1 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400
1 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabehnutie N400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabehnutie N400
1 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400
Tyhle sezóní motorky mezi A s omezením a s A neomezeně jsou spotřební zboží.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabehnutie N400
1 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400
Naposledy editováno 24.02.2023 08:11:11
Animals21 píše: Stejne uz to mas zajety … ohrat a nesrat se s tim … zajeto je po 20km. Co by se tam jako 1500km zajizdelo??
Stačí se podívat na nějaké naučné video z výroby, jak tomu tam dají pokouřit. Ten záběh většinou potřebuje sám pilot, aby to nerozštípal na druhém kilometru.
(Pokud teda nějaký lesní tvor nerozhodne jinak ... , sorry)
2 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400
Ináč gratulujem k peknému strojčeku, Kawasaki sú super stroje!
Dostal si k motorke nejaké brožúry, tam to máš presne napísané ako máš jazdiť - do koľko otáčok sa máš pohybovať do akého počtu odjazdených km. Čo si to nevieš nájsť?
Odhadujem že teraz prvé stovky km tam máš povolených max okolo 5000 ot min, aspoň prvých 500 km.
Upresnenie:
Prvých 200 km máš jazdiť do 4000 ot/min.
201-350 km do 6000 ot/min
Potom až do dosiahnutia 1000 km máš jazdiť kľudnejšie.
Jasné?
https://www.kawasaki...023&lang_code=EN
Naposledy editováno 24.02.2023 09:20:47
1 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400
Motor bude pruzny, dobre se tocit, a neublizis mu vytacenim za studena nebo podtacenim.
A uzivej novej stroj. Bat se ze motoru ublizis, kdyz to chvilku vytocis nad "nejake konkretni otacky" je blbost. Jde o to neskocit na dalnici, nedat tam sest plnej, a nedrzet, to hodinu.
CB600 píše: Další jízdu 15,5 minuty nejlépe dnes mezi 17:00 a 17:15:30. Další jízda pak už bude stačit 13 minut ale jen o víkendu před západem. Jezdit zásadně max 3 ulice od garáže, tzn. krouživě kolem bloků. Pokud se podaří trasa ve tvaru osmičky, tak to je vůbec nejlepší pro záběh, odstředivé síly v motoru se vzájemně vyrovnají a vyruší, motor tak nezruší
soudruh zelí má recht, dost bych se divil, kdyby tam po tom ceresu ve fabrice ještě bylo co k zajíždění a pokud už, tak určitě tak jak píše Ozzy, ne nějakým tejráním lehce nad volnoběhem.
marna píše:
Upresnenie:
Prvých 200 km máš jazdiť do 4000 ot/min.
201-350 km do 6000 ot/min
Potom až do dosiahnutia 1000 km máš jazdiť kľudnejšie.
Jasné?
Zvýšením těch otáček na dvojnásobek se dá zkrátit záběh na polovinu! A nedělám si prdel.
Hlavná otázka je zodpovedaná. Len by ma zaujímalo, či fakt v návode nie je nič napísané /či sa to majiteľovi nechce čítať, prípadne to Kawa neuvádza/. Prečo je potreba to diskutovať s konštruktérmi iných moto značiek na nete .
2 reakcí na tento příspěvek Zabehnutie N400
Zabehnuti motoru dle pokynu vyrobce, je to jen 1000 kilaku, ubehne ti to jako voda. To, ze motor je uz zabehnuty od vyrobce je castecne pravda, ale kdyz obcas vidis olej po prvni vymene, zjistis, ze z motoru se vyplavi jeste spousta bordelu. Neni duvod zbytecne riskovat, zvlast kdyz je to jen par kilaku. Navic uvidis, ze te to to nauci ovladat motorku a szit se s ni.
Nadruhou stranu se neboj, ze otacky sem tam prekrocis, hlavne ke konci zabihaciho cyklu. Naopak, musis motor naucit, ze ma fungovazt i v otackach, takze ke konci zajizdeciho cyklu se doporucuje zahraty motor i vytcet (pri jizde). Dulezite je casteji radit kvuli otackam.
Vyhni se vytaceni motorky pri stani a podtaceni motoru, dokud neni zahraty, nedavej mu zbytecnou zatez.
Dobre zajety motor prida hruba stejne vykonu jako 2 Sparco nalepky nebo jedna nalepka Pirelli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabehnutie N400
CloudJumper píše: Nadruhou stranu se neboj, ze otacky sem tam prekrocis, hlavne ke konci zabihaciho cyklu. Naopak, musis motor naucit, ze ma fungovazt i v otackach, takze ke konci zajizdeciho cyklu se doporucuje zahraty motor i vytcet (pri jizde).
To je BLBOSŤ Kawasaki ani žiadny iný výrobca nedoporučuje prekračovanie povolených otáčok.
Platí to, čo je napísané v návode.
Ďalšia blbosť je že motor je už "čiastočne" zabehnutý od výrobcu - nie je. A ty to zjavne nemáš ako vedieť, voľná tvorba vycucaná z prstu.
Takze kdyz mam ted obrazek o tve osobnosti, chapu, ze dalsi diskuze, tedy vymena argumentu na zaklade faktu a zkusenosti, bude MARNA.
A vzhledem k tomu, ze o diskuzi se siriteli jedne jedine pravdy, typicky internetovych demagogu jako ty, se neda mluvit, pripomenu jen stare moudro: Hadat se na internetu je jako paralympiada. I kdyz vyhrajes, jsi porad retard.
Proto necham demagoga "vyhrat" a doufam, ze zakladatel threadu, ktery se na toto forum obratil pravdepodobne proto, ze ho zajimaji zkusenosti a znalosti starsich a zkusenejsich motorkaru, udela vlastni nazor na to, co mu rikame, co jsme zazili, vyzkouseli a zjistili.
Aj toto si predtým napísal ty sám:
CloudJumper píše: (...) To, ze motor je uz zabehnuty od vyrobce je castecne pravda, (...)
A v skutočnosti je tvoj postulát enormná hlúposť, lebo to nemôže byť "čiastočne pravda". Buď je zabehnutý alebo nie je, a vezmi jed na to že nie je. Keď si nebol vo fabrike tak si vysleduj niečo o postupoch na výstupe výrobnej linky a kontrole kvality a k nejakému poznaniu sa hádam dopracuješ
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrolka mazání - výměna oleje [1, 2] Kawasaki Ninja 400 | Thomas18 | 35 | 19.4.2024 v 00:02 Weisner |
N400 neni priestor pre motolekarnicku [1, 2] Kawasaki Ninja 400 | Barbar23 | 44 | 6.3.2023 v 12:57 Maxipes_Fík |
Pomoc s výběrem moto pro ženu Kawasaki Ninja 650, Suzuki GSX-S750, Kawasaki Ninja ... | Prsk0 | 13 | 4.3.2023 v 17:04 Krleš70 |
Prva jadza na ninja 400 Kawasaki Ninja 400 | Barbar23 | 18 | 3.3.2023 v 19:50 Ozzy_ |
Je Kawasaki Ninja 400 dobrá Kawasaki Ninja 400 | Barbar23 | 11 | 17.2.2023 v 18:01 Guzo |