kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: zmulin> ta rozvodová sada za 10risic je na jeden válec
Rozvody po 40k km jsou mazec teda. Ted je na prodej jedno červený Granpasso s asi 32k km. Tak to je "výhodná" koupě
Naposledy editováno 21.09.2022 20:17:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Martin_D píše: assassin> Akrap uprostřed stránky
Jo uz to vidim, myslis "ecu remapping - no" v tabulce
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Martin_D píše: No, já bych nepátral, kdyby v oficiálním datasheetu neměli remap ECU no a při dotazu se z toho nekroutili. Tak to ku..a nemaj psát a nebo si za tím stát. Jinak díky za zkušenost z japonců
Jestli chceš znát i zkušenost z Italky, tak já měl na MG katalyzatory přímo v koncovkách a po výměně těchto koncovek za otevřený Mivvy bylo potřeba do mapy hrábnout. V určitým spektru otáček to bylo tak chudý, že motor kuckal a vynechával. S origo koncovkama to jelo v pohodě.
Ale jak píše assassin, každá motorka je jiná.
Jako myslím i kus té stejné motorky. Zkoušel jsem mapu přímo na ty otevřený Mivvy odladěnou na jiné stejné motorce a vůbec to nefungovalo.
Naposledy editováno 21.09.2022 20:45:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A ma to lambdy?
Nejsem zadny motorovy guru, ale jestli to ma dve lambdy (pred a za katem), tak si to asi bohatost doladi trochu samo... Motor to snad nezkurvi, ale asi se bez druhe mapy nevyuzije potencial prubehu. Trochu to zmeni tlaky ve vyfuku...
Naposledy editováno 21.09.2022 21:23:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: fsmoula> A sakra vlastně asi ajo
Do tý sady patří i kartery, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: dewwil> jak to máš v práci? Potřeboval bych dva zimáky od Barumu a přezout je za sjetý. Popřípadě kolik chcete za hození na auto a sundání letňáků?
jsem teď 14.dní na dovče. Jinak cena je 480,- za práci...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: za ty prachy www.motorkari.cz/motobazar/motorky/moto-morini/moto-morini-corsaro-1200/moto-morini-corsaro-1200-1790008.html
občas na ně mrknu a vzpomínám jak to jelo jak dělová koule... Než se to začlo srát, od tý doby to beru na servis pouze na gumy, jedno Corsaro mě stálo tak 2 roky života... Už bych to nechtěl, nebo chtěl i s doživotním servisem v ceně...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: občas na ně mrknu a vzpomínám jak to jelo jak dělová koule... Než se to začlo srát, od tý doby to beru na servis pouze na gumy, jedno Corsaro mě stálo tak 2 roky života... Už bych to nechtěl, nebo chtěl i s doživotním servisem v ceně...
Mě přijde, že k tobě na servis doputují takové ty rarity
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
strakon píše: Fííízre, dobrá mula www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-vfr-800/honda-vfr-800-1790016.html
No nejen mula!!!!! Veliký PERFIŠ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Tifone> oboje
Ale ale........... Teď bych ti lištil, až by ses poščál Je to ,,jen" (blbý) motor a TY TO DÁŠ Proto to celé děláš,abys to měl POŘÁDNĚ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Mě přijde, že k tobě na servis doputují takové ty rarity
Takže Fabia s letníma gumama
A Marušku mu tam na servis taky můžeš hodit Někdy On jí dělal.Pokud se nepletu
P_B píše: Mě přijde, že k tobě na servis doputují takové ty rarity
jj, co všude jinde odmítnou dělat, poprvé mi přišlo totál rozebraný, rám s předkem, kolo s kyvkou, půl motor a 6 krabic se zbytkem, po složení, chytlo na brnk, cca rok jezdilo v pohodě a pak se to začlo srát takovým stylem, že i trpaslík by vyrostl.... Neee už to nechci ani vidět... Asi za to mohla Race Termignoni jednotka, krmila to takovým fofrem, že po cca 120 km byla nádrž na suchu a vlivem toho se ředil oil benzínem a přidřelo se to nejspíš na klíče, studený to jelo a zahřátý to začalo zdechat/přidírat... A to byla ještě v mezičase prdlá hlava na předním válci... No radost to opravovat