Jak tak furt koukám, tak mě pořád kouše myšlenka, co dál. A teď myslim, co budu dělat až se z jakýhokoliv důvodu rozhodnu pro změnu mašiny, byť v tuhle chvíli to není aktuální ani náhodou. Od loňska sedlám Hondu ST1300 a vyhovuje mi velmi. Stále ale vidím, že díky svým letům má limity ve výbavě, tedy nemá tempomat, nemá konektivitu se smartphonem (nekamenujte mě, mám to rád v autě a časem bych to rád měl na motorce), nemá elekronický podvozek a prostě spoustu těhle fičur dnes běžných. No a to je pro mě past, protože já cílím na nejnovějšího Goldwinga a ten pro mě bude ještě hodně dlouho nad finanční možnosti. Ten samozřejmě všechny mnou zmiňované pitchovinky má a k tomu se mi ještě líbí.
Zkusil jsem si BMW R 1250 RT i K1600GT a ano to by jako šlo, byť RT mě moc neuchvátilo. K1600GT ale pro mě trpí úplně stejnou chybou jako Goldwing, cena je mimo, a pokud už bych měl ty love, tak pak beru Golďase a ne BMW. Takže BMW jsem si škrtnul jako celek a šel hledat do jiných vod. Ano líbí se cendurka, ale dovedu si je představit pouze jako druhou motorku a určitě ne tu hlavní.
Zatím mi tedy vypadává jako řešení Honda NT1100 s DCT. Vím, že je 2vál a vím, že to má řetěz. To jsou pro mě jediné 2 mínusy i když ty 2 válce jsou o zvyku a řetěz o lenosti.
Máte někdo tuto cestu už prošlápnutou? A jak jste pokračovali, Má vůbec ST nějakého nástupce?
Díky za vaše nápady a ahoj.
Naposledy editováno 31.01.2023 19:52:39
1 reakcí na tento příspěvek ST1300 Pan European a co po něm
Naposledy editováno 31.01.2023 20:48:24
1 reakcí na tento příspěvek ST1300 Pan European a co po něm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ST1300 Pan European a co po něm
maco píše: Co se ti nezdá na tom RT? .... Jediné co mě sere, že to je tak široké s těma kuframa...
Problém šířky RT není v kufrech, ale v zrcátkách pevně v kapotáži. Jsou ve výšce zrcátek běžných aut a mezi proudy aut v zácpě se těžko vejdeš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ST1300 Pan European a co po něm
dettektorr píše: K tomu RT - mě se nelíbí designově, cestovně to bylo fajn, na palubě pohodlí, hezký budíky, fajn konektivita, super výbava. Motorově +/- jako STčko. Design se mi nelíbí zejména předek, vypadá to fakt strašně a podle mě to dělá to zakomponování předního kola. Naproti tomu to K1600GT je designově pecka. Měl jsem je půjčený bě v jeden den a ihned po sobě. Paradoxně vedle sebe byla hezčí a menší ta 16ka. Jízdně bylo K1600 na hony vzdálený tomu RT, prostě 6 válců, kdo někdy jezdil se 6 válci, tak ví, těm ostatní poradím to zkusit. Já jezdil na 3 šestiválcíh GL1500 Goldwing, 1800 Goldwing a K1600GT a vím, že to je pro mě vrchol a cíl mé moto cesty
Tak mi se zas RT, myslím ten nový model zas líbí, uvařili mi tam kafe a okouněl jsem u toho půl hodiny, naposledy jsem tak okouněl ve Švýcarsku po revoluci před výlohou Suzuki kde měli ve výloze GSX 1100F ve zlaté a hnědé metalíze

GT se mi taky víc zamlouvá ale tam ho zrovna neměli na prodejně a to co půjčovali tak bylo zrovna půjčené.
U GT tam to je ale váhově už nějak 300+ ne, cítils v tom nějaký rozdíl, když jsi měl obě po sobě, tam je nějakých cca 50kg tuším, na moji váhu už to bude ale myslím už moc a cena okolo 700, tak to už se ani nebavím...no i když dneska za 400 prodávají v Yamaze pětistovkový skůtr

ST se mi líbíla víc ta stará jedenáctistovka, ale tyhle ty autobusy už přestali vyrábět, FJR v řiti, GTR od Kawy už taky myslím není, kvůli emisím které furt vymýšlejí a utahují v té posrané bruseli tak s těma motorama už je konec nebo se jim to nevyplatí vylepšovat, tam nejsou takové prodeje v této kategorii.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ST1300 Pan European a co po něm
FrancisR píše: Problém šířky RT není v kufrech, ale v zrcátkách pevně v kapotáži. Jsou ve výšce zrcátek běžných aut a mezi proudy aut v zácpě se těžko vejdeš.
JJ, to by chtělo elektricky sklapovací jak má Burgman 650 ale ty kufry nebudou zas o tolik užší vzadu, tipnu si tak 5cm z každé strany oproti zrcátkám....
1 reakcí na tento příspěvek ST1300 Pan European a co po něm
Kdyz kolona popojizdi a nejsou extra auta u sebe, tak se da i s hodne sirokejma kuframa proplitat a to je mam sirsi jak riditka. Je to o zvyku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ST1300 Pan European a co po něm
maco píše: JJ, to by chtělo elektricky sklapovací jak má Burgman 650 ale ty kufry nebudou zas o tolik užší vzadu, tipnu si tak 5cm z každé strany oproti zrcátkám....
Kufry máš pod zrcátky aut a dá se s nimi projet poměrně snadno. Široká kapota se zrcátky tě zastaví. U bílého stoje jsou vidět vzadu boční kufry. Perspektiva zkresluje, R 1250 RT má šířku přes kufry 39.0" a přes zrcátka 38.8"

Naposledy editováno 01.02.2023 12:46:33
1 reakcí na tento příspěvek ST1300 Pan European a co po něm



Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řazení Honda ST 1300 Pan European, Honda ST 1100 Pan European | Vitecnik1 | 1 | 29.10.2024 v 19:09 pepe100 |
Honda ST 1300 uprava sedla pro vyss... Honda ST 1300 Pan European | dettektorr | 10 | 3.9.2024 v 14:42 JSvejda70 |
Honda ST1300 Pan European Honda ST 1300 Pan European | dumas74 | 14 | 20.4.2024 v 16:08 Fueltank |
Zvýšeni řiditek Honda ST 1300 Pan European | Tonikc | 10 | 25.2.2024 v 09:22 Fous1 |
Opotřebení zadní pneumatiky [1, 2] Honda ST 1300 Pan European | karel95 | 40 | 15.11.2023 v 20:36 pepe100 |