kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
...četl jsem všecko ať mám oči kde chci... mám prostě nejužranější auta...chápu to.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
se předem omluvám, téma příspěvku se týká motocyklů... Je nějaká airbagovka, co jde použít jak přes bundu, tak i přes kombi s hrbem? A jinak, jestli by se někdo podělil o zkušenost, co za pytel jste vybrali a proč?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: (musim to dát znova na novou stránku nebo se mi to tady mezi autama ztratí kua ...)
se předem omluvám, téma příspěvku se týká motocyklů... Je nějaká airbagovka, co jde použít jak přes bundu, tak i přes kombi s hrbem? A jinak, jestli by se někdo podělil o zkušenost, co za pytel jste vybrali a proč?
Zajoch měl tady na m.cz nějaký video, tak to pohledej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: pribehla zas nejaka prace, tak tu nemam cas viset porad, a reagovat na kazdou picovinu
No já jen, že jsi byl hned AGRESIVNÍ
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: DoktorARO> ...díky, budu si pamatovat že tu mám fandu
...četl jsem všecko ať mám oči kde chci... mám prostě nejužranější auta...chápu to.
Budu ti fandit pravidelně ještě bych k těm autům něco řekl, ale zbytečné. Máš prostě nejuzranejsi auta...
Btw ten airbag- mám helite vestu už roky. Účel to splní. Teda nespadl jsem. Ale pravda, teď mě napadlo, že mít to na sobě, jak mi začal hořet hpm, asi by ten seskok z toho byl zajímavější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Zajoch měl tady na m.cz nějaký video, tak to pohledej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Budu ti fandit pravidelně ještě bych k těm autům něco řekl, ale zbytečné. Máš prostě nejuzranejsi auta...
Btw ten airbag- mám helite vestu už roky. Účel to splní. Teda nespadl jsem. Ale pravda, teď mě napadlo, že mít to na sobě, jak mi začal hořet hpm, asi by ten seskok z toho byl zajímavější
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
třeba dnes absolutně oceňuju Assassina...asi už si na sebe zvykáme... DoktorARO by na trojšutru taky pochopil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: se předem omluvám, téma příspěvku se týká motocyklů... Je nějaká airbagovka, co jde použít jak přes bundu, tak i přes kombi s hrbem?
ne
třeba dnes absolutně oceňuju Assassina...asi už si na sebe zvykáme... DoktorARO by na trojšutru taky pochopil [/quote
Ale jo pochopil, to víš, že jo. Nejsem problematicky. Jen takova dogmata nemám ráda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> máme každej jinou zkušenost...jezdím s obojím... 170kW bi turbo žere přes 7,5l..v průměru...já se s Volhem vejdu do 7,5 (jakože více ne)
Ty auta tu máme na dvoře a já xkrát jel štreku s Passatem...mám v něm baj voko naježdíno tak 10tkm...
to že mi tu někdo napíše že ho měl půjčený na jednu cestu mi fakt názor nezmění ... nejezdí to za míň ..., minimálně bi-turbo ne. A dokonce ani v režimu mjimo dálnice, kdy to umí jet třeba za 6... ale to Volho umí taky... ( a to se nebavím o motoru do 2005, kterej nemelě DPF a byl ještě úspornější)
Passat BiTDi Alltrack průměr 7,2l, předtím Passat TDi 110kW manuál Alltrack 5,8l. Průměry beru za x desítek tisíc km, cca stejné trasy a stejný řidič.
Když jsem měl to BiTDi nově, tak jsem měl průměr k 8l, to jsme zkoušel co to umí a užíval si to. Teď jezdím cca stejně jako se 110kW, jen častěji a rychleji předjíždím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Passat BiTDi Alltrack průměr 7,2l, předtím Passat TDi 110kW manuál Alltrack 5,8l. Průměry beru za x desítek tisíc km, cca stejné trasy a stejný řidič.
Když jsem měl to BiTDi nově, tak jsem měl průměr k 8l, to jsme zkoušel co to umí a užíval si to. Teď jezdím cca stejně jako se 110kW, jen častěji a rychleji předjíždím
ANO! ...díky ... prostě to že s tím jezdíme za 7,6 -7,8 není nic nenormálního
a když s tím jedeš nějakou hroznou kudlu na dálnici tak 10 není úplně problém, že?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ani náhodou... kastle XC70 je jen plastama oplácaná V70ka na cca. o 4cm vyšším podvozku...SUV ani náhodou... Tifáč buď zapomněl jak to vypadá (neb si spojil XC takže SUV), nebo to prostě jen plácnul... To auto je prostě kombík...jak píše Assassin, ekvivalent allroadu
Ano zapoměl,ale než napsal ,tak kouknul na strýčka googla a tam jsem viděl bednu kitu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ANO! ...díky ... prostě to že s tím jezdíme za 7,6 -7,8 není nic nenormálního
a když s tím jedeš nějakou hroznou kudlu na dálnici tak 10 není úplně problém, že?
na aktuální spotřebu nekoukám, ale jelikož to 200 a víc jede fakt dost lehce, tak bych tomu věřil. Známej je dost závodník, a jen po okrskách, kdo zná tak trasa Diváky Hustopeče jezdil do práce s průměrem 8,5 až 9l.
Kolega je opatrnej jezdec a ve 110kW jedzil za 5,3 a teď v BiTDi (má ale limuzínu Arteona 4x4) jezdí za 6,5l