Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
Moje sluzebni Ovce3 4x4 2.0Tdi ma 2000/700kg, tam to bylo v pohode.
ale pokud jde o jízdní vlastnosti - je to znát, to je jasný. Nedá se s tim lítat. Ale při obezřetným ježdění to v pohodě brzdí, necvičí to s autem.
Dřív jsem měl pežouta 106 1.0, a za něj malej vozík, už si přesně nepamatuju ty hmotnosti, myslím že 250 nebo 300 kilo. Tam jsme vozili tu menší sekačku (ta má kolem 180), a i když to bylo v limitu, tak ten pežůtek hopsal po silnici, strkalo ho to, bylo to strašně znát, že něco táhne. To u téhle SX je to v klidu, auto sedí jak přibitý a ani se nehne.
2 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
S vozíkama je to opravbu komický fenomén. Přesně ti lidi, co haní fábii nebo dáčii a musí mít velké, těžké a výkonné auto kvůli pohodlí, "bezpečnosti" a machrefektu tahají ty nejlevnější nebržděné kárky.
assassin píše: Foxdive> Ty Nm jsou na klice… neni problem to zprevodovat, jen to pak nejede rychle… na to je potreba vykon … a o tom uz jsem psal
Lehky auto muze tezkej vozejk rozhodit behem nejakeho divocejsiho manevru a taky nemivaji brzdy dimenzovane s extra rezervou… co si tak pamatuju o1 81kW tdi tak tam brzdy nezvladaly ani prazdny auto, kdyz se jelo trochu brzda-plyn proto nemivaji takova auta v tp povolenej tezsi vozejk a pokud jo, je dobry pouzivat hlavu a pocitat s tim, ze ta technika na to nema…
Jo máš pravdu já když měl O1 tak zabrzdit třeba ze 180 ty brzdy nedavaly moc dobře
Borntobewild píše: Další vlákno, které si žije nezávisle na autorovi a jeho problému.
S vozíkama je to opravbu komický fenomén. Přesně ti lidi, co haní fábii nebo dáčii a musí mít velké, těžké a výkonné auto kvůli pohodlí, "bezpečnosti" a machrefektu tahají ty nejlevnější nebržděné kárky.
Jestli to bylo na me, tak jelikoz vozim jen motorky a to prevazne jen jednu ktera vazi 110kg tak jsem koupil agados na motorky… kdybych tahal vic velkejch motorek, koupim ten vetsi brzdenej…Ecko mam…
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
Vozíky boli domáca výroba, nápravy favorit. Dlhodobo to znesie 2t hmotnost, parádne predimenzovaná náprava. Pruženie len na pneu (165/70R13 na 3 bary), medzi vozík a nápravu sa dáva gumový doraz. Struny ani tlmiče tú váhu nedávali, to fungovalo tak do pol tony záťaže. Brzdenie bud nárazové, alebo cez kyvadlo pod nápravou. Bez brzd to bola strašná jazda, nejde to ubrzdiť.
Naposledy editováno 20.08.2022 12:22:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
assassin píše: Borntobewild> Brzdeni neni vse. Male auto nema na tahani tezkyho vleku motor a i v zatackach je stabilita jinde, pokud hmotnost auta a voziku neni srovnatelna
Ale především o brzdách to je. Každé auto má povolenou hmotnost na bržděném asi trojnásobek oproti nebržděnému.
Naposledy editováno 20.08.2022 13:05:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
foxdive píše: úplně offtopic , ale tys sracko jel na vozíku a ještě s Hondou
A bylo to to nejlepší co jsem mohl udělat. Ono 1600km rovně je strašnej voser.
No a honda... no jo no.... to neovlivnim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
Borntobewild píše: Ale především o brzdách to je. Každé auto má povolenou hmotnost na bržděném asi trojnásobek oproti nebržděnému.
s vozikem s tou 110kg motorkou projedu zatacku tak ze rozblikam esp, s brzdenym vlekem, treba s karavanem je to smrt v ocich uz kdyz jedes krokem…. Takze to "predevsim o brzdach" papirove sice je, ale z meho pohledu se sakra pozna jak tezkej vlek tahnes…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
assassin píše: s vozikem s tou 110kg motorkou projedu zatacku tak ze rozblikam esp, s brzdenym vlekem, treba s karavanem je to smrt v ocich uz kdyz jedes krokem…. Takze to "predevsim o brzdach" papirove sice je, ale z meho pohledu se sakra pozna jak tezkej vlek tahnes…
twl, ale Ty asi nechapes, ze nemas to spravny auto ne asi??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
Edit: blbe spocitane lbs to kg
Naposledy editováno 20.08.2022 17:02:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
assassin píše: MedWed> No prave, kazdymu jako to spravny prijde jiny auto… protoze ma odlisne pozadavky. Kamos muze za f150 tahat 8tun … ten to vidi zas trochu jinak
... to byl rejpanec do Previe... priste mrknu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
To je samozřejmě sranda, jsou auta vhodnější na tahání. Jedničková táhne dobře, AWD ještě líp než RWD. Dvojková FWD navíc s dlouhou převodovkou už taková sláva není.
Mě se třeba nikdy ESP nerozbliká, už proto, že ho u žádného auta nemám To, že se s přívěsem, jakýmkoli musí jet jinak než bez něj je snad jasné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
assassin píše: MedWed> No prave, kazdymu jako to spravny prijde jiny auto… protoze ma odlisne pozadavky. Kamos muze za f150 tahat 6.3t … ten to vidi zas trochu jinak
Edit: blbe spocitane lbs to kg
A to i dle Evropské legislativy? Tady to mívá většinou maximálně 3,5t, což je i maximální povolená hmotnost pro nájezdovou brzdu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
KubaLC8 píše: No zrovna O1 se zadní nápravou ještě horší než hroznou a kurva dlouhým zadním převisem na tahání teda moc neni
hele já měl 4kolu a zadní náprava peckaBorntobewild píše: Z toho, že Prévie je nejlepší auto na světě snad vyplívá, že je nejlepší i na tahání, ne?
To je samozřejmě sranda, jsou auta vhodnější na tahání. Jedničková táhne dobře, AWD ještě líp než RWD. Dvojková FWD navíc s dlouhou převodovkou už taková sláva není.
Mě se třeba nikdy ESP nerozbliká, už proto, že ho u žádného auta nemám To, že se s přívěsem, jakýmkoli musí jet jinak než bez něj je snad jasné.
cozeto? poplivat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
Borntobewild píše: A to i dle Evropské legislativy? Tady to mívá většinou maximálně 3,5t, což je i maximální povolená hmotnost pro nájezdovou brzdu.
Ne v evropským tp ma min, tolik to auto zvládne, ale legálně jen v USA…
Ja to myslel tak, ze tezky auto muze i s vlekem docela letět a to i s nebrzdenym, zato s lehky autem i s brzdenym vlekem musis hodne opatrne. Je to logicky, ale to je nejspis duvod proc se tu nekdo pta na auto na tahání - jasne, ze jde tahat i s tou 106 dost velkej vlek, ale proste pomalu a opatrne.
Naposledy editováno 20.08.2022 21:13:03