zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Bohužel u 250 l jsou ceny dílů katastrofa.Co neseženeš v druhovýrobě stojí balík.Nahánějí tak nízskoucenu.
Za mě už Honda ne.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Frantacz - Tak ono toto bude platit asi obecně, že vozidlo poskládané z jednotlivě nakoupených bude několikanásobně dražší než koupit hotové.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Frantacz píše: Boryšumí> Autorizovaný servis Honda.
Bohužel u 250 l jsou ceny dílů katastrofa.Co neseženeš v druhovýrobě stojí balík.Nahánějí tak nízskoucenu.
Za mě už Honda ne.
To zaplatila pojišťovna tu opravu?Nebo proč jsi to dával za takovýdle prachy opravovat, když je za 140 nová?
Naposledy editováno 08.01.2023 16:49:01
Náboje 250 l r.v. 2019 cena každého přes dvacet tisíc.(cca půl roku stará informace)
Přední přední náboj Versys X 300 (řekněme ,, srovnatelná motorka") neco přes 8 000 (dva měsíce stará informace)
Vysvětli mě jaký je důvod k tomu, aby náboj Honda byl téměr 3 * dražší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1. nahlásit nehodu na pojišťovnu viníka
2.umožnit technikovy pojišťovny provést prohlídku vozidla.
3.převést moto do servisu, kde vypracují cenovou nabídku na opravu moto ( viz nahoře)
4.cenovou nabídku na opravu předáš pojišťovně viníka, která rozhodne jestli se bude opravovat nebo vyhlásí totální škodu.
Pojišťovna tu opravu platit nebude.Já jsem to opravovat samozřejmě nenechal.Motorka je v dražbě a já čekám až pojišťovna určí
,,skutečnou výši škody"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
http://en.microfiches.net
Prostě zákazníci při volbě strojů ceny dílů neřeší, takže importéři do eu taky ne.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
himalayan 450 nicse neděje,jestli KTM 390 neudělá s 21/ 18,Možná jestli to představí v půlce roku jsem četl Na zahraničních fórech,
Váha tam stejně asi bude 170 kg a cena ke 200stům ,himal taky možná až v druhý půlce roku...Váha si nemyslím že by byla pod 170, cena taky bude tak kolem 170 000
Takže nic moc novýho se dít asi nebude.
Z nových je ta Honda…Pořád vlastně nemá konkurenci, nezbývá tedy než si jednu v té nové barvě objednat,cena je cca 144tisíc,Dodají prý v březnu až dubnu.Jo a nebyli ani schopný tam dát ty led světla a blinkry…
Naposledy editováno 09.01.2023 12:57:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Bavil jsem se s clovekem z Kawi, zda sem nebudou dovazet treba KLR650 (ano, tezka mrcha), nebo nepripravuji nejaky lehky dualsport. Pry vubec, pac jim to pri soucasne legislative nedava smysl. A to jak diky normam EURO, ABS, tak i tim, ze se s tim v zapadni Evrope neda prakticky legalne jezdit. Kdo jezdi na trat nebo to vozi na vleku, tak pry voli ostre. Tech KX loni dovezli par, zaprasilo se po nich, ale dalsi dovoz uz pry neplanuj (nechapu proc).
Totez asi Suzuki se svoji DRZ400.
Ale verim, ze treba Himl v 650 bude. Jen to uz nema s dualsportem nic spolecneho. Uz ted byl tezkej.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600 píše: Asi by se po KLX zaprášilo, hned jak by se objevila, tak jako u Hondy. Ale tak hlavně, že jim to nedává smysl...
Oni lokální dealeři vůbec nic nevědí,Jejich informace bych vůbec nebral ...Když jsem se ptal jestli bude Z400zase na trhu Tak mi dealeři ve Vrbovce říkali že určitě ne, no a je zpět..
Naposledy editováno 09.01.2023 14:07:04
RomanHA píše: Fyro> Jj, jsem rad, ze jsem se loni rozhoupal a necekal dalsi rok.
Bavil jsem se s clovekem z Kawi, zda sem nebudou dovazet treba KLR650 (ano, tezka mrcha), nebo nepripravuji nejaky lehky dualsport. Pry vubec, pac jim to pri soucasne legislative nedava smysl. A to jak diky normam EURO, ABS, tak i tim, ze se s tim v zapadni Evrope neda prakticky legalne jezdit. Kdo jezdi na trat nebo to vozi na vleku, tak pry voli ostre. Tech KX loni dovezli par, zaprasilo se po nich, ale dalsi dovoz uz pry neplanuj (nechapu proc).
Totez asi Suzuki se svoji DRZ400.
Ale verim, ze treba Himl v 650 bude. Jen to uz nema s dualsportem nic spolecneho. Uz ted byl tezkej.
Takhle taky uvažuju, čas se vrátit nedá už nejsme nejmladší a zase čekat jestli náhodou někdo s něčím přijde…Začátek sezony je vždycky stejně nejlepší, kupovat něco pomalu až na zimu…
Naposledy editováno 09.01.2023 14:08:18
CB600 píše: Asi by se po KLX zaprášilo, hned jak by se objevila, tak jako u Hondy. Ale tak hlavně, že jim to nedává smysl...
Taky mi to nedává logiku,dokázali prodat i ty 230ky – zastaralý herky ,tak pro 3 stovky by jim lidi utrhali ruce, kór když Honda vloni v podstatě nebyla k dispozici…Sám jsem si ji chtěl koupit a nevěděli vůbec datum dodání, pak mi napsali že je nedostupná do konce roku, tak jsem musel vzít himla. Na tuhle sezónu chci zkusit něco lehčího a ono stejně nic jinýho kromě CRF 300 není..
Naposledy editováno 09.01.2023 14:15:49
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale zase chápu, že se Kawě nechce vyvíjet emisní verzi a ABS jen pro EU.
Nebo nevím proč, vždyť už před lety sliboval majitel KTM dvouválcový 490ky A taky nic.
Naposledy editováno 09.01.2023 15:44:27
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Koukám dobře že to má jen 15kW?
Bude to asi víc Enduro než dual sport?
Poděl se o zkušenosti, díky
Naposledy editováno 09.01.2023 15:56:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: Oni lokální dealeři vůbec nic nevědí,Jejich informace bych vůbec nebral ...Když jsem se ptal jestli bude Z400zase na trhu Tak mi dealeři ve Vrbovce říkali že určitě ne, no a je zpět..
Bavil jsem se s dealerem Yamahy, a ti prý vědí cca max. týden dopředu, když se jim to zobrazí v nějakém jejich portálu, aby si připraviliy stránky a podklady.
Yamaha bývala v tomto segmentu historicky nejlepší, bohužel se vydala jiným směrem a na návrat to zatím moc nevypadá. Trošku mě naplnil optimismem nedávný rozhovor s EU ředitelem , ale kdo ví... Yamaha taky dost experimentuje, tak aby příští dual-sport už nebyl elektro.
Yamaha nedávno také prodala svoji fabriku Motori Minarelli a teď Fantic vyrábí svoje ostrý "WRka" s homologací. Trošku po nich pokukuji, kdyby se jim třeba zachtělo udělat dual-sport
Ale jak tu už bylo několikrát psáno, cena WR 250R se k jejich konci pohybovala kolem 200 tisíc a to už z mého pohledu není moc zajímavé a může to být také důvod, proč Yamaha se do toho nechce vrátit. Na druhou stranu WRko zršili pro celý svět, a to mě trošku naplňuje optimismem, že to tak nemůžou nechat ...přeci ve světe jsou dost žádaní :-/ To jejich XT250, nvm co si o tom myslet, ale cenu má skoro jak CRF 300L.
Naposledy editováno 09.01.2023 20:13:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 09.01.2023 20:40:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Výkon 15,8 kW ale na 127 kg.
Jeden kilowat veze 8,038 kg zatím co u crf 250l 8,022kg.Rozdíl 16 gramů na 1kW.
Zavolal jsem k prodejci jestli se můžu stavit. Druhý den si prohlídl motorku, dostal fakturu, kterou jsem hned zaplatil.Třetí den v 10 hodin dopoledne telefon, že peníze jsou na účtě a odpoledne motorka k odběru.
Při mojí smůle jsem dostal motorku s vadnou jednotkou.Při vytaženém klíčku měla odběr 0,5 - 0,6 A, cca za 15 hodin byla baterka bez štávy.To jsme k mé spokojenosti vyřešily dostal jsem novou jednotku, samozdřejmě zdarma.
Asi 70 km jsem najel na mokrý silnici na špuntech nic moc.Dneska jsem potřeboval objet práci tak jsem ji vzal do terénu.Jezdil jsem po šotolinových cestách, ¨v porostu po cestě rozježděné harvestorem.Podvozkově je úplně někde jinde než CRF.
Oproti CRF je jednomístná a bez ABS.
Má věfší světlost.
Zpracování je horší.Odlepují se samolepky, elektriclé kabely přichycené páskama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 10.01.2023 00:43:12
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |