kolo obutý motocyklový pláštˇ .
Naposledy editováno 10.06.2022 11:25:28
PetrL3 píše: Právě že ta 1.6 na to není náchylná.
No, já to vidím jinak... Umí stonat skoro jako dvoulitr, ale nemá dynamiku, která by dávala lepší světlo k odpouštění určité vrtošivosti... Já bych to nechtěl. Ono u VW už delší čas těžko hledat bezproblémové konfigurace....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Dnes přezouvačka náhradního kola na zouvačce made in doma- https://www.24mx.cz...BwE&gclsrc=aw.ds
A vyvážení zkusmo Zdenálovou metodou. Budˇto jsme to obuli moc dobře -Nejlehčím bodem pláště-dvě červené tečky k ventilku ( Značeno výrobcem).
Nebo ta vyvažovačka nefunguje-se starou pneu se to ale hned šlo jednou stranou dolů.
Jako Zdenalova teorie je logická, ale bude to asi kulhat na přesnosti provedení toho nosiče...
Když ale ojetá pneu šla jednou stranou dolů k zemi výrazně a nová je téměř vodorovně neměl bych problém to obout. Do servisu jsem s tím ještě nešel protože příští týden objednám tu závodní vyvažovačku a na michelině co je na motce je pořád ještě 2 mm vzorku a bylo by to předčasné.
Naposledy editováno 10.06.2022 18:43:11
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Páč jak ten prístroj na mé fotce vypadá, he?
Závěs musíš mět tak, že hřídel (šrůfek) trčí durch přes kolo tak, že bod závěsu je nad těžištěm ...čili dyž ti špagát de jak na obrázku, máš to v nestabilní poloze (jasně pod těžištěm) a tudíž zjistíš kulový.
A šrůfek je tam proto, aby sis mohl bod závěsu vůči těžišti kola posunovat do optimální polohy.
Takže ještě jednou...a pořádně .
Fungovat to musí proto, že je na to zákon.
Nikoliv á la Posranecká sněmovna, ale fyzikální.
Jenom závažíčka jsme měli 4x5g a po položení na okrai žádná větší změna. Celkem teda jsme tam položili tak do 40g s ost. závažím v různé podobě.
Naposledy editováno 10.06.2022 20:37:06
Zdenalbenal píše: Jirko, máš to blbě.
Páč jak ten prístroj na mé fotce vypadá, he?
Závěs musíš mět tak, že hřídel (šrůfek) trčí durch přes kolo tak, že bod závěsu je nad těžištěm ...čili dyž ti špagát de jak na obrázku, máš to v nestabilní poloze (jasně pod těžištěm) a tudíž zjistíš kulový.
A šrůfek je tam proto, aby sis mohl bod závěsu vůči těžišti kola posunovat do optimální polohy.
Takže ještě jednou...a pořádně .
Fungovat to musí proto, že je na to zákon.
Nikoliv á la Posranecká sněmovna, ale fyzikální.
Který se dětem už ofiko neučí, co kdyby moc přemýšleli, dnešní ideologie potřebuje vytvořit něco mezi ovcí a lumíkem
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: Neučí se teziste?
Gravitační zákony obecně. Vyhodili to z osnov.
5 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Rád jsem osobně poznal Maratona i Calowsvicka a doufám, že jsme se neviděli naposledy.
O srazu tady toho moc nebylo, ale i tak - stručně: Jaw a Čezet přijelo hodně. Z 5 zemí Evropy. Převládali jsme my a Slováci. Hodně Čechů přijelo po ose na 60 let "mladých" kývačkách a panelkách, dokonce někdo na ČZ 150. Jeden pérák s Pavem přijel z Michalovců , takže nějakých 1700 km...prostě je vidět, že pravého Jawaře nerozhodí žádná vzdálenost ani porucha. A že se jawilo nemálo, někdo na místě srazu opravoval i přidřeného Smolíka, jiný dělal GO zapalování kývačky...ale Jawasraz bez poruch by nebyl správným Jawasrazem, to jistě každý rád uzná.
Zarazilo mně, že Češi nebo Finové přijeli na 250 či 350 po ose a domácí Holand'ané je přivezli vesměs na vozících za auty...
Ze srazu jsme s Jirkou jeli do Amsterdamu, prohlédli si ho - a začalo pršet. A pršelo s přestávkami až do čtvrtka...
Přesto jsme stihli prohlídku belgických Antwerp a Arden ( díky za tip, Maratone ) a vrcholem bylo Lucembursko. To je krásná země, samotný Lucemburk stojí za vidění. Cesta domů byla jasná, pouze po německých dálnicích, ale zpestřili jsme si ji prohlídkou historického města Kirchberg am See,což za to stálo.
Od hranic D / CZ už to šlo hůře, kolony na našich silnicích, nejhorší byl asi úsek Horažd'ovice - Strakonice, kde modrý R Clio autoškoly jel celou tuto trasu čtyřicítkou...i Popular je rychlejší. Ale jsme doma, ujeto máme cca 3000 km a zážitků taky hodně.
Program srazu
Sraz
Krásná ČZ 150
V Holandsku
Amsterdam
Belgie a prší...
Hrad Vianden v Lucembursku
Jawa a Suzuki...
A příště ? V plánu je Španělsko na Jawě 660.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Od hranic D / CZ už to šlo hůře, kolony na našich silnicích, nejhorší byl asi úsek Horažd'ovice - Strakonice, kde modrý R Clio autoškoly jel celou tuto trasu čtyřicítkou...
A proč jsi ho nepředjel ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Je sobota a hlásím návrat z evropského Jawasrazu z Holandska spojeného s týdenní dovolenou v zemích Beneluxu.
Rád jsem osobně poznal Maratona i Calowsvicka a doufám, že jsme se neviděli naposledy.
O srazu tady toho moc nebylo, ale i tak - stručně: Jaw a Čezet přijelo hodně. Z 5 zemí Evropy. Převládali jsme my a Slováci. Hodně Čechů přijelo po ose na 60 let "mladých" kývačkách a panelkách, dokonce někdo na ČZ 150. Jeden pérák s Pavem přijel z Michalovců , takže nějakých 1700 km...prostě je vidět, že pravého Jawaře nerozhodí žádná vzdálenost ani porucha. A že se jawilo nemálo, někdo na místě srazu opravoval i přidřeného Smolíka, jiný dělal GO zapalování kývačky...ale Jawasraz bez poruch by nebyl správným Jawasrazem, to jistě každý rád uzná.
Zarazilo mně, že Češi nebo Finové přijeli na 250 či 350 po ose a domácí Holand'ané je přivezli vesměs na vozících za auty...
Ze srazu jsme s Jirkou jeli do Amsterdamu, prohlédli si ho - a začalo pršet. A pršelo s přestávkami až do čtvrtka...
Přesto jsme stihli prohlídku belgických Antwerp a Arden ( díky za tip, Maratone ) a vrcholem bylo Lucembursko. To je krásná země, samotný Lucemburk stojí za vidění. Cesta domů byla jasná, pouze po německých dálnicích, ale zpestřili jsme si ji prohlídkou historického města Kirchberg am See,což za to stálo.
Od hranic D / CZ už to šlo hůře, kolony na našich silnicích, nejhorší byl asi úsek Horažd'ovice - Strakonice, kde modrý R Clio autoškoly jel celou tuto trasu čtyřicítkou...i Popular je rychlejší. Ale jsme doma, ujeto máme cca 3000 km a zážitků taky hodně.
A příště ? V plánu je Španělsko na Jawě 660.
Nazdar Milane.... Ti někdo dal ochutnat vlastní medicínku a jak tě to rozčiluje Modrej Renault, to bude vozidlo autoškoly p. Trojanové, která je jako blondýna vybavena nechvějnou trpělivostí a pedagogickým nadáním, že naučí jezdit nakonec i totální nemehla, se specializací na ženy a osoby, o nichž jiní autoškoláci prohlásí, že se to nenaučí nikdy.... Naučila jezdit i moji nebožku exmanželku a to byl výkon nadlidský.... Dostal jsem na ni tenkrát referenci od ženských, co si dělaly vůdčí list na prahu padesátky, protože jim zrušili bus a začaly to potřebovat....
Smolíka přidřít, to není až takový problém, pokud někdo experimentuje s mazacím poměrem a nebo nemá úplně vyvinuté sluchové ústrojí...
Ti co to jeli po ose jsou prostě ti praví fandové a tvrďáci, nebo blázni, označit to lze podle úhlu pohledu různě, ale já jakožto člověk, který věděl že pršet spíše bude, než nebude, najel v tom dešti za den 250km, pak jel na kriplech o 1,5k do hor na počátku února a další kousky, to je také přehlídka plně rozvinuté motoimbecility
Jawetta dostála konce záběhu a testu spolehlivosti úspěšně, jako Stadion. Ano. Opět to vyžadovalo určitou součinnost a dobrou fyzickou kondici jezdce, kdy bylo nutno pomoci motoru silou vlastní, v úsecích s nejnáročnějším stoupáním. Nicméně Jawetta dojela až nahoru, na stejné místo, jako před čtvrt rokem Stadion, a vrátila se i zpět, s průměrnou spotřebou 1,73L/100km. Od opravy ujeto 593km, maže to férově 50km/h, záběh tedy považuji za ukončený Pokrokový výrobek, ignorující všechny zavedené konvence, bude patrně na přesuny po bližším okolí, bude sloužit dál. Měl jsem s sebou doprovod jednoho stroje, zobrazujíc aktuální řešení samohybu s motorem o objemu velkého panáka slivovice... Do kopce mu to s variátorem jelo líp, z kopce jsem vykvaltoval a silou gravitace mu ujel
Krom toho je tu i nějaká prácička na stroji, jež nám při práci pomáhá, viz foto...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |