1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení motorky
Vyžádat si v Jawě u pana Krafta Výpis z technických údajů – stojí to 1000 Kč. Napiš mu Vin čislo atypmotorky.
Pak jít na dovozovou technickou – u nás stojí 600Kč, uzavřít povinné ručení a A s tím a něm.techničákem jít na dopravku přihlásit za 500 Kč.
Smlouva o koupi není potřeba.
Absolvoval jsem to takto před Vánoci, Vše naprosto bez problémů.
Naposledy editováno 29.01.2023 15:52:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení motorky
martingrey píše: Fyro> Díky, někde jsem zaslechl, že pokud je platný TP ze zahraničí, tak bych teoreticky typovku z JAWY nepotřeboval.
Záleží jestli Je to ten nový a jestli je v něm uvedeno zatížení náprav a hluk – to je prý české specifikům, které se ve většině zemí neuvádí.
Tady u nás to požadují a proto musíš mít ten papír z jawy.
Naposledy editováno 29.01.2023 20:58:22
Vypadá to jako normální STK, ale je u toho násobně víc papírování. Oni vypíšou protokol, kde jsou veškeré údaje potřebné do českého TP. Ty údaje si vytáhnou z databáze pro běžné modely, co se u nás prodávaly. A to J350/640 je.
Potvrzení o povoleném zatížení náprav budou potřebovat jen pro neobvyklé modely, stalo se mi to jen jednou.
S tím protokolem z dovozové TK, německým TP a zelenou kartou pak zajdeš na registr vozidel. Ne k běžnému okénku, ale na oddělení dovozů, což se samostatný kancl. Některé pobočky registru vozidel dovozy nedělají, najdeš si to na webu příslušného města. Tam jen vypíšeš formulář, zaplatíš kolek a zhruba do týdne si příjdeš pro český TP a SPZ.
Ne není důvod spěchat, ten německý tp může být odhlášený na vývoz libovolně dlouho. Pokud bys z nepochopitelných důvodů spěchal, nemusí to projít STK bez závad, stačí když ti to dají na měsic. Což motorka projde vždy, pokud není rozebraná v krabicích s třetinou dílů chybějících.
Naposledy editováno 30.01.2023 08:39:57
NECHÁPU PROČ NĚKDO DONEKONEČNA ZAKLÁDÁ VLÁKNO NA STEJNÉ TEMA......ČLOVĚK VÁM TO MŮŽE VYSVĚTLOVAT DONEKONEČNA VČETNĚ VÝČTU VŠECH PARAGRAFŮ ČESKÉHO ZÁKONA POŘÁD JE TO MÁLO
NA STK JSOU K DISPOZI TECHNICKÉ POPISY AN VŠECHNY JAWY 640-1- 2- 3-4-5
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MINISTERSTVO DOPRAVY
České republiky
Č.j. 3412/02-152
ZÁKLADNÍ TECHNICKÝ POPIS
vozidla nebo samostatného technického celku
2316-04-09
Vystavený dne 06.11.2002 přidělené číslo typu 2316
č.j. 155 821/91-512 pro vystavení technického průkazu nebo technického osvědčení.
Technický popis je platný pro vozidla uvedená do provozu nejpozději do 31.12.2004.
K Číslo typového schválení vozidla:
1 Druh vozidla: MOTOCYKL
2 J Kategorie vozidla: LC
D.1 Tovární značka: JAWA D.2 Typ: 640-1
3/4 Varianta/verze: 9
E Identifikační číslo vozidla (VIN): TLJ6401??? D.3 Obch. označení: BASIC
5 Výrobce vozidla: JAWA MOTO S.R.O., TÝNEC N/S, ČR
6 Výrobce motoru: JAWA MOTO S.R.O., TÝNEC N/S, ČR 7 Typ: 638-3
P.2/P.4 Max. výkon [kW] při otáčkách [min. -1]: 17/5 250 P.3 Palivo: BA90 SMĚS
P.1 Zdvih. objem [cm 3]: 343.5 V.9 Emisní limit č.: / 40-01
V.6 Korigovaný součinitel absorpce [m-1]: V.7/V.8 CO2/Spotřeba paliva [g.km-1]/[l.100km-1]:
8 Výrobce karoserie:
9 Druh (typ): 10 Výrobní číslo (další stupeň):
R Barva: S/S.1/S.2 Počet míst celkem/k sezení/k stání: 2/2/
11 Celková [mm]: délka: 2 100 12 šířka: 780 13 výška: 1 115
M Rozvor [mm]: 1 370 14 Rozchod [mm]:
G Provozní hmotnost [kg]: 162 F.1/F.2 Největší technicky přípustná/povolená hmotnost [kg]: 342/342
N Největší technicky přípustná / povolená hmotnost na nápravu [kg]:
106/106; 236/236
O.1 Největší technicky přípustná / povolená hmotnost přípojného vozidla [kg]: brzděného:
O.2 nebrzděného: 50/50
15 Největší technicky přípustná/povolená hmotnost jízdní soupravy [kg] 484/484
16 Spojovací zařízení - druh: L Počet náprav - z toho poháněných:2-1 ZADNÍ
Kola a pneumatiky na nápravě (1-2-3-4...) - rozměry / montáž (zdvojená = [2]):
N.1 (1.) 2.15 B X 18; 3.25 - 18 N.2 (2.) 2.15 B X 18; 3.50 - 18
N.3 (3.) N.4 (4.)
U.1/U.2 Vnější hluk vozidla [dB(A)] - stojícího při ot.[min-1]: 81/2 625 U.3 za jízdy: 80
T Nejvyšší rychlost [km.h-1]: 120 Q Poměr výkon / hmotnost [kW.kg-1]:
17 Předpis, spotřeba paliva [l.100km-1]:
DALŠÍ ZÁZNAMY:
[Alternativní provedení vozidla :
*13: BA 90
*44: 2.15 B X 18; 3.00 - 18 52 P]
Variabilní provedení vozidla :
*31: 1 225 Namontovaná doplňková výbava kapotáž JAWA 640-72-100.
*35: 169 Namontovaná doplňková výbava kapotáž JAWA 640-72-100.
*44: 1,85 B x 18. V tomto případě není možný provoz s postranním vozíkem.
Nejvyšší hmotnost postranního vozíku je 172 kg.
Motocykl plní ustanovení zákona č. 56/2001 Sb.
Naposledy editováno 31.01.2023 13:04:59
Pokud má motocykl platný TUV třeba na další rok, nabídnou ti zda chceš novou STK nebo přijedeš k vypršení německé.
Naposledy editováno 31.01.2023 13:41:26
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení motorky
Přivezl jsem auto z Německa, ve čt evidence a STK ale ta jen proto že byl pouze Italský a ne DE techničák v pátek na úřad a v pondělí jsem měl papíry, takže jak píšeš , do tří dnů i s víkendem
Pokud už prostředek samozřejmě odhlášený už nekoupíš ale v DE už to není třeba koupíš prostě vč. platných papírů.
Naposledy editováno 31.01.2023 19:16:24
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení motorky
Stejně se mi nechce věřit, že když máš TUV, stačí na přihlášení evidenčka, ale jsem tak trochu nevěřící.
Naposledy editováno 01.02.2023 05:38:59
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení motorky
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení motorky
Nahoře je Jawa 640 - provozní hmotnost: 162 kg. takže bez řidiče? Dříve se udávala pohotovostní.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 | Marec222 | 39 | 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf |
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 | Pitr73 | 1 | 4.8.2024 v 14:53 Frantas |
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 7 | 22.6.2024 v 11:00 Deyva |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |