Co jsem tak zatím našel, tak je Royal Enfield Meteor 350 (dost těžká) a Yamaha XSR 125 (malý výkon) a Honda CB300R (už celkem drahá na pořízení a provoz). Prodává se tady něco spolehlivého, o trochu výkonnějšího a za rozumné penize? Koukal jsem na další modely, ale všechno je distribuce jen Indie apod. ( Honda Hornet 200 apod.)
Připadá mi, že tenhle segment praktických motorek je tu téměř mrtvý. Buď je to A1 "pro začátečníky" a teenagery, nebo potom objem 500+, kde už provozní náklady začínají pripominat auto...
tady mám počty kolik toho jezdí v čr k 1.lednu z těch nejslabších "dvěpade": https://www.motorkari.cz/tema/?t=181760
...já vím, je to spíše čína.
https://www.motorkar...skladem-1730836.html
https://www.motorkar...skladem-1778742.html
https://www.motorkar...br-300r-1766365.html
...mírně jeté, kapota výhoda v dešti!
Mraky CF Moto a Voge kolem 100 000,- nové. Já mám jenom problém s naháčem, kam není pomalu kam dát ani nosič...
Ten typ na 300 skůtr je bohužel na dojíždění po okreskách lepší nápad, než to vypadá.
PS: Ročně najedu na skútru 10-15t km.
alebo SR 400.
SR mám, ľahučká,nenáročná,ale dosť retro.
Niekomu by mohli vadiť vibrácie vo vyšších otáčkach,ja ich naopak obľubujem.
Iba nakopávačka. Zasa pre niekoho mínus,pre mňa plus.
Ale striekačka.Studená chytá na druhý pokus,potom už na šup. Výkon sa dá zvýšiť ľahko a zadarmo o 3 kone oproti sérii. Spotreba asi 4l,max. Tichá ,v sérii.
Ale vzhľadom na tvoju výšku...treba vyskúšať.
Naposledy editováno 07.09.2022 10:37:17
Naposledy editováno 07.09.2022 13:24:26
1 reakcí na tento příspěvek Moto v kubatuře 200-400ccm
sice píšeš že Meteor 350 je dost těžký, ale možná by stálo za to někde u prodejce zkusit, protože mně přijde pocitově lehčí než jsou papírové hodnoty.
Motorky v tomto segmentu jsem vystřídal Jawa 350OHC, Yamaha SR, Benelli Imperiale a Meteor 350 mi ze všech sedl nejlépe. Jinak s ohledem na spotřebu taky dobré, od nova jsem několikrát tankoval a počítal průměr - výsledek vždy cca 2.8/100
Hero vyrábí pro harley vzduchovou 440ku (tu sem ale amíci nechystají):
..teď si z toho ale udělalo vlastní model mavrick a ten má přijít do uk,fr,es..:
TVS motor si z vyráběných bmw310 udělal vlastní moderní naháče a "supersporta" . Přijdou do it,fr,de.. K tomu si v eu homologoval Ronin 225 (4ventil)
Jaké tomu dávate šance? Já moc ne, i když enfield350 se v evropě prodává překvapivě hodně dobře. A to mu italové naměřili jen necelých 16.6 koní na klice (jiné motorky v archivu měly spíš víc než v techničáku):
https://www.motocicl...ia-prova-banco-82272
Zatím co na čínských strojích se cítím divně, zpětná vazba je kompletně špatně a nemůžu jet "po citu" a musím se neustále soustředit, indické motorky jsou v pohodě, sedneš a jedeš. Motorka funguje tak, jak očekáváš.
Asi tu je poptávka po motorkách co jsou o 30% levnější a 20% horší. Pokud to místo Číny bude Indie, budu jen rád.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klasika nebo scrambler do 100 tisíc [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Benelli Leoncino 500, Hon... | jincom | 49 | 8.1.2024 v 10:47 Pítrs888 |
Royal Enfield - FuelX Lite / Decat ... Royal Enfield Himalayan, Royal Enfield Meteor 350 | callowsick | 5 | 8.10.2022 v 08:15 Johny_Servis |
Zavazadla na klasické motorce [1, 2, 3] Royal Enfield Meteor 350 | Johny_Servis | 61 | 26.10.2021 v 22:20 Borntobewild |