Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch .
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný
Svolávací akce:
Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Abych jen nekecal, pokud jde o vítr, který na Africe fouká do oblasti ramen, existuje plexi Madstat se zatahovacími křídly po stranách...vyrábí to snad amíci...je na ATAS... dle usa fora nejlepší plexi proti větru
https://madstad.com/...0-adventure-sport-es
vyměnil jsme asi 3 plexi /OEM,GIVI.ERMAX/ než jsem skočil u V-STREAM u, střední velikosti...v kombinaci s dodatečně namontovanými prvky k ovládání jeho výšky / batzen screen adjusters/ lze nastavit ideální polohu pro každou výšku, blbě vidím musím používat brýle a jezdím s tím s odklopeným hledím
Naposledy editováno 21.10.2022 11:55:46
Já bych třeba svojí litrovou Afriku za jedenáctku vyměnil, ale nelíbí se mi na ní pár detailů. Například ohavné koleno výfuku s katalyzátorem, koncovka výfuku je taky ošklivá, zadní kyvná vidlice je také oproti litru dost ošklivá a pak ty šílený ovladače na levém řidítku jako ze Star Treku. Naopak co se mi líbí je ten barevný displej, a údajně lepší přední světlo.
A co se týká těch dodatečných plexi a deflektorů. Nemám žádný deflektor a mám originální plexi a žádný problém s větrem necítím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Naposledy editováno 01.11.2022 21:12:15
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
taky Vám přijde, že motor na Africe 1100 je docela hodně mechanicky hlučný ?
Hlavně za studena se z pravé strany ozývá takové šustění. Podle mě je to zvuk od pohybu čelních ozubených kol mezi klikovkou a spojkovým košem.
Za tepla to šustění hodně ustane a slyšel jsem to na všech africách. Takže asi ne závada ale vlastnost.
Měl jsem v ruce Yamahu Tenere 700 a tam jsem to skoro neslyšel.
Docela mě to štve na tak drahé "premiovější" motorce. Ale co se dá dělat.
Naposledy editováno 02.11.2022 13:31:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
dave-lister píše: Sema> Asi můžeš, ale na příslušenství má Afrika připravený konektor pod přední maskou.
Ahoj, nemáš popis/foto jak se dostat k tomu připravenému konektoru? Mém novou AT 1100 adv a nerad bych si hned něco zmrvil při demontáži.. Dával jsem přídavná světla a připojil je přímo na baterii. Africa má prý i na to taky připravený štekry pod bočními kapotami, ale taky jsem nenašel odvahu je rozebírat. Čekal bych že to bude přístupné někde pod sedlem apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Automat v SUV motocyklu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Deadman | 17 | 20.9.2024 v 00:04 assassin |
Android Auto - padání komunikace Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Rosta75 | 6 | 19.9.2024 v 19:55 LuigiCB1300 |
Apple carplay funguje bez interkomu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | LuigiCB1300 | 14 | 13.9.2024 v 11:45 Rosta75 |
Studený start Afrika twin 1100 DCT Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 2 | 12.9.2024 v 18:33 Zdenekkkkk |
Studený start Afrika twin 1100 DCT Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 2 | 12.9.2024 v 16:11 Juraj22 |