AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 27.12.2022 16:15:16
Naposledy editováno 27.12.2022 16:45:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
4 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Já nemám rád moderní auta, řekněme od roku 1995, Takový Favorit/Forman ještě ano, líbí se mi Felicie ( byt' je až pozdější ) , ale potom už nic. Auto musí být jednoduché, takže žádné posilovače, žádná klimatisace, žádné počítače, asistenty atd. Přesto...
Jednu Astru posílám pryč a koupil jsem jinou....za několik málo tisícovek ( řekněme do 5 tisíc ) . Eko zaplaceno, STK ještě na rok a hlavně auto sice obouchané, ale BEZ koroze. Tak jsem popřemýšlel - a je doma a dnes jsem ji převedl na sebe a dostal nové značky. Paní bydlící 200 metrů ode mně má jiné auto a tuto Astru už nechtěla, nabídla mi ji. Prohlédl jsem ji a koupil. Vyměním olej, brzd. destičky a to je asi vše. Víc není třeba. Udělám si to sám na dvoře, takže musím jen sehnat materiál. Auto jede opravdu hezky, najeto 210 tisíc. Motor 1,4 ...za tu cenu to snad ani nešlo nevzít. Nedělám si iluze, Š 120 je jasně lepší, ale do lesa bude kombík dobrý. Naložit kulatinou plný kufr, navíc auto má závěs, takže plný vozík k tomu - to Š 120 neuveze. A tím si ji i ušetřím na normální ježdění po silnici. Do lesa už nebude muset. Tak takový jsem si nadělil dárek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vladimir píše: Mlýnek je základ, mám tenhle
Provozuješ kavárnu?
pech. píše: Valej to v číně... Ve zlíně budou mít klidně jenom nějakou garsonku jako sídlo firmy s poštovní schránkou nebo přinejlepším nějaký sklad a expedici.
Vona to úplně garsonka nebude. I na tohle potřebujou několik desítek lidí na marketing, homologace, atesty, ochranné známky, clo, záruční servis, reklamu atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: No a pochlubím se vánořním "dárkem", který jsem si nadělil. Připadám si jako Pech. Nemá rád malé kubatury, ale na jedné jezdí, jiné opravuje...
Já nemám rád moderní auta, řekněme od roku 1995, Takový Favorit/Forman ještě ano, líbí se mi Felicie ( byt' je až pozdější ) , ale potom už nic. Auto musí být jednoduché, takže žádné posilovače, žádná klimatisace, žádné počítače, asistenty atd. Přesto...
Jednu Astru posílám pryč a koupil jsem jinou....za několik málo tisícovek ( řekněme do 5 tisíc ) . Eko zaplaceno, STK ještě na rok a hlavně auto sice obouchané, ale BEZ koroze. Tak jsem popřemýšlel - a je doma a dnes jsem ji převedl na sebe a dostal nové značky. Paní bydlící 200 metrů ode mně má jiné auto a tuto Astru už nechtěla, nabídla mi ji. Prohlédl jsem ji a koupil. Vyměním olej, brzd. destičky a to je asi vše. Víc není třeba. Udělám si to sám na dvoře, takže musím jen sehnat materiál. Auto jede opravdu hezky, najeto 210 tisíc. Motor 1,4 ...za tu cenu to snad ani nešlo nevzít. Nedělám si iluze, Š 120 je jasně lepší, ale do lesa bude kombík dobrý. Naložit kulatinou plný kufr, navíc auto má závěs, takže plný vozík k tomu - to Š 120 neuveze. A tím si ji i ušetřím na normální ježdění po silnici. Do lesa už nebude muset. Tak takový jsem si nadělil dárek.
20 let Opel a bez koroze? A teď tu o Karkulce.... Já proti tomu autu nic zásadního nemám, krom motoru 1,6-16V, který byl jako ruská ruleta, kdy některé kusy chodily jak pila a nikdy s nimi nebyl problém a ta druhá polovina byly zkurvené sráče a olejožrouti... 1,4 se dost liší i rozvodama... Protože jediná 1,4 co se tam dávala, je šestnáctiventil 90 koní a v hatchbacku to jezdilo schopně....
Nicméně na co hynou tato auta - Shnilá nápravnice, shnilé brzdové trubky, shnilá uložení.....
Mně stará auta nevadí, ale je hranice, když už je lepší se na to vysrat.... Tohle auto stojí na té hranici.... Za 5000 i kdyby to dojezdilo ten rok technický a 10 megametrů, tak to nebude prohra, nicméně už bych koukal po mladších kusech, protože je zcela běžné, že už jsou shnilá i následná háčka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: Milan1963> Dobře Ty! (mám-li použít cool slang dnešní mládeže). Jak říkám: na světě je na každého člověka asitak 8,5 ojetého auta ve slušném stavu a pokud by se o ně lidi starali, nemusely by se dalších 50 let nová auta vůbec vyrábět. To samozřejmě nikdo nechce, tedy kromě mě, Tebe a dalších magorů, kterým ta stará auta přináší víc radost než ta nová a za zlomek nákladů.
Spousta lidí se o auto starat neumí, druhá spousta na to sere, třetí spousta to dělá vědomě či nevědomě blbě... Podle toho ta auta pak vypadají...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vladimir píše: Milan1963> zrovna tyhle F ka rezly velmi dobře, aby se Ti v lese nerozpadla na dvě půlky. Jo a víš že s ní musíš jezdit.
Je to Géčko, ale hnily stejně zdatně jako předchozí Fka... Ale ne až tak hned na pohled, ale zrádně... Že zvenku byla ještě tak jen trošičku okyslá a vypadl z toho motor...
Spousta lidí se o auto starat neumí, druhá spousta na to sere, třetí spousta to dělá vědomě či nevědomě blbě... Podle toho ta auta pak vypadají...
Já jsem od všech tří spoust něco
A nekažte Milanovi radost, kurňa
Naposledy editováno 27.12.2022 21:53:45
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Koudy, ty jsi ode všech tří případů něco částečného. Já jsem - ani nevím. Chci mít vždycky auto i motorku hlavně čisté a dobře promazané. A00 u mně nikdy nechybí a plná maznice taky ne. Jen u těch Opelů nevím, co mazat. A čím jsem starší, tím jsem línější a nedůležité opravy odkládám.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Astru neznam, netvrdim, že je to ten případ, ale žádnej hit bazarů to taky není. Takže jakmile se něco pokazí, tak prodělat i můžeš. Ale jde o tak malé peníze, že je to fuk. V nejhorším si to vrakoviště odveze zadarmo.
Naposledy editováno 27.12.2022 22:44:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Opel je tedy jedna ze značek, která mě nikdy neoslovila a nikdy se mi nelíbila. Před časem jsem zachraňoval kámoše se stejnou Astrou. Klekla mu na cestě. Diesel. Odešlo prý čerpadlo. Měl ji od nova, najeto asi 120 ti. Oprava údajně nerentabilní.
PetrL3 píše: Milan1963> Nevím nevím, s auty je to jiné, než s kývačkou. Určité modely pokud mají poruchu, mohou mít hodnotu skoro zápornou. Zabírá to místo a nikdo to nechce.
Astru neznam, netvrdim, že je to ten případ, ale žádnej hit bazarů to taky není. Takže jakmile se něco pokazí, tak prodělat i můžeš. Ale jde o tak malé peníze, že je to fuk. V nejhorším si to vrakoviště odveze zadarmo.
S Astrou je to tak, že už po deseti letech provozu nebylo nijak vzácné, že po absolvování STK dostal majitel ultimátum, že buď se ten podmotorovej trám vymění, nebo už sem příště nelezte... To samé je s brzdovými trubkami... Jsou po těch letech shnilé a fabrika, která je tou dobou potřetí prodaná, je prostě nedodává... Nikdo nechce dělat znovu celý systém z metrážových trubek a když už to někdo dělá, tak logicky drahoa to velmi, protože se pak někdy nedá vyhnout takovým krokům, jako je demontáž nápravy, či nádrže, zapertlovat každý holendr, strašné mrdání, mnoho hodin práce.....
Takže jestli třeba bábě na minulej technickej vyhrozili, že jí za to příště vyrazí, může to bejt tenhle případ a je zhola nemožné,a by dvacetiletý Opel byl bez koroze.... Asi nemá úplně díru v karoserii, ale koroze přítomna bude, protože zrovna podmotorovej rám, bejvá na VAG werglech někdy orezlej už na tříletých autech, přestože jinak kastle maj ošetřený celkem uspokojivě....
Naposledy editováno 28.12.2022 10:26:24
Borntobewild píše: PetrL3> Pokud si někdo koupí nové auto téhle velikosti, měsíc vlastnění, aniž by jezdil, ho vyjde zhruba na10 tis. Takže i kdyby se Milanovi po 2 týdnech ta Astra rozpadla, bude ho to stát míň. Věřím, že mu to vydrží dýl. Na autě za 5 tis. se moc prodělat nedá, má-li ho na ježdění kolem komína.
Opel je tedy jedna ze značek, která mě nikdy neoslovila a nikdy se mi nelíbila. Před časem jsem zachraňoval kámoše se stejnou Astrou. Klekla mu na cestě. Diesel. Odešlo prý čerpadlo. Měl ji od nova, najeto asi 120 ti. Oprava údajně nerentabilní.
Jako Opel byl na vrcholu v 70 letech, pak postupně upadal, byť se mu ještě během devadsátek povedlo udělat pár opravdu dobrých aut... Ale nikdy to nebylo top. Ford šel podobnou cestou, byť to, co nabízel Opel v době největší slávy, Ford nabídnout neuměl.... Takže tyhle dvě značky spolu tak svorně upadaly... Na konci devadesátek udělal Ford Focuse, což byla revoluce jak v designu, ale především v jízdních vlastnostech. Předcházelo tomu ale asi 7 převleků mimořádně zastaralého, stále stejného Escortu. No a Astra G, jako současník, nebyla špatná, ale Focusu se nevyrovnala a spíš paběrkovala konzervativnější část zákazníků, kterým dělal problém revoluční design Focusu a Golf měl v té době zase velký problém s vnitřním prostorem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Spousta lidí se o auto starat neumí, druhá spousta na to sere, třetí spousta to dělá vědomě či nevědomě blbě... Podle toho ta auta pak vypadají...
Me treba nebavi se o auto starat. Nestaram se o rychlovarnou konvici, o pracku … je to předmět co ma sloužit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: Me treba nebavi se o auto starat. Nestaram se o rychlovarnou konvici, o pracku … je to předmět co ma sloužit.
Ale o věci se starat musíš, pokud to nechceš dělat sám, předmětu to zkrátí životnost a zhorší spolehlivost...
Konvice se občas musí zbavit kamence, jinak je to hnus...
Pračka občas potřebuje vyčistit čerpadlo a gumu na dvířkách, šuplík na prášek.... Jinak je to hnus...
Auto občas potřebuje nový olej, pneumatiky, brzdové kotouče a segmenty, filtry.... Jinak nebude fungovat...
Vladimir píše: pech.> já myslím že F, https://www.google....ient=gws-wiz [/quote]
MIlanova Astra je generace G, neuč orla létat.... F byla předchozí generace, evoluce Kadettu E, z 80. let... A nechápu, proč píšeš F, když i v tom tvém odkazu je pod každým obrázkem napsáno Astra G - 1998-2004
Naposledy editováno 28.12.2022 10:42:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 28.12.2022 10:46:47
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
A typ G je ten odkaz o jsem dal výše.
Takže jseš orel trochu po mrtvici.
assassin píše: pech.> oleje a pneu menit v podstate musis, bez nich to nefunguje. Na tom v zásadě neni co umět - kdyz jsi psal o starani se o auto co vetsina lidi neumi a navic v souvislosti s reznutim, tak jsem si představoval neco jineho…
Tak největší spoluhráč kovomorky je čas... Nejlepší ochrana proti kovomorce je co nejmadlší auto.... Byť ochrana proti korozi se u výrobců v posledních letech začíná ojebávat, je lepší ošetřit zdravé auto hned, než potom stříkat rapaťák přes kvetence....
Vypsal jsem to nejzákladnější i proto, že ani toto nejzákladnější, lidi nedělají, natož pak ty úkony víceméně dobrovolné, které ale zásadně protahují životnost vozu...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 3 | 24.9.2024 v 19:52 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |