Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.
Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.
No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.
Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.
Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…
Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.
Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.
Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .
Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch
Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.
Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....
doucha píše:
Ty zásadní věci - vodní chladič výměna, nádrž zavařit, brejle výměna, podsedlák výměna. Potom takový drobnosti bez kterých to nejede : rychlospojky na benzínu, konektory, kabeláž ,dával jsem taky místo spínačky tlačítko, protože to odnesl klíček, brzdový hadice na předku, páčka brzdy, nějaký trubky na vodě, štelování zadního tlumiče, kryty , kapoty
Ty jo takže dost práce. No naštěstí už to je! a už to pojede!
a černá je fakt dobrá
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
tak mám asi euro 4 https://www.bikes.c...0/ducati-panigale-v4
Naposledy editováno 30.09.2022 18:10:32
CBRdrahos píše: doucha> to nevím ,ale kapoty už to mám ty nové
tak mám asi euro 4 https://www.bikes.c...-panigale-v4 [/quote]
Hm tak to má ještě ten starší diag konektor.
Dík za snahu
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kamikadze-Ace píše: Tak co Pavle, uz jsi objednal novou V4R? Vykonove 240HP, to by jet mohlo
Čau Honzo, pěkný to je, ale když jsem z tý mojí zase udělal novou motorku ........ eRko bych zahodit nechtěl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Andalusia/Almeria sem vyhral u BP Flatrate a cestou dom Valencia takze takhle
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Protože UŽ SE NÁM TO BLÍŽÍ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše:
Protože UŽ SE NÁM TO BLÍŽÍ
Spis jo Kazdej tejden na pitbajkach, a stejne trpim jak zvire ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: Spis jo Kazdej tejden na pitbajkach, a stejne trpim jak zvire ....
Se mi zdá že tě budeme muset hned na začátku pořádně vožrat, aby to byl alespoň trochu rovnej boj
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1 ... 5, 6] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... | TomasRA | 166 | 6.1.2025 v 11:20 Koudy01 |
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... | PP_MT | 1 | 30.10.2024 v 08:35 LukinNc750x |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 | Richard_899 | 4 | 22.9.2024 v 19:04 Martin_V4S |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |