kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
22 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Každý někdy četl, slyšel "pohádku" o tom, jak někde ve světě, se našel zavřený obchod, sklad, garáž a v něm "zapomenuté" nové stroje a ono se to fakt může stát!!!
A tak se i stalo, že mám v garáži "stroj času" MV AGUSTU F4 1000R - CORSE č.22 z 300, nikdy nenastartovaná, s veškerým příbalem a hlavně s certifikátem pravosti, ručně podepsaným Claudiem Castaglionim a Massimem Tamburinim s nájezdem 0km!!!!!!!!!!!!!!!
Naposledy editováno 06.11.2022 15:21:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Rins naprosto excelentní start. Když si vezmu, že motorka je už nějakou dobu bez vývoje a elektronika (včetně el. podvozku) určitě není na úrovni soupeřů...Moc pěkný...
je pro upřesnění ,el. podvozek v moto GP není povolen , jinak souhlas
PETARDAK píše: Tak já, slavím dvakrát
Každý někdy četl, slyšel "pohádku" o tom, jak někde ve světě, se našel zavřený obchod, sklad, garáž a v něm "zapomenuté" nové stroje a ono se to fakt může stát!!!
A tak se i stalo, že mám v garáži "stroj času" MV AGUSTU F4 1000R - CORSE č.22 z 300, nikdy nenastartovaná, s veškerým příbalem a hlavně s certifikátem pravosti, ručně podepsaným Claudiem Castaglionim a Massimem Tamburinim s nájezdem 0km!!!!!!!!!!!!!!!
Ohhh kurwaaa kurňa kde se to shání
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: je pro upřesnění ,el. podvozek v moto GP není povolen , jinak souhlas
A třeba to snižování podvozku na vyjezdech?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: A třeba to snižování podvozku na vyjezdech?
manuálně, přepínají to levou rukou respektive palcem levé ruky -alespoň teda Ducati to tak má - na palec
E: je to vidět, když má jezdec kameru v kombošce
Naposledy editováno 06.11.2022 17:05:58
strakon píše: Půl dne tu škrabu samolepku rakouský technický z vidlice, nemám ještě ani půlku, svině zkurvený zapíčený rakouský ani nahřátím to nejde dolů
ti necim napatlej a nech pusobit pres noc, ja mam na to vyzkousenou goop pastu
PETARDAK píše: Tak já, slavím dvakrát
Každý někdy četl, slyšel "pohádku" o tom, jak někde ve světě, se našel zavřený obchod, sklad, garáž a v něm "zapomenuté" nové stroje a ono se to fakt může stát!!!
A tak se i stalo, že mám v garáži "stroj času" MV AGUSTU F4 1000R - CORSE č.22 z 300, nikdy nenastartovaná, s veškerým příbalem a hlavně s certifikátem pravosti, ručně podepsaným Claudiem Castaglionim a Massimem Tamburinim s nájezdem 0km!!!!!!!!!!!!!!!
Motorku vem čert, mně se líbí to, že to je "uloženka"... Ne, hezký to je... Hlavně s tím moc nepopojížděj, ať ti tam neskočí 1 km...A nestartovat!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: je pro upřesnění ,el. podvozek v moto GP není povolen , jinak souhlas
Já to vím, ale jak popsat ten podvod, kdy se to chová jak el. podvozek?
Edit. To jako fakt za každou zatáčkou manuálně snižuje zadek, jo? A na brzdách něco podobnýho? Nevěřím...
Naposledy editováno 06.11.2022 17:12:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Já to vím, ale jak popsat ten podvod, kdy se to chová jak el. podvozek?
jakej podvod, to mě zajímá ?