AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Nejezdi, protoze se to za tech 15k rozpadne a kvalita dostupnych dilu je zalostna...pokud na tom chces jezdit jako na novych strojich (pocet km, intenzita) tak ty dily menis 2x-3x do roka...
V Argentine kupuji stare vraky, vezmou z nich puvodni dily a ty davaji do tech motorek co musi opravit. Co jde se snazi jeste opravit za pomoci unnas dnes jiz vymirajicich remesel....
Bohuzel u nas mas vetsinou dily z turecka, indie, ciny a ty stoji za starou backoru
Muj priklad:
Tachometr loni menen 2x
Cep kyvky a zadni osa 1x a osa uz je zase v prdeli
Menena rozeta made in Turkey nevyvazena takze peklo
Sada na repas brzdoveho trmene zalostna a DoDo
Trysky musis premerovat
Brzdove oblozeni koupis snad z blata...
To je přesně to, co mně otočilo vstříc Japonské produkci...
Protože jsem se v tom musel vrtat čím dál víc...
Vraky došly, takže díly jsou dražší a horší.... Některé vůbec... Musel jsem to vyrábět....
Tryskoměrky jsem taky musel před časem pořídit, když projevy po výměně se neshodovaly s teorií směsi... Protože se neshodovaly průměry trysek s vyznačenými ciframi...
A na tom svoji každodenní mobilitu stavět nechci...
pech. píše: Milan je takovej svéráz, že to překoušeš... Nicméně vy dva se v tom vyznavačství vyrovnáte, nicméně bláznovství ve vytyčování cílů, je u něj nižší...
ON defakto ví, co je Jawa zač, protože je to inteligentní člověk..... Ale stejně jako Bureš nikdy neodstůpí, Milan to prozření i za cenu zničení vlastního těla a pokladničky, nikdy nepřizná
Muj cil je jasny...ja tu kouli na tom obstaroznym smradlavym a ucukanym blate chci dat...a cilem je to dat za 80dni...jenze situace je nyni proti mne...
Ale kdyz se podivam na to, co vypraveli jini s BMW nebo XT behem cesty, byl jsem rad ze ta Jawa je takovy ,,srac" na kterym se vlastne nema oproti tem druhejm co posrat
Kafi píše: S tou J90 davam zapravdu vsem, kteri mi to tvrdili..aktualne mam dva motory udelane...do te motorky jsem nasypal pres 100k a najel na ni 2000km. Rad bych s ni dal nejakej vejlet a pak asi pujde do pomyslne ,,vytryny". Jenze ted nemam doma krome fichtla jinou motorku a je chut jezdit Nicmene chci nasetrit na neco smysluplneho...premyslel jsem koupit zas XJ600 nebo KTM Duke ci XJR...ale bude mi lito chodit se na Doris jen divat...ale viz muj prispevek vyse, kvalita dilu je neunosna a neustale to menit se mi nechce
Hele, pokud chceš XJ proto, jak vypadá, tak si ho kup... Ale co nejmladší.....
Pokud chceš XJ jako dobrou motorku na každý den, vybral bych asi už jinak.... Něco cestovního, ale modernějšího, s deltaboxem, lepšíma brzdama, třeba i s kapotou a vodou chlazený...
Duke je dosti sportovní stroj, ten se n a delší cesty nehodí...
XJR je krásné, vydrží i apokalypsu, ale pro člověka jako jsi ty, bude brutálně těžké.. Vyzkoušej si jí někde půjčit, pokud po ní toužíš abys věděl, zač je toho loket...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
e: pech mě o chviličku předběhl.
e2: Jinak je to motorka, na kterou nedám dopustit. Ale chtělo by to se umět vrátit o deset let a koupit si ji tehdy.
Naposledy editováno 15.03.2023 20:01:31
Koudy01 píše: Kafi> Sehnat pěkný zachovalý nedokuněný XJčko už je dneska problém. Už je to taky pomale veterán po x-studentech, kteří se na tom učili. Trochu přidáš, což pro pracujícího člověka jezdícího po světě není úplně problém a máš pěknou motorku do 10 let stáří se vstřikováním.
Souhlas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: To je přesně to, co mně otočilo vstříc Japonské produkci...
Protože jsem se v tom musel vrtat čím dál víc...
Vraky došly, takže díly jsou dražší a horší.... Některé vůbec... Musel jsem to vyrábět....
Tryskoměrky jsem taky musel před časem pořídit, když projevy po výměně se neshodovaly s teorií směsi... Protože se neshodovaly průměry trysek s vyznačenými ciframi...
A na tom svoji každodenní mobilitu stavět nechci...
A to je presne ono...na dlouhou cestu se to da velmi dobre i levne nachystat..vlastne mas stale za 30-40k novou, spolehlivou motorku...malokdy udelas za vetsi cestu vic nez 30-40k km nez se to zacne srat....pokud u jinych znacek chces byt tak dusledny tak to muze byt za 30 i za 100k...napr. oprava GN 250 vysla na 70k..u jawy je tech 30-40k strop...
jasne, pak to vydrzi dyl ale vydaj musis dat...kdyz se ta Jawa nedejboze posere cestou tak to opravis...
To je duvod proc na cesty vzdy sahnu po J350..taky je pohodlna, pruchodnost terenem dobra, blbuvzdornost skvela, krast to ve svete nikdo nechce...
Oproti tomu na jezdeni o vikendu, v tydnu, rychle sem tam radeji sahnu po necem jinem a kdyz to neco jineho v garazi nemam tak premyslim vzdy co poridit az nejaky ten werk v garazi vzdy skonci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 15.03.2023 20:04:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Kafi> Sehnat pěkný zachovalý nedokuněný XJčko už je dneska problém. Už je to taky pomale veterán po x-studentech, kteří se na tom učili. Trochu přidáš, což pro pracujícího člověka jezdícího po světě není úplně problém a máš pěknou motorku do 10 let stáří se vstřikováním.
e: pech mě o chviličku předběhl.
e2: Jinak je to motorka, na kterou nedám dopustit. Ale chtělo by to se umět vrátit o deset let a koupit si ji tehdy.
Duka sem jezdil..bavilo me to, na streky nic moc. Tady by ty streky byly spise na 14dni se zenou...
XJ se mi libi, mel jsem ho. Vstriku - ele. v moto se bojim kvuli servisu, mnozstvi kurvitek...ale asi zbytecne jak mi nekteri tvrdi...stejne tak je pry lehci i levnejsi delat velky servis na moto se vstriky a mladsiho veku nez ma vybehanych karbcich s membranami apod...
Koudy01 píše: Kafi> Moje Xjčko mělo 125tis. km a byl jsem kdykoliv nachystanej vyrazit bez obav kolem světa. Žádný velký GO se nekonalo. Měnil se jen spotřebák. Celou tu dobu.
Kamos ho mel taky, pak xjr a nedal dopustit...ja kdysi koupil jako student vrak za 15k, ale taky dobre slouzilo..jen zatacet se mu moc nechtelo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Duka sem jezdil..bavilo me to, na streky nic moc. Tady by ty streky byly spise na 14dni se zenou...
XJ se mi libi, mel jsem ho. Vstriku - ele. v moto se bojim kvuli servisu, mnozstvi kurvitek...ale asi zbytecne jak mi nekteri tvrdi...stejne tak je pry lehci i levnejsi delat velky servis na moto se vstriky a mladsiho veku nez ma vybehanych karbcich s membranami apod...
Servis u vstříků na deset let starých motkách je primitivní a o dost jednodušší jak udržovat karburátory. Navíc to funguje furt a vždycky.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 15.03.2023 20:12:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: V-Strom 650 první generace, Transalp 700, z novějších Tenere 700...to jsou motorky, ze kterych bych na jezdění kolem světa bez strachu z náročnýho servisu vybíral dnes. Vše si tam uděláš sám bez potřeby nějaké diagnostiky apod.
A ani jedna se mi nelibi ja jsem spis na Bandit, XJ, Zephyr, XTZ dve kulata svetla, AfricaTwin, Big, Ninja dve kulata svetla, CBR nanuk, Hayabusa, BT1100, HD nighttrain, Boneville,W650, Varadero
jinymy slovy stary klasicky vzhled nez supermoderni vzhled kdy vse vypada stejne nebo to ma takove neslane nemastne linky
Koudy01 píše: Servis u vstříků na deset let starých motkách je primitivní a o dost jednodušší jak udržovat karburátory. Navíc to funguje furt a vždycky.
To mi rikal Honza, ktereho jsem poznal v Jizni Americe...jezdi tady odtud s Tomem Elefantem
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Mně by lákala ne cesta kolem světa, ale stačilo by mi na Jawě 660 projet Afriku ze severu na jih. Tak jako Poubes, Igor a jiní. Jenže mám 20 dnů dovolené... a to bych jaksi nestihl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Kafi, na tebe jsem nezapomněl, ale jako zakladatele Jawabláznů beru automaticky, že Jawu mít vždycky budeš, nebo dokonce mít musíš ! A to, kde na ní jezdíš,je bonus. Nakonec - tady to každý ví. Je to samozřejmost. Asi taková, jako já NIKDY veřejně neřeknu, že Jawa je špatná. V tom má Pech pravdu. I když momentálně mně tedy Týnečtí "dorazili" tak ukrutně, že jsem z toho špatný už třetí den. Ale taky jsou to lidi, jako my, holt pojízdnost mojí 660 se odkládá ad acta... Nejde o život...
Mně by lákala ne cesta kolem světa, ale stačilo by mi na Jawě 660 projet Afriku ze severu na jih. Tak jako Poubes, Igor a jiní. Jenže mám 20 dnů dovolené... a to bych jaksi nestihl.
Co se zase stalo s hochy od bobří řeky??
Hele vše jde...můžeš to dát na etapy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: A ani jedna se mi nelibi ja jsem spis na Bandit, XJ, Zephyr, XTZ dve kulata svetla, AfricaTwin, Big, Ninja dve kulata svetla, CBR nanuk, Hayabusa, BT1100, HD nighttrain, Boneville,W650, Varadero
jinymy slovy stary klasicky vzhled nez supermoderni vzhled kdy vse vypada stejne nebo to ma takove neslane nemastne linky
Tak ze stříkaček má (podle mýho vkusu) přijatelnej vzhled Tenere 700 nebo HQ Norden 901, ale to už jsou jiný peníze.
Jinak mě mrzí že ta GN250 nebyla v ólrajtu, ale holt nejsem dobrej posuzovatel technickýho stavu.
Čau, Tom
Milan1963 píše: Kafi, na tebe jsem nezapomněl, ale jako zakladatele Jawabláznů beru automaticky, že Jawu mít vždycky budeš, nebo dokonce mít musíš ! A to, kde na ní jezdíš,je bonus. Nakonec - tady to každý ví. Je to samozřejmost. Asi taková, jako já NIKDY veřejně neřeknu, že Jawa je špatná. V tom má Pech pravdu. I když momentálně mně tedy Týnečtí "dorazili" tak ukrutně, že jsem z toho špatný už třetí den. Ale taky jsou to lidi, jako my, holt pojízdnost mojí 660 se odkládá ad acta... Nejde o život...
Mně by lákala ne cesta kolem světa, ale stačilo by mi na Jawě 660 projet Afriku ze severu na jih. Tak jako Poubes, Igor a jiní. Jenže mám 20 dnů dovolené... a to bych jaksi nestihl.
Co je zase špatně?
TomElefant750 píše: Tak ze stříkaček má (podle mýho vkusu) přijatelnej vzhled Tenere 700 nebo HQ Norden 901, ale to už jsou jiný peníze.
Jinak mě mrzí že ta GN250 nebyla v ólrajtu, ale holt nejsem dobrej posuzovatel technickýho stavu.
Čau, Tom
Tome tos nemohl posoudit....šlo to poznat až po rozebrání motoru. Kdybych nechtěl vyměnit rozvoďák, nikdo by na to nepřišel Na GN přijde čas, táta se na ní těší a ve finále jsem rád, že ji nezhuntoval v JA
Naposledy editováno 16.03.2023 00:25:28
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Přesně, nevím jestli mu to dokážu odpustit...dost se mě to dotklo...
Muhehe nojo, zapomenout jako na Jawaře na samotného admina Jawabláznů, to Milan rozštíp.
Mě teda nezmínil taky, ale to mě celkem neva.
Nemávám nikdy nikde občankou se slovy: "Já sem tu nejstarší..."
Na Jawách lítám už přes třicet let a zatím nehodlám přestat.
A asi by to bylo dohromady kolem globusu několikrát dokola.
Pravda, ty nové jawy mě neberou, ale oni to vlastně Jawy až tak ani nejsou
a když se mi dostanou na dílnu, mnohdy nevycházím z údivu.
K tomu cos napsal jako admin:
"Jeste chvili s tim prudte a bud vlakno zavru nebo prejmenuju na Pokec, kdyz Vas tak desne irituje slovo Jawa v nazvu"
Nemám moc co dodat.
Jsem taky rád, že to tu nechcíplo.
Ty seš "stvořitel" Jawabláznů, já naskočil na forum někde 2013
a poprvý se za váma vydal do Plaňan o dva roky dýl.
Takže pokud ty nemáš problém s obsahem, není co řešit a zavření vlákna si tu asi nepřeje nikdo.
Zima byla dlouhá, jaro je skoro tady, vztyk od compu a hybajte jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
sharp píše: Tu jsem si vždycky přál, pětikilo byl mokrý sen, dlouho byla ale 350 a pak přišly supersporty Yamahy 125, 600, 1000a byl jsem v nebi
Jo tyto jestli si možná pamatuji, jezdili u hradní stráže a při závodech míru s kameramany, který seděl zády po směru jízdy
To zadní sedlo při závodech míru, bylo otočný, za jízdy jsi se kameraman mohl z pohledu dozadu, otočit ještě doleva či doprava.
Verdom píše: Muhehe nojo, zapomenout jako na Jawaře na samotného admina Jawabláznů, to Milan rozštíp.
Mě teda nezmínil taky, ale to mě celkem neva.
Nemávám nikdy nikde občankou se slovy: "Já sem tu nejstarší..."
Na Jawách lítám už přes třicet let a zatím nehodlám přestat.
A asi by to bylo dohromady kolem globusu několikrát dokola.
Pravda, ty nové jawy mě neberou, ale oni to vlastně Jawy až tak ani nejsou
a když se mi dostanou na dílnu, mnohdy nevycházím z údivu.
K tomu cos napsal jako admin:
"Jeste chvili s tim prudte a bud vlakno zavru nebo prejmenuju na Pokec, kdyz Vas tak desne irituje slovo Jawa v nazvu"
Nemám moc co dodat.
Jsem taky rád, že to tu nechcíplo.
Ty seš "stvořitel" Jawabláznů, já naskočil na forum někde 2013
a poprvý se za váma vydal do Plaňan o dva roky dýl.
Takže pokud ty nemáš problém s obsahem, není co řešit a zavření vlákna si tu asi nepřeje nikdo.
Zima byla dlouhá, jaro je skoro tady, vztyk od compu a hybajte jezdit.
No hlavně pokud bych měl jít do detailu, tak původní smysl tohoto vlákna byl pomoci mi s maturitní prací na téma Modely a historie Jawy. Takže by vlákno mělo být už bratru 11 let zavřené
Vykašlete se na to, když chcete zase kecat o Jawách tak sem o nich napište, hoďte něco zajímavého a buď se to chytne nebo ne. Neni důvod tu pak brečet nebo rýpat, že se to neuchytilo. Doma Vám žena taky jistě pokaždé neskočí na snahu o vášnivou noc, prostě ji někdy ta hlava bolí......
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Doma Vám žena taky jistě pokaždé neskočí na snahu o vášnivou noc, prostě ji někdy ta hlava bolí......
... a začnete si raději vykládat o autech
Naposledy editováno 16.03.2023 08:46:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 3 | 24.9.2024 v 19:52 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |