kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Frennky> a ted s tim o 2 az 3 cm k zemi.
A k cemu? Rychleji to nepojede akorat aby se bal kazdeho vymolu na silnici nebo obrubniku ze chytne spodek. A jako bonus udrncane auto. Leda ze by ho Frennky obcas vytahl do Mostu na volne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: zmulin> to delaji jen pro zabavu....
Nebo ho jen našla
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Jooo, pekna dodafka, velka
jj,tam se vejde motorek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Nebo ho jen našla
To by ho musela pak zahrejvat a ještě pod nej udělat louzicku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: jj,tam se vejde motorek...
Jak rikas. A jeste se v tom clovek vyspi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: No ve vocasu ne ... stehynko
Slusnej obr
A dneska se do ptaka strka leccos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: A k cemu? Rychleji to nepojede akorat aby se bal kazdeho vymolu na silnici nebo obrubniku ze chytne spodek. A jako bonus udrncane auto. Leda ze by ho Frennky obcas vytahl do Mostu na volne
Nesmysl. Zrovna Eibach o 2-3 neudela zadny velky rozdil v komfortu. Mel jsem auta snizena o 7 cm a nikde jsem nicim nechytil. Tvrdy to uz bylo, ale tady mluvime o 2 cm
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Myslim,ze -2cm sem měl v rámci fabrickyho sportpaketu na minulým autě
2-3 bez problemu. Navic je to auto urcite o trochu zvedlo, diky tem velkym kolum..
oioi01 píše: Seru na vas.... V osm snad zhasnu aspon stroj a jebu na to....
Jo a vcera sem z odpoledni nedobrovolne pokoril rekord... Na moto v 0°C....
Pojede nekdo o vikendu z Brna na moto, krome odpadlika Koudyho?
Jestli te to potěší tak ja ted stroj zapinam, tak do jedny do dvou jeste u kompu a rano frezovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Azízi,když vole klesne celej trh o 7%,tak to parset luxuskár navíc nezachrání
Ne, prodeje cely znacky… zadnej luxus, ale z nemecky “trojky”
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Lotus Emira
E: tak jsi vyhral no
Lotus uz nechci :) co jsem slysel… nas sefkonstrukter tam delal
Petta píše: Nesmysl. Zrovna Eibach o 2-3 neudela zadny velky rozdil v komfortu. Mel jsem auta snizena o 7 cm a nikde jsem nicim nechytil. Tvrdy to uz bylo, ale tady mluvime o 2 cm
Ja chytam oodvozkem u vseho a na vsem je seriovej podvozek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: 2-3 bez problemu. Navic je to auto urcite o trochu zvedlo, diky tem velkym kolum..
Vetsi disk, mensi profil pneu aby byl obvod/prumer stejny, jinak bude tacho premerovat. A mozna i problem na STK
assassin píše: Ne, prodeje cely znacky… zadnej luxus, ale z nemecky “trojky”
Všechny tři měly celkovej pokles.V rámci nabídky nárůst elektromobilů a sportovních aut,tak možná tam jasali,protoze je na těch autech větší přidaná hodnota.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Lotus uz nechci :) co jsem slysel… nas sefkonstrukter tam delal
Oni ho vyhodili?.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Vetsi disk, mensi profil pneu aby byl obvod/prumer stejny, jinak bude tacho premerovat. A mozna i problem na STK
Nikdy to neni stejny. Ze meri jinak tacho s velkyma kolama je znama vec..
Pokud jsou zapsany, tak ne. Ja jezdil na stk v zime na zimakach
Naposledy editováno 17.03.2023 21:42:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Vetsi disk, mensi profil pneu aby byl obvod/prumer stejny, jinak bude tacho premerovat. A mozna i problem na STK
Jóó, asi se na ty pružiny do Prahy vyprdnu - jen taková myšlenka... 18ky v techničáku mám a všechny rozměry pneu taky seděj, jen to ET je 45 místo 50. A co se týká STK, tak no problema ...i s Crustym jsem prošel
E: jj, je to jak píšeš o příspěvek níže.
Naposledy editováno 17.03.2023 21:58:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Nikdy to neni stejny. Ze meri jinak tacho s velkyma kolama je znama vec..
Pokud jsou zapsany, tak ne. Ja jezdil na stk v zime na zimakach
Co jsem mel zapsany tak vzdy cim vetsi disk tim nizsi profil aby bylo kolo plus minus stejne, zimaky jsem mel a mam o palec mensi disk ale vyssi profil, v ramci povolenych rozmeru. Podle obrazku co daval Frennky bych soudil ze to ma taky tak, vetsi disk, nizsi profil