AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: pech.> ja si nemyslim ze to je perackej ram, vypadalo to jak fabricke, vse krasne sedi, origo nadrz atd.. perak je strasne malickej, spis jestli se to v te dobe nejak nerezalo a neprevarovalo z hardtailu na perak… ja tu motorku kdysi davno rozbehal, svezl se a pak se to vratilo na pudu, ze prej "bych to znicil" … stav byl podle me super, ta motorka normalne jezdila, zazitek to byl, ze si to pamatuju doted…
Na peraku se se svyma 190ti cejtim fakt mizerne, ergonomie uplne na hovno, proste vse na hovno.. ta ohv byla fakt fajn motorka…
Tak jako pérák je ergonomicky přímo masochistickej...
Nicméně nejčastější a nesnazší úprava byla to, ež se z péráka uřízlaa ta zadní vidlice, nebo jen samotný kluzáky a namašlovalo se to na původní rám.. Ono pérák sice moc nepéruje,a le furt lepší než nic a je to právě pro podobnost pérákového rámu s hardtaily a nízkou vejškou kluzáků, poměrně přívětivé k té úpravě.. mapáchat tam kyvku s kejchačky už by bylo odrazující, protože vejška rámu je úplně jiná, těžko by se tam páchal čep.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: assassin> Tihle připitomělí příbuzní jsou k vzteku. Nejde o život, ale je to škoda, když s tím jsou spojeny zážitky...
To já právě beru stejně... Nemá cenu to syslit, je třeba to jezdit...
Takže je pro mne smysluplnější stroj, kterje není v úplně dokonalém stavu, ale pojízdnej, používanej, zkrátka žijící, než přeblejskanej muzejní kus, kde místo motoru jsou jen holý kartery, nebo uloženky, ať už skladované dobře, či špatně, ale prostě mimo provoz....
PetrL3 píše: assassin> Tihle připitomělí příbuzní jsou k vzteku. Nejde o život, ale je to škoda, když s tím jsou spojeny zážitky...
Nejhorší sjou takoví ti pomatenci, co mají kde čeho doma milión tun, ale ani jeden kus nejezdí, nikdy nic nespraví, nikdy nic nesprovozní a iobvykle to u takových je "skladováno" tak, že to chátrá a je do toho stejně už hovno... Ale hlavně že má doma 30 škodovek, 17 žigulíků a 60 motorek.... A jednu prdel... Často na krok línou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
To ja jen kdyby se neco takoveho objevilo, aby bylo jasne odkud to pochazi…
assassin píše: Jo takhle to pusobilo, kvalita svaru, lak atd…
PetrL3: no jo smula, ale ja se o to nijak nezaslouzil, nemuzu nikomu vycitat, ze mi to nedal bozi mlyny melou pomalu, ale jiste, dotycnej si nastavil hrabe a je to jen otazka casu kdy na ne slapne…
Právě... Je to vzácný jak jednorožec, je jasný, že musí čekat, ale na věky to nebude, protože buď to chce prodat, nebo jezdit..... Kdyby to bylo jen na sysla, tak by se asi neobtěžoval s takovouhle monstr akcí...
assassin píše: pech.> ta uprava byla opravdu dobova, dost mozna z doby kdy jeste kejvacka nebyla… ta motorka tam lezela "odjakziva", nemam ani foto, protoze v dobe kdy jsem na ni jezdil digitalni fotak beznej smrtelnik nemel…
To ja jen kdyby se neco takoveho objevilo, aby bylo jasne odkud to pochazi…
Však já to nepopírám že to může bejt dobový... Jen je to další odlišnost, která zužuje tu již malou množinu strojů tohoto typu ve veřejném prostoru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: pech.> Já vím, že kdyby kluk něco nechtěl a synovec by o to stál, tak mu to dám. Ať to má někdo, kdo to bude i užívat a starat se o to. Záleží jak to má ta rodina nastavený, takhle to mají málokde, to je mi jasný.
Však já jsem taky v průběhu času, kdy jsem se z mladého a nadšeného hošíka stal starým volem pochopil, že syslit krámy nemá cenu.... Takže jsem si nechal Hondu, jako hlavní stroj, ta namrská kilometrů nejvíc, pak Smolíka, vrčení jehož motoru velmi rád poslouchám a potom co jsem se povrtal s motorem to i na poměry českých paštik celkem jede, Jawettu pro prdel a to je všechno... Roadster šel pryč, šel k člověku kterej na něm jezdí... Já na něm nejezdil, jen to tu oprašoval jak kokot, protože pohodlím se mu Honda vyrovná, spolehlivostí ho překoná a výkon má čtyřnásobný.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kuba350 píše: čistě z zvědavosti, jaký v argentině používaj písty? Ojky vidim CKR, to je vyzkoušená klasika.
České a ojnice Rocket
dave-lister píše: Kafi> V Argentině zřejmě na takových motorkách běžné jezdí, do práce, do obchodu a tak. Tady u nás na tom jezdí jen posledních pár nadšenců a spíš rekreačně. Potom servisy nemají důvod učit se opravovat Jawy. Kde není poptávka není ani nabídka.
Nejezdi na tom kazdy, ale ten kdo ji ma ji ma tak jak rikas
Bimbam píše: Kafi - no, hezký, ten Adrian je šikula. Co kdybys příště jel k Adrianovi na návštěvu na Nastěnce? Poněvadž Nastěnka je mimo Móni vlastně Tvoje první rozumně veliká Jawa. No a pro nás co jsme tady na pokecu už dlůho je Nastěnka spojena se začátky JWB
tu jsem prodal abych mohl do Jizni Ameriky ;)
pech. píše: Na 80 kil bych to neviděl, ale pade by to mohlo najet...
Mně nemusíš vyprávět, jak může vypadat motor... Motory co mi přijdou na stůl, jsou obvykle třech druhů.... První jsou totálně odjeté paštiky, ale proti tomu nic, to prostě někdo jen používal a na to to vyrobili, aby to jezdilo....
Druhá verze jsou motory které kdoví kde, kdoví jak dlouho a v kdovíjakých podmínkách ležely, buď jako celek (lepší) nebo jako krabice součástek (horší) a někdo potřebuje funkční motor...
Třetí kategorie je ta, že přinesou motor, který je plný nových věcí, ale nefunguje vůbec, nebo špatně... To jsou motory po těch, kteří to neumí, ale nejsou ochotni si tento stav věci přiznat, tak se do toho pustí a buď to skončí dotazem na fórum ve stylu: "Dělal jsem generálku, všechno mám správně, ale nejede to" nebo něco dokurví už při montáži a vzdají to....
Ono totiž kolem těchto našich oblíbených sráčů panuje aura, že je to jednoduché, že to spraví kdokoli kladivem a šroubovákem....
No jednoduché jsou, ale i tyto wergly vyžadují určité znalosti, cit, pochopení a pár přípravků, aby to dobře dopadlo...
To stejné říká Adrian ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Ty písty be mne taky zajímaly.... Odkud jsou.... Tipoval bych to na Indii, ale možná i nějaký lokál...
České, jiné nepoužívá
pech. píše: Ono je zapotřebí netahat moc do baráku lidi co neznáš a u těch co znáš, mít dobrou referenci o tom, že to nejsou slepičí prdele...
Každopádně islámské právo je natolik represivní, že to musí fungovat i na mimořádně "odvážné" jedince...
I u nás se jeden čas usekávala za krádež ruka. A je prokázáno, že počet zlodějů a krádeží se nezmenšil.
Kafi píše: České a ojnice Rocket
Měl jsem kompletní kliku Rocket do Babetty a byl jsem toho mrzutej. Klika vypadala zpracováním dobře, líp než ta do jawetty od Jelínka, ale měla závažnou chybu tu, že byly různé osové vzdálenosti čepů pod ložisko a ojničního oka. O skoro 5 setin. Jenže 5 setin u setrváku, na ouzkej klíče, udělala na koncích těch dlouhých čepů skoro tři desetiny a to se nedá tolerovat. To by šoupaly cívky po rotoru. Přehodit ojnici ve staré klíče nešlo, byly vybité čepy pod ložiska a slovenský zdroj nikdy nekončící zábavy pro zvídavé kutily, má setrvák s čepem jako monolit.
Ta klika do Jawetty byla o třetinu levnější a házela 1,5 setiny. Ta jak moc hezky nevypadala, tak reálně byla v pořádku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: České, jiné nepoužívá
A kde je shání? Má nějaké brutální zásoby? V Čechách je Almet vzácností, já už dávám převážně Maďary a do jawetty jsem nacpal Inda, protože v origo průměru měl nejužší prostor pro horní oko ojnice a to je dobře pro tu jehlovou klec, která tam origo není...
Naposledy editováno 21.01.2023 08:35:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
To jen aby bylo vidět, že s věkem si člověk dovoluje méně a méně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kuba350 píše: pech.> v čechách almet uplně normálně koupíš, objednávám z moto-pisty.cz a druhej den je to doma...
Tak do jawetty nebyl, do Stádia taky ne, do druhé Babetty taky ne. Byly to origo rozměry a první výbrusy. Třetí výbrusy do Smolíka jsem almet taky nesehnal.
Milan1963 píše: Tak jsem dojezdil. Ráno v osm jsem vyjel na skútru. Že pojedu jen 40 km, do Hradce a domů. Jenže silnice řekla NE. Skútr si jel kam chtěl. Sice je to naše nejhlavnější silnice ( II. třídy ) směr Hradec, Budějice, ale rozbít skútra ani sebe nechci. Po 2km jsem to vzdal. Vím, jsem slabej, už asi starej a bojím se - přitom v mládí jsem na pionýru v tomto běžně jezdil.
To jen aby bylo vidět, že s věkem si člověk dovoluje méně a méně...
Ono je to taky o tom, že ten skútr je přeci jen těžkej, proti slovenskýmu kriplu... Tak vytáhni kripla jako vždycky a ten se v tom plochodrážním režimu koriguje líp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Milan1963> Ten tvuj skutr je na jezdeni v tomhle moc velkej. Chce to neco mensiho, zimni gumy a trenink
Zimní pneu mám. Moc nepomáhají... Trénink nemám.
Pionýr se v tomto sajrajtu chová rozhodně lépe, než Piaggio. A přitom je to jen padesátka. A zimní pneu nemá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 21.01.2023 13:16:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Člověk si musí přiznat, že prostě neumí....
Podle mně to není v motorce či skútru, ale v člověku.
Naposledy editováno 21.01.2023 15:10:22
Samo, pokud se na mx naucis pracovat s tezistem a plynem v podminkach kdy vse klouze, je na velke motorce v provozu vse mnohem snazsi … i na snehu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |