Na seznamu píšou, že hrozí odchod jiných států z EU, pokud v červnu odejdou Britové. Totéž by prý mohlo nastat u nás.
23.6. 2016 - Velká Británie se rozhodla. Její voliči mají názor, že bez Unie u nich bude líp.
Jak by jste v případným českým referendu hlasovali vy?
Naposledy editováno 24.06.2016 08:28:05
kokonhead píše:
Tak jak? Zdejsi vlakno se ti slozi na letenku, jo pockat, letadlem to nejde, tak se ti slozime na Nivu...pripadne ti venuji svou Hondu, treba ji bude moci rus pouzit na nejaky prevratny vynalez, treba kolo, ci tak podobne
E: jeden palec dolu, nejdriv jsem tento nazor prodiskutoval na nasem tajnem discordskem vlaknu, ja totiz zadne nazory nemam...:)
Timto dekuji FRA*
*fyjalova republikanska armada
Supr, diky moc Koukam ze jako rodilej roudnicak mam sanci byt soucasti elity
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
Naposledy editováno 21.12.2022 22:39:01
1100Virago píše: gugo: "Motorku bych doporučil pro - No tomu, koho už přestává bavit pořád kvedlat levou nohou, jezdit na krev s ječícím motorem, honit vodu a nebo baby." - V podstatě popsal důvod, proč si koupit elektro pojíždědlo
elektro pojizdedlo bude mit aspon nejakou dynamiku. Ale tak podle Coda ma dynamiku i 250 ccm skutr no.
1 reakcí na tento příspěvek EU - ano, nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
Nemam fcb...pravdepodobne to bude odtamtud...
E: a zrovna velebit tohodle zmrda, ostatne co cekat od zmrdu...
Naposledy editováno 22.12.2022 20:42:47
1 reakcí na tento příspěvek EU - ano, nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
https://neviditelnyp...63459_p_politika_nef
Účet za tento německý „ústupek“ bude drahý a bolestivý, protože právě české předsednictví zkoordinovalo dohodu Evropské komise a Evropského parlamentu, že dosud silně kritizovaný systém emisních povolenek odpovídajících až za 1?4 neúnosně velké ceny elektřiny nejenže se nezruší, ale jeho platnost se postupným stahováním objemu (a tedy i růstem ceny) po světě volně obchodovaných spekulativních povolenek ještě utvrdí. Navíc se dosavadní systém platný pro energetiku a těžký průmysl (v ČR asi 250 firem) rozšíří tak, že i domácnosti budou od roku 2027 platit peníze navíc i za benzín a naftu a za topení uhlím či plynem, protože emisně více zdanění dodavatelé v dopravě a vytápění nepochybně své vyšší náklady promítnou do konečných cen spotřebitelům.
Evropská unie si také emisními povolenkami zdraží dovoz klíčových surovin a také průmyslových hnojiv, jichž kvůli drahotě plynu se v EU meziročně produkuje jen asi pětina. Nedostatek hnojiv a jejich drahota se už v roce 2023 zákonitě promítne do dalšího růstu cen potravin. Dokonce si Unie sama sobě zdraží svou dovozní závislost na stále více prosazovaných občasných zdrojích energie v podobě solárů a větrníků a dalších surovin a výrobků, kdy příslušné suroviny a technologie z 85 % kontroluje Čína. To vše samozřejmě nejen že nakonec současně zdraží hlavně unijní export s jeho přidanou hodnotou, ale povede k odchodu dalších průmyslových firem za hranice EU – spolu s likvidací dobře placených míst a ničením prosperity národních ekonomik.
S.h.I.t. píše: Capt.Orr> "Ustav pro studium internetocych idiotu "
Otevřels mně bránu do nové dimenze
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
Medved píše: To se musime zeptat Jyrky, ja o tom nic nevim, ja jsem delal jenom ve dvou nemeckejch firmach.
V Německu? Tak o tom musíš něco vědět nebo jako pohunek pro Německou firmu tady u nás?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
Jirka749 píše: V Německu? Tak o tom musíš něco vědět nebo jako pohunek pro Německou firmu tady u nás?
Ja treba sedel ve wolfsburgu několik let…. ale asi ma jine zkusenosti řidič kamionu nez ja…
U Medvěda to bude dost podobne…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
assassin píše: Ja treba sedel ve wolfsburgu několik let…. ale asi ma jine zkusenosti řidič kamionu nez ja…
U Medvěda to bude dost podobne…
A za co si seděl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
titus píše: assassin> A kolik si jich natiskl?
Par desitek tisic to asi bylo …
Jen ve WOBu tomu nerikaji vezeni ale Volkswagen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
Ariete píše: Na hovínkách je tzv. verze pro obecný lid, jinde ty kurvy všechny vyjmenovali a přiložili k tomu i pár čísel navíc
https://www.fintag.c...slu-i-spotrebitelum/
Tohle EU nedá a předpokládám, že se dneska Číňani, Rusáci a Amíci snaží neuchechtat k smrti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
Jirka749 píše: V Německu? Tak o tom musíš něco vědět nebo jako pohunek pro Německou firmu tady u nás?
Ze zacatku jsem sedel stridave v kanclu v Neuchatelu a Mnichove, pozdeji v Achimu a Berline. Posledni dva roky, kdy se z nemecke matky ceske dcery stala nemecka dcera ceske matky, jsem sedel v Praze a travil jsem kazdy mesic jeden tyden na cestach: Praha - Berlin - Mnichov - Praha. Na to mi koupili W210 E320, pricemz tri majitele firmy meli Passaty v 1.9 dehtu.Takze ackoli zcela jiste nemam najezdeno tolik, jako matlak, ktery se neumi zivit jinak nez tocenim volantem a srat chodi do krovi u benzinky, jsem si jist, ze o mentalite nemeckych kolegu, manazeru a majitelu firem toho vim dost a dost.
Naposledy editováno 24.12.2022 13:37:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?
Medved píše: Ze zacatku jsem sedel stridave v kanclu v Neuchatelu a Mnichove, pozdeji v Achimu a Berline. Posledni dva roky, kdy se z nemecke matky ceske dcery stala nemecka dcera ceske matky, jsem sedel v Praze a travil jsem kazdy mesic jeden tyden na cestach: Praha - Berlin - Mnichov - Praha. Na to mi koupili W210 E320, pricemz tri majitele firmy meli Passaty v 1.9 dehtu.
Takze ackoli zcela jiste nemam najezdeno tolik, jako matlak, ktery se neumi zivit jinak nez tocenim volantem a srat chodi do krovi u benzinky, jsem si jist, ze o mentalite nemeckych kolegu, manazeru a majitelu firem toho vim dost a dost.
Tak já to nemám ze své zkušenosti, ale říkám jen to co jsem slyšel od lidí kteří do Německa jezdili… oni tvrdí že se setkali ve firmách Německých se situací kdy jim to říkali přímo zaměstnanci - jede Mercedes S - jede ředitel nebo majitel firmy, ale pokud tím přijede zaměstnanec tak - ty se máš nějak dobře tak jdeš s platem dolu…jak jsem slyšel tak pouštním dál - osobní zkušenost tedy nemám…
Na druhou stranu pokud ti přímo koupili lepší auto než má majitel tak je to asi něco jiného když si to auto koupíš ty sám. Jinak auto muzes mít lepší než majitel, ale na dojíždění do práce je lepší mít horší auto… tak mi to bylo řečeno no