AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
https://www.tipcars....-pro-skodu-yeti.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vladimir píše: To abys projížděl recenze který motor po jaké modernizaci je ucházející a pod.
Ale o tom to dnes je všude, ne? Má snad mercedes, opel, (doplň cokoliv) nabídku aut, kde ať koupíš cokoliv, máš jistotu, že ten motor nemá slabiny?
Naposledy editováno 29.07.2022 10:23:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 29.07.2022 12:42:09
Vlasťák1973 píše: Přátelé kdyby měl někdo zájem o vcelku pěkné auto tak Megane jde do světa.
1.6 benzín najeto 230t km rozvody ve 200t km půlka podvozku nová včetně předních brzd,jesznecham vyměnit hřeben řízení v němž se po výměně čepů a ramen atd objevila vůle.cena bude rovných 50 tis Kč,bez výměny hřebenu 45 tis.kč, více info do SZ nebojím se říct že na svůj věk 2004 a km je auto sednout a jezdit. Já si QQ koupil trochu s předstihem k padesátinám,neb člověk ví hovno co bude za 3/4 roku
Ahoj, poslal jsem ti SZ. Jirka_S
Motory co nemají slabiny asi ani nejsou, taky dost zalezi jak se s tim jezdi. Treba d5 co mam ja jezdi v okoli převážně mestskej provoz a serou se, ja jezdím převážně dalnici (jenom německou ) a drzi… az se tomu v servisu diví.
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Milan1963 píše: Zase auta...co říkáte ? Je lepší než Š 120 ? https://auto.bazos....rohlidka.php [/quote]
Někam se ztratila trubka sání před filtrem, ale jinak dobrý, jede to a tahle zvýšená verze, s tím můžeš jezdit i pro to seno bez obav.... Chtělo by to osobní prohlídku, ale vypadá to na zachovalé auto od soukromníka... Na tlučení do firem se většinou kupuje holobyt....
Naposledy editováno 29.07.2022 17:08:29
https://www.sauto.cz...ia/sandero/174864583
Naposledy editováno 29.07.2022 19:35:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Zase auta...co říkáte ? Je lepší než Š 120 ? https://auto.bazos....rohlidka.php [/quote]
Ano, lepší než 120tka bude.
Naposledy editováno 29.07.2022 21:27:31
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Vlasto, tu 0,9 nevím...těnto malým objemům moc nevěřím. Zítra spíš zavolám na tu starší,ale přece jen šestnáctistovku. Navíc předpokládám, že starší má méně zbytečností, než ta nuladevítka.
Nepotřebuju žádné posilovače brzd, řízení, žádné ABS, ESP, asistenty, klimatisaci, prostě nic. Stačí mi v podstatě Š 120 v novém kabátě. Naopak potřebuju a to nutně tažné zařízení.
Na druhé straně vím, že nějaká ta zbytečnost tam stejně bude... jako je v 20leté Astře, kde to dceři vyhovuje.
Naposledy editováno 29.07.2022 22:07:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Zítra se dovím, jak je na tom moje 120. U mechanika dostala už novou přední nápravu - spojovačky, čepy, řízení, nápravnice , předek prý je jako nový - nikde žádné vůle, vše sedí. Aby ne, když jsem mu k tomu dal vše co jsem měl, navíc žádnou čínu, ale původní díly Made in Czechoslovakia. Jenže to není vše, prý je dost zkorodovaný zadek - nosná část motoru... To už dělat nechce, takže...
Vlasto, tu 0,9 nevím...těnto malým objemům moc nevěřím. Zítra spíš zavolám na tu starší,ale přece jen šestnáctistovku. Navíc předpokládám, že starší má méně zbytečností, než ta nuladevítka.
Nepotřebuju žádné posilovače brzd, řízení, žádné ABS, ESP, asistenty, klimatisaci, prostě nic. Stačí mi v podstatě Š 120 v novém kabátě. Naopak potřebuju a to nutně tažné zařízení.
Tak posilovače jsou tam oba, ABS už je povinné asi 15 let a je to dobrá věc, pytle tam budou klasicky čtyři, klima bude ve Stepway, což je vyšší výbava také..... Tažné tam je a dá se na tyhle první dvě generace normálně dodělat za cca 5000,-
Svez se a ono se ti to bude líbit.
0,9 je v klidu, je třeba si zvyknout na projev malého turbomotoru, ale tohle je motor, jehož obdoby dnes montují všichni, nicméně tenhle má nepřímý vstřik, což je dobře, byť za to platí tím, že bere tak o litr víc, než přímovstřikoví konkurenti, kteří mají ale zase problémy s karbonem při krátkých pošustech a to bývají problémy drahé... A že by to nejelo, to se neboj, má to 90 koní a to auto není těžké... Pokud chceš 1,6, vezmi ji. To že 1,4 jede za míň a dynamicky moc nezaostává, je pří tvých pár tisících km za rok, úplně jedno.... Tohle je starý motor, bez zbytečných problémů, který se dělal ve třech kubaturách. Hlavně nepodlehnout nadšení a jakékoli auto řádně zkontrolovat, jestli se prodávájící nepokouší o nějaký ojeb...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Kdo chce kam ale uz se tesim na pribehy o dacii …
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: Ono moc nejde srovnávat přeplňovaný motor a atmosférický. Kdyz to hodne zjednodusim tak 0,9 s turbem je jako 1,8atmosfera a to je preci jen zas jinde nez 1,6…
Kdo chce kam ale uz se tesim na pribehy o dacii …
A 1.8 s turbem je jako?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Wenca24 píše: mito7> neni
Stačí se podívat na parametry, 90 koní, 135Nm... To pojede o maličko, ale opravdu jen o maličko líp, než ta obyčejná 1,6, ale proleze to emisní homologací.
Má to o sekundu lepší zrychlení než 1,6, o dvě než 1,4...
1,8 by byla parametrově tak o 20-30 koní vejš....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Na to zněla má odpověď, že neni
PetrL3 píše: Ale o tom to dnes je všude, ne? Má snad mercedes, opel, (doplň cokoliv) nabídku aut, kde ať koupíš cokoliv, máš jistotu, že ten motor nemá slabiny?
No, ono je to tak, že každému se občas nějaký motor nepovedl.... Takže když má auto v nabídce třeba 5 motorizací, jedna může být horší...
U VW je to jinak.... Tam už dvacet let panuje stav, že většina motorů je nahovno, občas se nějaký povede... Takže obráceně... U VW, když nebudeš študovat, tak máš 80% šanci, že koupíš krám, u ostatních máš tak 20% šanci, že koupíš krám...
Když to shrneš, tak horší než VW, už je jenom BMW.... To je taky extratřída, kde je 98% motorů nahovno, včetně těch největších...
Dopouštějí se zásadních konstrukčníéch chyb, které by neudělal student průmyslovky.... Když víš, že turbo kolem sebe emituje hodně tepla, dáš ho mezi hlavy válců, aby to tam udělalo tolik karbonu, že se to zadře? Uděláš motor do užitkáče, naftovej, s nikasilem, kterej se vydře? Uděláš další naftovej motor, kterej nejenže je mezi vložkama nechlazenej, ale necháš tam tak málo materiálu, že to každému praskne? Uděláš motor, kterej má tak supr rozvody, že skapou za pár desítek tisíc a nejdou relevantně vyměnit, jen s celou klikou? A pak to "vyřešíš" tak, že tam dáš řemen, namočenej do oleje Uděláš motor, kterej se před 100 000km natolik zakarbonuje a následně vyhoní, že je zralej na kompletní repasi? Uděláš motor, ve kterým se olej smaží jak ve friťáku, což ho degraduje a následně zabije motor? Když už se napotřetí povede udělat motor, tak zapomenou ne převodovku a spojku, kterou ten motor umí zabít i při relativně bežném používání? A takhle bych toho tu mohl za těch 15-20 let napsat ještě mnoho....
VW si udělalo kdysi jméno na tom, že mělo sice motory parametrově podprůměrné, ale také úspornější a celkem trvanlivé... Pak začali dohánět ty parametry a trvanlivost šla do prdele... Mezitím se vylíhla rotačka, potom Pédéčko už je rozporuplné, jedno chodí, druhé ne... Pak přišel dvoulitr kde někoho napadlo hnát olejový čerpadlo šestkou imbusem, potom přišlo CRD vstřikování, chvíli to bylo dobrý, než začali vymešlet hovna s chlazením a motory zadřené, vystřídaly motory uvařené.... U benzínů to šlo v podobném gardu, jak na houpačce... Měli staré motory, udělali SR motory, ty až tak nevydržely, ale dobře jely... Kdžyx je dovedli k laťi, tak už zase tam dobře nejely, náhrada - první TSI, rozvody na píču, spotřeba v větším zatížení ukrutná, rešení jak pro kterou verzi, popraskané písty a karbonové peklo u výkonnějších verzí... Udělali moderrnizaci - šup řemen do oleje (na tom si nabil čumák i Peugeot a Ford, ale u nich je to jednotlivost), pak to celkem chodilo, i 1,4 se naučila být v klidu, ale koncepce stejně zastarala a přišla zase nová řada.. jednotlitr TSi a 1,5, kde u jednolitru hynou převodovky, když u levnějších aut nedali dvouhmotu a hynou spojky, protože převodovka je udělaná blbě a nemá převodový rozsah na to, aby se s tím šlo rozjet jinak, než jako se studenou stodvacítkou....
Tak od téhle squadry nechci nic. Už jim nevěřím... Chybu udělá každý, Peugeot má svoje THP, Renault má svojí kukačku od Nissanu 1,2Tce, Hyundai má svoje vysypané katalyzátory, Fiat má svůj malý diesel, který montoval do příliš velkých aut, Mazda a Honda mají také svůj nepovedený diesel, Subaru umí padnout na klice.... Ale tohle, co předvedlo VW jsou po dlouhá léta trvající série absolutních šíleností a začátečnických chyb, tutlání, lhaní a podvody.... Už jim nevěřím. A je to škoda, protože mají zpravidla dobře vyřešenou ergonomii, slušně spasované interiéry a v poslední době i v rámci třídy prostorné interiéry, nekonfliktní design... Ale to se budu radši trochu natahovat na ten čudlík sklonu světel a sahat na ovladač topení před šalt, než vysolit tři vejplaty za opravu motoru a u VW je pravděpodobnost nárazu do zdi, příliš vysoká...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Nebo vím i o zajímavém inzerátu. https://auto.bazos....591/skoda-forman.php
Naposledy editováno 30.07.2022 06:49:12
Wenca24 píše: pech.> Hele, to co mito napsal se nabizi-dle stejne logiky -1,8T je jako 3,6 bez turba...
Na to zněla má odpověď, že neni
Však proti tvé odpovědi nic nemám.... Bylo to pojato spíš jako reakce na reakci, že se to nedá takto jednoduše paušalizovat...
Wenca24 píše: pech.> Hele, to co mito napsal se nabizi-dle stejne logiky -1,8T je jako 3,6 bez turba...
Na to zněla má odpověď, že neni
Za me zhruba je. Cca x2
Ale je potreba srovnavat motory stejne kategorie, tzn podobne technologicky vyspele. Tzn asi se nehodi srovnavat predpotopni 1.8t se 150ti konema s nejlepsi verzi 3.6 s 300konema.
Dneska maji preplnovane dvoulitry az 420 koni …
Zjednodusene, preplnovanej motor co fouka 1atm …
Naposledy editováno 30.07.2022 11:40:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Milan1963> Kdybys měl nouzi o auto. Můžu ti půjčit nadčasové kombi v červené barvě než něco seženeš. Tažné to má.
Nebo vím i o zajímavém inzerátu. https://auto.bazos....591/skoda-forman.php
Tohle bylo moje první služební auto. I v týhle barvě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 3 | 24.9.2024 v 19:52 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |