kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: zmulin> Konečně zítra , ale být po mém, tak nejedu nikam
Ty seš taky lenoch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Koudy01> Na Benellce sem to měl mazaně na drát od světla a teď to mam přímo na baterce s přidanou pojistkou.Bohužel jiná,než 30ka po ruce nebyla,takže mi to asi dřív ten podsedlák pod prdelí svaří,než aby prdla
Na to od světla, to je tak podle mého gusta. Protože kdyz nenastartuješ relé ho po čase odpojí.
Navi v sobě má pojistku, píšou v návodu. A zásuvku s USB mám s vypínače a ukazatelem napětí, ale tu tam taky nemám ještě danou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Ty seš taky lenoch
mně je doma dobřeP_B píše: Tak tak moc se mi s tím srát teda nechce. A ten baypass
Jo, taky bypassy nemam. Ale relatka a vhodny pojistky jo. Abych nedopadl jako Hippik v dobe, kdy s nim byla jeste sranda
Edit: ale když to relé máš na brzdy, tak to sepne jen při brzdění
Píše se tam spínač brzdy tam to chce trochu fištróna, abys to zapojil na správnou stranu toho spínače
Naposledy editováno 30.06.2022 10:31:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: P_B> mám to napřímo na baterku. můžu si nabíjet kdy chci.ani pojistku tam nemám
Pár kamošům, co to mají taky přímo na baterku, už ta pojistka párkrát praskla. Jen tak. Když zásuvku ani nepoužívali.
Jak píše zmulin. Na baterku s pojistkou ok. Ale bez pojistky bych se bál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Pár kamošům, co to mají taky přímo na baterku, už ta pojistka párkrát praskla. Jen tak. Když zásuvku ani nepoužívali.
Jak píše zmulin. Na baterku s pojistkou ok. Ale bez pojistky bych se bál.
Kdo se bojí sere v síni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Kdo se bojí sere v síni
Píše frajer,co si nechal pro jistotu udělat baterku jak pro V3S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Všechno kromě Alfy Romeo je na hovno a jinak už se taky auta nedělaj tak poctivě jako dřív.Nic to nevydrží.Jenom samý čtyřválce,co nejedou jako ty starý poctivý pětiválce a elektrický auta nikam nedojedou,pak to 2 dny nabíjíš a jedeš dál k moři bez klimošky a rádia
Presne tak.
Kazdopadne k te alfe, julie se mi moc libi technikou, ale design mi na alfu prisel prilis usedlej, vcera jsem ji potkal a asi se mi zacina libit cim dal vic. Bohuzel auto ciste pro zabavu si nemuzu dovolit a kdyby jo, asi bych chtel neco vic ultimatniho (kajman asi) ale minimalne bych se s tim chtel svezt…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Málo se vídáme...Holt s tím neumíš, ani jezdit ani na spotřebu
Na spotrebu urcite neumim … ale z ceho jsi vydedukoval to prvni ? Jen me zajima ten myslenkovej pochod, nechci tvrdit, ze umim ridit ( driv jsem si to myslel, ale jak jsem se vic zacal potkavat s lidma z motorsportu jsem si upravil meritka)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Píše frajer,co si nechal pro jistotu udělat baterku jak pro V3S
právě pro to nabíjení když neběží motor nemusím nic řešit
E: mám to tak v palici nastavený no. Když jsem boural vrata do baráku statik řekl že 3x 180mm traverza je až až. Já tam dal(nechal dát) 4x 220mm
Naposledy editováno 30.06.2022 11:41:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Presne tak.
Kazdopadne k te alfe, julie se mi moc libi technikou, ale design mi na alfu prisel prilis usedlej, vcera jsem ji potkal a asi se mi zacina libit cim dal vic. Bohuzel auto ciste pro zabavu si nemuzu dovolit a kdyby jo, asi bych chtel neco vic ultimatniho (kajman asi) ale minimalne bych se s tim chtel svezt…
Vzdyt je to praktickej sedan.Na tom by se ten tvůj stan vyjímal
Ale svez se.Myslim,že to za to stojí.U tý 280Ps verze je i mezi jetejma na výběr jestli RWD,nebo Q4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jo ta 280ps verze v rwd by me zajimala. Samo ctyrlistek je ctyrlistek … ale to bych stejne zase sklouzl k M4….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: právě pro to nabíjení když neběží motor nemusím nic řešit
E: mám to tak v palici nastavený no. Když jsem boural vrata do baráku statik řekl že 3x 180mm traverza je až až. Já tam dal(nechal dát) 4x 220mm
S timhle pristupem by si mel mit na tom nabijeni minimalne dve pojistky, ne?
Naposledy editováno 30.06.2022 11:44:47
Na okruh by byla ta malá bouda na motorku se spoustou samolepek samozřejmě
Něco takovýho..
M4 asi dobrá no...Já bych šel zas pro čtyřlístek.Ve finále by na státovce jela uplně stejně Tesla 3 za polovic..
Naposledy editováno 30.06.2022 11:50:31
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Horko tady je jak v prdeli.. kdyby nesli otevrit vrata, tak je tady tak 40st...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V létě vedro v zimě zima průvan nesnáším to můžu dělat někde na kopci
Naposledy editováno 30.06.2022 13:13:01