kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše:
Tak když se tu kvízuje,mam pokračování,když to první Petarda tak rychle odhalil...Co tohle?
Neměl bys menší fotku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: McQueen LeMans nikdy zavod nejel, o cem pises byl Sebring 12h 1970 a Porsche 908. Ale noha v gypsu a teda vykon jako krava, to sedi
máš jako Vždy pravdu. Ty kokoti novinářský a já vůl že to cituju
P_B píše: máš jako Vždy pravdu. Ty kokoti novinářský a já vůl že to cituju
On dneska novinar je kazdej, kdo ma do prdele diru… Papousci, co neumej ani cestinu a ani to opisovani jim nejde
Ja to taky nevytahl takhle naostro zpameti - ale vedel jsem, ze Ferrari urcite nevyhralo v r 1970 (ani par let driv a to posledni vitezstvi bylo od ty doby opravdu posledni), pochyboval jsem ze by Andretti (jeden z mych detskych hrdinu ) tam kdy vyhral a i to, ze McQueen by tam jel ostrej zavod, jsem v pameti nejak nemel, protoze nejaky fakta kolem filmu jsem vstrebal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Asi si budu muset doinstalovat ten doplněk do googlu na vyhledávání a porovnávání fotek
Edit:
1970 Steve McQueen – Gulf Porsche 917 Le Mans
Snil o tom filmu šest let. V roce 1968 přijel na závod Le Mans, aby viděl a učil se.
Deset dní před startem si však zlomil nohu v cyklistickém závodě a tak nikdo nedoufal, že s nohou v sádře pojede dvanáctihodinovku. Ale nechal si zhotovit speciální botu, pomohli mu do vozu a vyjel. Po dvanácti hodinách napětí skončila posádka McQueen – Revson druhá, jen 26 sekund za Ferrarim vítězného Andrettiho
Tahle fotka rámoviny, je extra profláklá, na to google netřeba, zajímavější je rozkres motoru 917ky, má to mj. (tuším) 7 olejových čerpadel ve verzi 917/30 to mělo přes 1500 koní a prosím, před 50lety!!!
Naposledy editováno 18.11.2022 15:41:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Edit: tak to bude nejspis alfa4c
Naposledy editováno 18.11.2022 17:12:14
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Tahle fotka rámoviny, je extra profláklá, na to google netřeba, zajímavější je rozkres motoru 917ky, má to mj. (tuším) 7 olejových čerpadel ve verzi 917/30 to mělo přes 1500 koní a prosím, před 50lety!!!
to byla strašná bestie... tak se to v tý první generaci nedalo vůbec řídit... ten anglánr co na tom jezdil říkal, že se modlil aby se to posralo, že mu pak spadl kámen ze srdce... v druhý pak dohnali aerodynamiku a už to prej šlo, ale než tomu pravidlama zatnuli tipec, nebylo to porazitelný... před lety do toho myslím poasdili kapitána šneka...a on se docela posral
Naposledy editováno 18.11.2022 20:08:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše:
Nojofurt
E:65kg
už ti někdo do očí řekl že jsi monotématickej ? nebo to čeká na mě?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Když teda už ten Opel,tak sem se dozvěděl,ze VW ze svejch nejslavnějších historickejch kousku nevymyslel vlastně nic.Brouka ukradli Tatře a dodávku bez cumaku vymyslel už před válkou prave Opel (jezdící prototyp Blitz)...a vzhledem k tomu,ze Porsche začalo coby rozslaplej Brouk...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a teď se to s tou elektrikou asi snažej dohnat... škoda...jejich V8 byla fakt podařená...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: zmulin> hele Volho nebylo nikdy žádnej průkopník... vždy spíš konzerva...
a teď se to s tou elektrikou asi snažej dohnat... škoda...jejich V8 byla fakt podařená...
Sem nevěděl, že "jejich" je jiný výraz, pro Japonská
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ve svý podstatě prej žrala asi o 10-15% víc než klasická T5 2,5...a ta fakt moc nejela...zatímco...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
od 4-5trpm asi ano... ale jsi v tom pak za 15l...
Naposledy editováno 18.11.2022 20:53:33