kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.06.2022 08:11:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Dobrý bylo, jak včera říkali, že NATO chce tanky na baterie, už vidím, jak to v bojovém poli nabíjej
Místo reaktivního pancíře to ověsí solárními panely, no!
Anebo budou mít spešl "dobíjecí vozidlo'" se skládací větrnou elektrárnou (a cisternou nafty v záloze, kdyby náhodou)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Tenhle to má nakonec asi bez podmínek,ale vim ze ho zlobili.
S tím predjizdenim je to těžký,když se převážně drzis nad 150 tacho.To te nepredjizdi obecně zas tolik aut..
Nechces tim rict, ze z toho nemuzu delat zaver, ze jsou elektromobily (nebo volva) na hovno?
Proste si elektromobily a volva nekupuji zavodnici no… proto taky volvo nema v nabidce nic jineho nez dvoulitrovej ctyrvalec, vetsine zakazniku je sumak co je tam za motor…
Me teda stojici aurisy nijak nevadi, statickou prekazku v pohode objedes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> Ááá, druhej největší čurák se nám vzbudil, brýtro
Ááá první největší čurák to okomentoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: kdyžtak do PM jména a adresy... moje švagrová tam dělá head of HR
A nemáš někoho třeba u dráhy? Že bys "nafasoval" vyřazený cisterny z vagónů. To zakopeš na zahradě a budeš vysmátej...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> Největší je snad Žmulín, né? Já jsem až na konci
Podle kteryho parametru to radis? Teda podle te druhe vety si troufnu tipnout, ze hmotnost to nebude
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> Ani podle hmotnosti bych nebyl v čele
To netvrdim, ale ani na konci…
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Budu na moto cpát napájení na navigaci. Od čeho to napojit? Od hlavního světla?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> Největší je snad Žmulín, né? Já jsem až na konci
Děkuju za poklonu,konečně sem pyšnej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Nechces tim rict, ze z toho nemuzu delat zaver, ze jsou elektromobily (nebo volva) na hovno?
Proste si elektromobily a volva nekupuji zavodnici no… proto taky volvo nema v nabidce nic jineho nez dvoulitrovej ctyrvalec, vetsine zakazniku je sumak co je tam za motor…
Me teda stojici aurisy nijak nevadi, statickou prekazku v pohode objedes
Všechno kromě Alfy Romeo je na hovno a jinak už se taky auta nedělaj tak poctivě jako dřív.Nic to nevydrží.Jenom samý čtyřválce,co nejedou jako ty starý poctivý pětiválce a elektrický auta nikam nedojedou,pak to 2 dny nabíjíš a jedeš dál k moři bez klimošky a rádia
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Koudy01> Na Benellce sem to měl mazaně na drát od světla a teď to mam přímo na baterce s přidanou pojistkou.Bohužel jiná,než 30ka po ruce nebyla,takže mi to asi dřív ten podsedlák pod prdelí svaří,než aby prdla
Obyč. zásuvka jde dát přímo na baterku i bez relátka nebo vypínače. Ale USB zásuvka baterku vybijí furt. Tak to chce minimálně vypínač. Ale to je otrava. Zas si to ale můžeš zapnout, i když nejede motorka. Relátko fakčí samo Ale zas jen, když je puštěný klíček(zapnutý světla). Někdy se může hodit dobíjet i když nejedeš(nesvítíš). Nejlepší řešení proto je relátko a bypass vypínačem
Takhle i s kontrolkou:
Naposledy editováno 30.06.2022 09:43:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.06.2022 09:41:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Freedom: tak to je dobre, ze lidi jezdi podle predpisu ne?
Jinak ohledne tech zaveru s teslou - me treba jeste nikdy nepredjelo volvo
Málo se vídáme...Holt s tím neumíš, ani jezdit ani na spotřebu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Obyč. zásuvka jde dát přímo na baterku i bez relátka nebo vypínače. Ale USB zásuvka baterku vybijí furt. Tak to chce minimálně vypínač. Ale to je otrava. Zas si to ale můžeš zapnout, i když nejede motorka. Relátko fakčí samo Ale zas jen, když je puštěný klíček(zapnutý světla). Někdy se může hodit dobíjet i když nejedeš(nesvítíš). Nejlepší řešení proto je relátko a bypass vypínačem
Takhle i s kontrolkou:
Tak tak moc se mi s tím srát teda nechce. A ten baypass
Edit: ale když to relé máš na brzdy, tak to sepne jen při brzdění
Naposledy editováno 30.06.2022 09:58:35