Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Ragnar: Assa nema cas... Ale v Praze mas prave Dewila, ten dela motorky vsech znacek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Kamarad ma dílnu v Suchdole - Motomechanik.cz - am se obcas chodim zasivat. Za me je sikovnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: Assa: bracha Dewil neco psal, po te nehode ne??
Ragnar: Assa nema cas... Ale v Praze mas prave Dewila, ten dela motorky vsech znacek...
Popletl se ti milosek a Mileek ;)
A Dewwil uz je nakej pátek v kralovaku/beroune … ale to je co by kamenem…
Naposledy editováno 20.11.2022 12:08:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: Mileek> uz uplne koncis?
Kdepak, jak pise assassin... mam jich 8 a pokukuju po tuonu V4, tak neco musi pryc to neco budou 1 nebo 2 tuona a zminena rsv 03...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 20.11.2022 23:48:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 22.11.2022 18:51:32
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
U Hujdy ještě na zapsání čekám, borec toho má teď moc.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jinak 5.5x17" samozřejmě existuje. U aprilie třeba RS660/tuono660, normálně s gumou 180/55, uvedeno jak v katalogu, tak na ráfku. Stejný rozměr měla i RST Futura, možná odtud ta mystifikace na RSV/tuono... ty měly samozřejmě 6x17
Naposledy editováno 05.12.2022 10:43:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
radi5 píše: R.a.g.n.a.r> Protože u dovozů se TP vystavovaly v kdejaké prdeli kdejakým idiotem. 5,5" ráfek neexistuje a 180/55 je výrobcem schválena na 6". Vyřeší úřední oprava.
Ráfek 17" x 5,5" existuje. Prodávají se v tomto rozměru i aftermarket kovaný kola.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
BlackSabbath píše: Ráfek 17" x 5,5" existuje. Prodávají se v tomto rozměru i aftermarket kovaný kola.
My na tomhle rozměru rafku jezdíme 160 slicky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin píše: My na tomhle rozměru rafku jezdíme 160 slicky
160tka se dává na 4,5", ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |