Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.
Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.
No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.
Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.
Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…
Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.
Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.
Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .
Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch
Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.
Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....
alobalista píše: doucha> On se tak snadno nenecha, my tuhle taktiku v teamu zkousime uz leta, a dycky to dopadne tak ze se zlejem akorat my a pak trpime
Ajaj ..... to ale neznamená, že se o to nebudeme pokoušet o to větší je to výzva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
alobalista píše: doucha> On se tak snadno nenecha, my tuhle taktiku v teamu zkousime uz leta, a dycky to dopadne tak ze se zlejem akorat my a pak trpime
Ja bych se vyjadril uprimne a otevrene, jenze v ramci tymovych pravidel nemuzu takhle verejne To jak na Ozzaka prozradim Douchovi v Aragonu
Ps.: Bude to hoj litru
Kamikadze-Ace píše: Ja bych se vyjadril uprimne a otevrene, jenze v ramci tymovych pravidel nemuzu takhle verejne To jak na Ozzaka prozradim Douchovi v Aragonu
Ps.: Bude to hoj litru
A komu tim prospejete co?! Snad druhe strane?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Kluci do TOPu to má daleko. Mám trochu problém, protože když jsem to dal dohromady a projížděl to tady kolem komína, zdálo se mi to řízení takový tupý, tak jsem ještě vyndal vidle a odvezl k Halbichům a pravej kluzák je trochu ohlej . Ta velká roura je v pohodě. Akorát je nějaký problém u Ohlisů s dodávkou dílů a tak už jsem trochen nervozní aby to vůbec přišlo . Naštěstí mám kdyby bylo nejhůř pošefovanou zápůjčku
Protože UŽ SE NÁM TO BLÍŽÍ
BTW kdyztak mas seriovy vidle ne? Nebo ty si prodal? Na tom musi jit ject taky v poho ... koneckoncu ... jedu na seriovym podvozku zuzku .... a ten je rekl bych horsi nez co je v serii na pani, zvlast vzadu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: BTW kdyztak mas seriovy vidle ne? Nebo ty si prodal? Na tom musi jit ject taky v poho ... koneckoncu ... jedu na seriovym podvozku zuzku .... a ten je rekl bych horsi nez co je v serii na pani, zvlast vzadu
Všechno co jsem sundal jsem prodal
Takovej balíček "Postav si svou novou motorku"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Všechno co jsem sundal jsem prodal
Takovej balíček "Postav si svou novou motorku"
To nedelas dobre Jaromire, s tema sirkama, to se ti jednou vymsti ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: To nedelas dobre Jaromire, s tema sirkama, to se ti jednou vymsti ...
Je to tak . Vždycky jsem tu všechny ty věci sušil na půdě a pak to nadělil s motorkou. Teď jsem to hodil na inzerci za čerstva a hned to bylo pryč.
člověk se furt učí no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Destroyer píše: doucha> tos vydělals voe
Ber to tak, že někdo jinej měl velkou radost a to e počítá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
(prepáč musel som, samozrejme nič v zlom len čistý humor)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Destroyer píše: doucha> pánbů ti to voplať v kačeru....
(prepáč musel som, samozrejme nič v zlom len čistý humor)
To od tebe nebylo moc hezký, ani jako humor ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Bara114 píše: douche> jak jsi ten doraz opravil? - navařil tu samou kostičku se závitem na šroub? jak moc to opálí ty brejle
Jo ty kostičky jsem našel v kapotách a navařil je zpátky a samozřejmě při tom vaření se to opálí, takže jsem to musel stříknout. Ale oni byly ty brejle stejně trochu hnutý, takže teď už tam mám jiný A ty origo mám jako náhradní protože kamarád mi to srovnal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Jo ty kostičky jsem našel v kapotách a navařil je zpátky a samozřejmě při tom vaření se to opálí, takže jsem to musel stříknout. Ale oni byly ty brejle stejně trochu hnutý, takže teď už tam mám jiný A ty origo mám jako náhradní protože kamarád mi to srovnal.
tyjo to čumím že to drží na šesti šrubech.. to jsem ještě nikdy neviděl. To musí být strašná pakárna na seriovce sundávat když tam máš světlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Kubik19> Jestli myslíš vyndat vidle, tak to je v pohodě, je tam celkem dobrej přístup.
tak to je ducati chytrá. protože na hondě to bylo strašný sundávat. Jako teď na okruhovce pohoda ale s tím světlem ničím se tam nedostaneš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: tak to je ducati chytrá. protože na hondě to bylo strašný sundávat. Jako teď na okruhovce pohoda ale s tím světlem ničím se tam nedostaneš
No teď jsi mě trochu zaskočil, protože já vlastně tu zkušenost - vyndat to z origo kapot nemám ale z laminátů to šlo dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: No teď jsi mě trochu zaskočil, protože já vlastně tu zkušenost - vyndat to z origo kapot nemám ale z laminátů to šlo dobře
no vzhledem k tomu, že když se podívam ze spodu na panigale :D nejsem si jistý že to půjde eazy :D :D když si vezmu kolik je tam prostoru kolem budíku atd. Tak nevím nevím. Ale, je to jen takové mluvení. 90% lidi to samotných dělat nebude nikdy a 10% jsou okruhařáři a ti nemají světla :d
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: no vzhledem k tomu, že když se podívam ze spodu na panigale :D nejsem si jistý že to půjde eazy :D :D když si vezmu kolik je tam prostoru kolem budíku atd. Tak nevím nevím. Ale, je to jen takové mluvení. 90% lidi to samotných dělat nebude nikdy a 10% jsou okruhařáři a ti nemají světla :d
Asi máš pravdu, nedošlo mi že je tam plno těch vnitřních plastů který tě nikam nepustí a já od budíků k spodním brejlím prostrčím ruku
doucha píše: Asi máš pravdu, nedošlo mi že je tam plno těch vnitřních plastů který tě nikam nepustí a já od budíků k spodním brejlím prostrčím ruku
noo jenže ty máš i motoholder nebo jiný držák budíku :D to je trošku jiný svět :D
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1 ... 5, 6] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... | TomasRA | 166 | 6.1.2025 v 11:20 Koudy01 |
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... | PP_MT | 1 | 30.10.2024 v 08:35 LukinNc750x |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 | Richard_899 | 4 | 22.9.2024 v 19:04 Martin_V4S |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |