poslední sezónu jsem jezdil Pirelli Diablo Rosso 3 (BMW S1000XR). Z mého pohledu super pneu.
Otázka zní, má smysl se posunout do loňské novinky Pirelli Diablo Rosso 4? Máte někdo s tím zkušenosti?
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4
Ale kamarád je loni koncem sezóny přezouval na GSX-R 750 a i když už nebylo zrovna letní počasí, chválil si perfektní přilnavost. Jezdí hodně divoce. Předtím jezdil jak Rosso 3, tak Metzeler M7RR. A teď se zase vrátil k Pirelli. Dle jeho slov, tyhle Rosso 4 se zdají, že si nechají víc toho líbit v zatáčkách.
Proto bych volil asi takto. Jestli jezdiš tak, že Rosso 3 ti maximálně vyhovujou. A neměl jsi ani třeba náznak uklouznutí atp. Tak bych klidně zůstal u nich. Protože asi víc sportovnějsí Rosso 4, zcela nevyužiješ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4
Když se dívám na srovnání výrobce, pokud je to pravda, tak téměř ve všech ohledech má být lepší.
Další výraznou změnou může být zadní pneumatika od rozměru 190/55 má 3 směsi.
Rosso 3 už jezdím druhou sezónu a maximální spokojenost. Jen ten nájezd, kdyby se trošičku posunul pro můj styl jízdy a přeskočil přes 5 tis. asi bych do toho šel. Protože na konci sezóny pokaždé řeším, kam se ještě projedu, abych vydržel se vzorkem.
Jestli dobře vidím, tak životnost Rosso 3 i 4 bude "stejný". Takže to si asi moc nepomůžeš, v tomto směru.
Zase bude líp dřžet za sucha i deště... Což se může hodit. Osobně jí vnímám, jako vhodnější náhradu pro toho, kdo chce mít více sportovnější gumu. Než nabízí Rosso 3.
Ale není stejně nad osobní zkušenost Takže neváhej a jdi do Rosso 4 a pak napiš
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4
Prostě seš na ty gumy rychlej. Ale u 35+°C už si taky dávám pozor.
Když jsem koupil XRko, jel jsem na motoškolu do Brna na Pirelli Angel.
Všichni ve skupině sportovní gumy a já GT. Šlo to, ale citil jsem, že nemůžu jet jako ostatní.
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4
Teď budeš muset přitápět v garaži, a hned po vyjetí tomu naložit, ať se rychle zahřejou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4
Dost váhám (hlavně k vůli ceně) na Mitas Force plus Evo. Ta je ale, aspoň mysím spíš srovnatelná s Corsa. Nájezd asi bude dost nízkej..
Jinak první poznatky s Rosso 4? je pocitově lepší?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4
Nien píše: Trochu překvapení, když vám ty pláště příjdou. Na netu se o tom nikde nedočtete. Nejspíš je to jenom u rozměru 190/55-17 jelikož je 5 zónová.
Tyhle nálepky mívá Corsa, nebo spíš Supercorsa. Tady se snad muselo to varování ocitnout omylem. Nebo díky nějakému vtipálkovi? Ale taky to může být nějaká tropická verze, která nemá v Evropě co pohledávat. Napiš do Pirelli, na té nálepce je vidět kód.
https://www.pirelli....duct/diablo-rosso-iv
Jinak zatím není co psát. Z nových plášťů mám vždycky dobrý pocit. A na vyšší tempo se po zimě vzhledem k počasí teprve rozkoukávám.
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4
Mimochodem, jsem minulý týden zabloudil na vesnici a projel si Tesák, Troják bohužel žádnéh modrého Bafa, jsem tam nepotkal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4
Kohlstein píše: Tyhle nálepky mívá Corsa, nebo spíš Supercorsa. Tady se snad muselo to varování ocitnout omylem. Nebo díky nějakému vtipálkovi? Ale taky to může být nějaká tropická verze, která nemá v Evropě co pohledávat. Napiš do Pirelli, na té nálepce je vidět kód.
co je špatného na tom varování? Jsem si to buď blbě přeložil nebo něco vynechal..Jinak k tématu....jelikož používám rozměr 190/55, tak zadní pneu je už 5 zónová a 3 směsová. A ten kraj je nejspíš podobný jako směs Supercorsa.
Tak i proto to varování formou nálepky.
Zatím mé hodnocení je, že nelituji. Ta krajní směs odvádí super práci. A na cestování to vypadá, že to bude mít stejný počet km jako trojky.
Takže spokojenost.
Dovezl jsem to do servisu ukázal nálepku a týpek.....jo jasně......, strhl to a šel přezouvat.
dewwil píše: co je špatného na tom varování? Jsem si to buď blbě přeložil nebo něco vynechal..
Jenom to, že DR4 je normální silniční guma a tohle varování je obvyklé spíš pro závodní slicky, které pod 60°C nedrží a v mrazu se rozpadnou. Našel jsem, že je testovali v Mugellu při +8°C a nic zvláštního se nedělo.
Teď tam mam Roadsmart 3 SP a stačí mě na silniční jizdy, zatáčky. Pecka. A vydrží asi 7 tisíc
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4
Naposledy editováno 20.07.2023 10:14:47
A jsem rád, že dnešní sport-cest pneu usly takovou cestu a na starší motorky, které nejsou přemotorované stačí v klidu. Angel gt 2 by na zadek taky byla super. Ale stoji 4300kc. A ja mel jednu Dunlop starší dot a druhou novější dot za 5000.
Naposledy editováno 20.07.2023 11:09:20
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4
Zhodnocení Rosso 4.
Nájezd, stejný jak Rosso 3. což pro můj styl jízdy, dělá opět cca 5tis. km. Víc ani ťuk. Takže, tady jsem se fakt neposunul.
Obavy, že se ta třetí směs na krajích bude oddělovat se nepotvrdily. Krásně celistvé do konce životnosti.
Grip, ta třetí směs je prostě v náklonu lepší ( u rozměru vzadu 190).
Pokud ale nevyužijete vyšší grip v náklonu, a nebo hledáte lepší cenu, tak asi šáhněte po Rosso 3.
Já osobně pokud příští sezónu budu mít podobnou (většinu kolem komína), tak zůstávám u ROSSO 4. Ten rozdíl v ceně mi nepřijde, tak zásadní. Vzhledem k ceně co by to stálo, kdyby mi to uteklo. Motorku mám pro radost. A na pláštích co mě drží na cestě, šetřit nechci. Pro mě Rosso 4 přidanou hodnotu má.