Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.
Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.
No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.
Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.
Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…
Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.
Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.
Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .
Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch
Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.
Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
P_B píše: Pokud by jsi se tím chtěl zabývat sám.
Dík je jich tam fakt hodně, celý jsem to prolezl, ale nenašel
Naposledy editováno 20.09.2022 21:15:13
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Neni uplne prdel se k to u doklikat. Dela to asi kazdej vetsi vyrobce konektoru, ale nejpis to diky tomu, ze je to OBD2 neni uplne bezne k dostani -
Dela to treba JST jako radu MWT - mel by to mit treba mouser -
Male: https://cz.mouser.c...tRbIt3ibgx3Org%3D%3D
Female: https://cz.mouser.c...tRYX190NS7NPkA%3D%3D
Pripadne samotne samci/samici piny kdyz si vyfiltrujes vyrobce a radu MWT:
https://cz.mouser.co...m=JST&series=MWT
assassin píše: Tak je to konektor podle standardu ISO 19689 :2016
Neni uplne prdel se k to u doklikat. Dela to asi kazdej vetsi vyrobce konektoru, ale nejpis to diky tomu, ze je to OBD2 neni uplne bezne k dostani -
Dela to treba JST jako radu MWT - mel by to mit treba mouser -
Male: https://cz.mouser.c...tRbIt3ibgx3Org%3D%3D
Female: https://cz.mouser.c...tRYX190NS7NPkA%3D%3D
Pripadne samotne samci/samici piny kdyz si vyfiltrujes vyrobce a radu MWT:
https://cz.mouser.co...p;series=MWT [/quote]
Díky moc to je přesně ono
Ten protikus (samec) mám taky - jako součást UP MAP
hned to objednávám moc jsi mi pomohl
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: Prej ferrari Pekny to mas. Jako ostatne vzdycky. A jedes s nami na Slovac ?
Dík,
Musím to hodit ještě na diagnostiku, protože tam z nějakýho důvodu vyskočila chyba motoru a nemůžu na to přijít co se děje. Tak čekám na diag konektor abych to mohl napíchnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Dík,
Musím to hodit ještě na diagnostiku, protože tam z nějakýho důvodu vyskočila chyba motoru a nemůžu na to přijít co se děje. [bT]ak čekám na diag konektor abych to mohl napíchnout[/b]
Mno tak sup sup! V pondeli 10:00 start do prvni dvacky
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: Edit: Co teda nakonec, byli ty brejle krivy?
Jj brejle byly křivý, vyměnil jsem, ale měly by jít srovnat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Jj brejle byly křivý, vyměnil jsem, ale měly by jít srovnat
Mazec. Sem fakt myslel, ze se vzdycky zohybaj vidle, brejle max protoci/pootoci, a nebo v nejhorsim prasknou. Ale nenapadlo me ze se zkroutej. Ale asi je to mezikrok mezi tim pootoci a prasknou
Ozzy_ píše: Mazec. Sem fakt myslel, ze se vzdycky zohybaj vidle, brejle max protoci/pootoci, a nebo v nejhorsim prasknou. Ale nenapadlo me ze se zkroutej. Ale asi je to mezikrok mezi tim pootoci a prasknou
Ono to vypadá jako pevná věc,která se nemůže ohnout, ale není to tak. Je to vevnitř tak odfrézovaný aby to odlehčili, že už se tomu nedivím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: Mno tak sup sup! V pondeli 10:00 start do prvni dvacky
No sem na vas zvedavej, zimni banditi a nejdrazsi leva zatacka ve stredni Evrope
Doucha> misto cerveny picoviny neco jako cerna raketa
Kamikadze-Ace píše: No sem na vas zvedavej, zimni banditi a nejdrazsi leva zatacka ve stredni Evrope
Doucha> misto cerveny picoviny neco jako cerna raketa
První levá na SK v tomhle období poslala na šroťák už hodně strojů....
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
A co teda všechno si musel dělat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kamikadze-Ace píše: Kubik19> já četl velký černý ......
:D no to moc rád nemám :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: Nádhera veliká, miluju černý motorky :)
A co teda všechno si musel dělat?
Ty zásadní věci - vodní chladič výměna, nádrž zavařit, brejle výměna, podsedlák výměna. Potom takový drobnosti bez kterých to nejede : rychlospojky na benzínu, konektory, kabeláž ,dával jsem taky místo spínačky tlačítko, protože to odnesl klíček, brzdový hadice na předku, páčka brzdy, nějaký trubky na vodě, štelování zadního tlumiče, kryty , kapoty
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1, 2, 3, 4] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... | TomasRA | 99 | Včera v 23:13 TomasRA |
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 | Richard_899 | 4 | 22.9.2024 v 19:04 Martin_V4S |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 | Richard_899 | 0 | 14.7.2024 v 20:57 Richard_899 |