AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: Milane. Ten kdo má Alfu, ví moc dobře kde je servis. Narozdíl od nás Toyotářů.
No ona ta Toyota už taky není bez chyby.... Každopádně furt lepší než VAG... Nicméně motory 1ZR-FE mají blok udělaný ještě víc dementně, než š.120....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: pech.> Nojo, já furt zapomínám, že kromě Japonských Prévií jsou i Toyoty Turecké, Francouzské, Anglické, České...
Není Toyota, jako Toyota......
Já jsem je považoval za mimořádně poctivé vozy, než se mi jich pár dostalo na ponk a sice technika vyspělá, ale udělat blok kde se nedostane voda mezi vložky a nebo motor s pevnými zdvihátky bez hydroštělu i možnosti seřízení, zařadila se do vozidle druhé jakosti, jako je Mazda, Subaru a jim podobné... ale furt lepší než VAG, BMW - sráče s nejhoršími motory za posledních 15 let...
Naposledy editováno 17.10.2022 22:02:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Není Toyota, jako Toyota......
Já jsem je považoval za mimořádně poctivé vozy, než se mi jich pár dostalo na ponk a sice technika vyspělá, ale udělat blok kde se nedostane voda mezi vložky a nebo motor s pevnými zdvihátky bez hydroštělu i možnosti seřízení, zařadila se do vozidle druhé jakosti, jako je Mazda, Subaru a jim podobné... ale furt lepší než VAG, BMW - sráče s nejhoršími motory za posledních 15 let...
Ty vůle ventilů seřizovat jdou, akorát ne jednoduše šroubkem. A předpokládá se, že to prostě drží. Já je šteloval asi ve 180ti tis. a teď po dalších 60ti jsou nehnuté. Prostě to maj vymyšlený jinak. Ale co vím, tak pár toyoťáckých motorů průserových je. Většinou to po faceliftu vyřešili. A z těch nových, v Toyotách se seroucích motorů jsou to právě motory BMW.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 18.10.2022 06:49:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: Ty vůle ventilů seřizovat jdou, akorát ne jednoduše šroubkem. A předpokládá se, že to prostě drží. Já je šteloval asi ve 180ti tis. a teď po dalších 60ti jsou nehnuté. Prostě to maj vymyšlený jinak. Ale co vím, tak pár toyoťáckých motorů průserových je. Většinou to po faceliftu vyřešili. A z těch nových, v Toyotách se seroucích motorů jsou to právě motory BMW.
Jako to jejich "Seřízení výměnou cplt zdvihátek, objednaných dle rozměru" neberu jako seřízení, ale jako opravu. Ano vydrží to asi tak 3x dýl než na škodě 120, ale na věky ne, protože máme v benzínu sračky a sedla vyhnívají.... Kdyby tam dali alespoň podložky, jako jsou v motorkách, to je ok řešení...
BMW se přetahuje s VW o stupně vítězů, kdo má na svědomí více zpackaných motorů... VW krom vestavby v Multivanu už ničím nevyniká a Multivan hned tak někdo nepotřebuje, takže to není až taková škoda... Ale BMW umí udělat auto, které skvěle sedí a přesto to není kostitřas... Ale co s tím, když se to všechno nějak moc rychle ojebe a motory mají hrubé konstrukční vady...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
KEEWAY bude prý kopírovat skútry věhlasných značek...nějak se mi to nezdá. Předpokládám, že mají vlastní vývoj, nebo ne ? Není to zrovna podřadná značka. Než jsem koupil Piaggio, tak jsem se po Keeway i korejském Kymcu taky díval. I když spíš symbolicky. Je to jako by BMW chtělo kopírovat třeba Yamahu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Taky nemam seriditelny ventily. Teda seridit jdou - vymenou kalisku. Ale kdyz jsem se ptal v Renault servisu, tak to do 300 tis. km nemam vubec resit...a dyl to auto mit stejne neplanuju. Takze mi to je dost jedno, ze tam neni sroub nebo hydrostel. Vlastne to je naopak spis jen dobre - nemusim vubec nic resit. Takze pro me jako uzivatele pecka reseni
300kkm? Je sice pravda, že Logan se šroubkama ztratil kompresi až někde za 400 000km, ale dlouho předtím ztrácel na výkonu.... To prostě není košer...
Já mám u Toyoty předpis kontrolu a """""seřízení"""""" co 90 000km ve ztíženém provozu, městský jebání s věčně studeným motorem je ztížený provoz...
Milan1963 píše: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/keeway/intermot-keeway-ma-nahatou-petistovku-novou-stopetadvacitku-a-nekolik-kopii-48265.html
KEEWAY bude prý kopírovat skútry věhlasných značek...nějak se mi to nezdá. Předpokládám, že mají vlastní vývoj, nebo ne ? Není to zrovna podřadná značka. Než jsem koupil Piaggio, tak jsem se po Keeway i korejském Kymcu taky díval. I když spíš symbolicky. Je to jako by BMW chtělo kopírovat třeba Yamahu...
Kdyby BMW začalo kopírovat Yamahu, tak by udělalo dobře, protože by místo těch ohavných jebů co jim trčí válce do stran a tato koncepce byla zastaralá už před 60 lety, začali konečně vyrábět něco normálního a protože Yamaha má i velmi trvanlivé modely, tak třeba i takového, co dlouhodobě funguje a nemá co chvíli kašlíky, které vyřeší jen drahý sirůpek...
Navíc Keeway je pokud vím jen obchodní značka, která skupuje kdejaké wergly a pak prodává dál, stejně jako Yuki, Romet, Jawa a mnoho dalších překupníků....
Naposledy editováno 18.10.2022 15:45:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ono spousta tehle povesti jsou typu jedna pani povidala…
Vykonne motory proste vyzaduji nejakou udrzbu, to same vykonna sasi… pokud nekdo chce jezdit na spotrebu a pokud mozno na nic nesahnout, je mozne, ze jsou znacky co vyrabeji auta kde je tak jednoducha technika, ze neni co by se tam rozbilo… jen to pak nejezdi jako bmw.
Od urcite cenovky se tohle neresi, vsichni sni o 911, prestoze motor nic nevydrzi a cokoliv se na nem dela musi z auta ven. Jenze bezni lide to nevi, protoze nikdy takove auto mit nebudou a ti co na nej maji to neresi…
U bmw je problém, ze na ojetinu dosahnou uz i lide co do nedavna jezdili zigulem a ted jsou strasne udiveni z toho, ze se tam neco meni a navic to stoji i penize
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: PetrL3> Ne, proč?
Jen tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: 300kkm?
Jojo. Předepsaná kontrola je ve 150. Ptal jsem se, jestli to mám řešit. Prý pokud to nemá 300 tak ne. Teď tam mám 250 a jeste to jede
Naposledy editováno 18.10.2022 20:20:02
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Borntobewild píše: Tak kontrola by se asi udělat měla. Jenom změření nevyjde na majlant a je dobré vědět, je-li to v pořádku, případně má-li se to po dalších 50ti zkontrolovat.
Byl to servisák, který dělá dlouhý roky jen Renaulty. Tak předpokládám, že ví, co říká.
assassin píše: pech.> nejak moc rychle ojebe znamena, ze se treba po 200tis km neco meni kamarad toci ve firme jen baworaky a 200dal bez problemu zatim kazdej… x5 50i mela najeto mene, protoze operak skoncil nekdy lehce pres 150tis … podle internetovych odborniku nejhorsi motor co nevydrzi ani 50tis…
Ono spousta tehle povesti jsou typu jedna pani povidala…
Vykonne motory proste vyzaduji nejakou udrzbu, to same vykonna sasi… pokud nekdo chce jezdit na spotrebu a pokud mozno na nic nesahnout, je mozne, ze jsou znacky co vyrabeji auta kde je tak jednoducha technika, ze neni co by se tam rozbilo… jen to pak nejezdi jako bmw.
Od urcite cenovky se tohle neresi, vsichni sni o 911, prestoze motor nic nevydrzi a cokoliv se na nem dela musi z auta ven. Jenze bezni lide to nevi, protoze nikdy takove auto mit nebudou a ti co na nej maji to neresi…
U bmw je problém, ze na ojetinu dosahnou uz i lide co do nedavna jezdili zigulem a ted jsou strasne udiveni z toho, ze se tam neco meni a navic to stoji i penize
Ono to není JPP, ty jejich popraskané bloky, upečené hlavy, roztrhané rozvody a další mňamky, to jeou běžné příběhy u pětiletých aut.... Rozumím tomu, že výrobce zajímá jen to, aby to přežilo u prvního majitele, což zpravidla přežije a ten blbeček co se rozhoduje, jestli si koupí nový malý VW, nebo ojeté velké BMW pro ně neznamená žádnoui referenci. Ale prémie byla vždycky nejen o tom, že nabídne lepší komform výbavu, parametry, ale i o tom, že se to nerozpadne po deseti letech rzí jako Opel, že tomu nepadne motor dřív než po půl míči, atd. atd. atd... Kupjící prémiovek jsou dvě kategorie... BUď ti, co to neřeší a ty peníze pro ně nehrají roli a aby se to neposralo, vymění to za nové po třech letech.. Ale ještě druhá a ne úplně malá skupina, která si kupuje dražší auto s tím, že je lepší, kvalitnější, trvanlivější a bude jim sloužit dlouhá léta... A těm když se to posere poprvé a servis to vyřeší, to možná ještě zkousnou, když se to posere podruhé, už si to víckrát nekoupí a půjdou ke konkurenci a nebo se přepnou do režimu auto=pračka, a koujpí si VW, protože se sice taky posere, ale stojí míň....
Dát turbo mezi hlavy je konstrukční demence... Udělat na naftovém motoru stěnu mezi válci pár milimetrů je rovněž konstrukční debilita a vyjmenovávat bych tu mohl ještě dlouho... To jsou podobně debilní nápady, jako dát do motoru pro náklaďák nikasil (VW), hnát životně důležité příslušenství motoru naprosto poddimenzovanými prvky, neschopnost udělat skutečně dobré rozvody dříve, než ve třetí revizi a pak to vyřešit namočením řemenu do oleje.... To není omyl, to není nepozornost, to není náhoda, to je prostě konstrukční debilita, kterou by neudělal ani student druhého ročníku průmyslovky... To je prostě stejné, jako když si vezmeš zákazníkův ksicht a vytřeš si s ním prdel...¨
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: PetrL3> Ne, proč?
Protože pokud by jsi z toho vzal víc, než třeba půldruhé desetiny, tak se dostaneš pod kůru a je z toho máslo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Jojo. Předepsaná kontrola je ve 150. Ptal jsem se, jestli to mám řešit. Prý pokud to nemá 300 tak ne. Teď tam mám 250 a jeste to jede
Takže se na to u tý Toyoty mám vysrat a dělat slepýho, dokud se nepodpálí ventily?..... Ono je to ohledně rozebírání skoro stejná práce.... Rozvody ven, naměřit, poznačit, rám vaček ven, poznačit, povyměňovat a zpátky...
Mrkni na velice zajímavé hodnocení v Jawa je levná ale... Ten člověk popisuje vše o čem se tady nezávisle na něm bavíme. Stojan se mu složil i s motorkou, spojkové lanko reakce na reklamace atd,atd. Nejlepší vzít osvědčené auto, motorku co nemá moc najeto ale jezdí a vychytat co je na tom špatně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |