Naposledy editováno 06.05.2023 14:57:45
HornisGSX píše: Pcr pokud bude chtit to zjisti! Ale to bys je musel nasrat! Nechapu co nekoho vede k takove picovine!!!! Uvedomujete si jelita ze kdyz nedej boze nekoho nebo neco srazis nebo srazi tebe tak mas do konce zivota pruser????!!!!
Ocividne neuvedomuji jinak k tematu.. Dokazi si to dohledat velmi jednoduse.. kdyz zapisi VIN vyjedou jim data k motocyklu kde je samozrejme napsana origo vaha, vykon, hlucnost atd..
Pokud to je tak, tak nevidím důvod proč by s tím nemohl s A2 jezdit, papírově je to v pořádku.
Kdybys slyšel co prej řikal původní majitel že stim jezdil x let na a2 tak bys asi vyletěl z kůže :D
Jawista1234 píše: Gazda4> Problém je ten že nemužeš na a2 mít víc než dvojnasobný výkon seškrcení, což srad má, tím padem by to mohl řidit jen kdyby to mělo 50kw původně.
Jo tak...
Původní výkon si dneska při kontrole zjistí snadno...
Ono taky záleží, na koho natrefíš, jestli ten policajt to bude chtít řešit a nebo nad tím mávne rukou.
V případě havárky to už problém bude.
_Michal píše: Gazda4> Tak pokud ve velkém tp není napsaný plný výkon, tak poliši a stk stejně vidí jen to, co je tam napsané, tj.25kw. Je to stejný jak krosky a supermota. V tp 10kw, reálně 40kw.
To sice ano, ale, jak už jsem psal výše záleží na koho natrefíš...
Co když tomu ten policajt bude rozumět, bude taky motorkář nebo jezdil v minulosti?
Tak taky bude vědět kolik ta mašina má cca výkon.
HornisGSX píše: Jawista1234> hele me je to uplne u prdele ale jak psal kolega nademnou....staci natrefit na aktivniho policajta a borec skoncil ( rizeni vozidla bez rp = zakaz rizeni a penezity dar statu) nedej boze kdyby trefil auto opet rizeni bez rp zpusobeni nehody= zakaz rizeni a pojistovna nevyplati ani korunu a kluk bude celej zivot splacet pojebany auto nedej boze zraneni. Jako byli jsme taky mladi blbci ale byla jinna doba.... Ja bych do toho v dnesni dobe nesel. Oni ti policajti taky nejsou zadni blbci.
Pod to bych se i podepsal, dost starších kluku odsud jezdilo kdysi “na pankáče, všecko F piči” ale počítám že v současné době by se taky divili kdyby je čapli. Akorát se na tu dobu určitě hezky vzpomíná
_Michal píše: Gazda4> Co je psáno, to je dáno, přece. Pokud ve velkém tp je 25kw a není tam žádný jiný údaj o plném výkonu, tak ikdyby měla 150kw z výroby, tak přece ty se řídíš tím, co je psané... Potom je tady pro A2: výkon vs hmotnost. Tzn. 0,2kw / kg. Takže min. hmostnost motorky je 175kg ve velkém TP. Já si to takto vysvětluji.
Tazatel už Ti sám odpověděl, teda mi:
"Problém je ten že nemužeš na a2 mít víc než dvojnasobný výkon seškrcení, což srad má, tím padem by to mohl řidit jen kdyby to mělo 50kw původně."
Ale stejně mi zo příjde nahlavu, proč nemůžeš řidít víc než uškrcenou z dvojnásobku výkonu.. když šestka která má 25kw a 158 km/h maximálku. A jede prakticky na půl plynu. mi fakt nepřijde nebezpečná v 18 nebo 20 nebo kdy se ta a2 dělá. Ale je to zákon a budeme ho respektovat.
Tímto defitivně uzavirám toto téma. Jezdit na tom v provozu určitě nebude a hotovo. leda na tom okruhu kde by ho snad za to nemusel nikdo buzerovat a kdyžtak jim ukaže malý tp no :D
Teď už nemůžeš couvnout, lada bys ten svůj pracně založený profil smazal.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Smazat, díky BMW 530d GT | KubaLC8 | 0 | Včera v 13:55 KubaLC8 |
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |