co si myslíte, nebo co si tipnete, bude lepší nový TransAlp XL750 nebo nový V-Strom 800 DE ?
Myslím pro běžné ježdění a pro cestování.
videa:
New Honda Transalp 750 Eicma First presentation
HONDA XL 750 TRANSALP 2023 | EICMA 2022
Honda Transalp 750 - EICMA 2022
Suzuki Vstrom 800 DE live EICMA
2023 Suzuki V-STROM 800DE - BIKEIT.GR - Official Presentation at EICMA 2022
Suzuki V-Strom 800DE - EICMA 2022 (ENGLISH SUB)
Naposledy editováno 08.11.2022 20:35:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
Ale libi se mi taky víc než Alp...
Smutné je, že z těch 8-mi stovek asi nejlíp vypadá a má nejlepší papírové parametry číňan Kove 800x
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
Wenca24 píše: vilemx>
jinak tím rádlem na motoru jsem myslel toho pindíka, co mu trčí zespod...kterýho se snaží umě zamaskovat svodama..
A ví někdo, proč u u Hondy z toho motoru dole trčí?
To tam jen stíká olej a nebo je tam v tom motoru nějaká součástka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
Tak to bych si moc nepomohl - z mého dvacetiletého hrocha jsem odstranil posilovač brzd s ABS, kat. s výfukem.............a jsem na tom podobně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
2 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
Roman2bk píše: A ví někdo, proč u u Hondy z toho motoru dole trčí?
To tam jen stíká olej a nebo je tam v tom motoru nějaká součástka?
Víš vůbec jak funguje čtyřtaktní spalovací motor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
To aby tam padaly případně špony, nebo prostě kovové částečky, pak se přitáhly ke šroubu (pokud má magnet, nebo je magnetický) a nevířily se s olejem a neobíhaly po motoru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800
A olejové čerpadlo je tandemové proto, že jedna sekce saje olej z vany do nádrže a ta druhá je tlaková část, která olej tlačí z nádrže do motoru.
Stejný systém se suchou vanou měla už i P-V3S, nebo Zetor 35 Super.
Motory, které nemají suchou vanu a počítá se s nimi v těžkém terénu, musí mít speciální olejovou vanu se zásobníkem oleje, tím pádem i jiný sací koš.
Typicky příklad vana na Crystalu 8011/45 a rozdílná na LKT 80 který má stejný motor.
T-603 má normální olejovou vanu...
Psal jsem o verzi s třístupňovým čerpadlem a dvěma sacími koši.
1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
Wenca24 píše: vilemx>
jinak tím rádlem na motoru jsem myslel toho pindíka, co mu trčí zespod...kterýho se snaží umě zamaskovat svodama..
Nebýt toho nesmyslu vespod, stačilo by si udělat svody bokem a hned by bylo +10cm světlé výšky.
Nic jiného, než sací koš, v tom být nemůže.
Zatím ale ani nikdo neví, jaké to bude mít odpružení a jaká je hmotnost. Tedy zda to bude vůbec nějak vhodné do terénu, nebo zase jenom další cenduro.